Hahah kolego sheva, wracaj na swoje 'węzłowe linie'
Nie masz nic do dodania, to nie pisz czegokolwiek. Brak wiedzy niestety aż bije u Ciebie, ale to już kwestia naszego systemu edukacji.
Cytat:
Oczywiście, ze PLK stwierdziła wychodzenie Włoszczowy Płn. na plus, przecież nie mogli sie dać ośmieszyć tym bardziej, że przyklaskiwali byłej władzy, m.in. przez te chora inwestycje pozmieniali stołki w kieleckim zakładzie PLK.
Swoje wiesz, ale nas Twoje bajdurzenie nie interesuje, tu liczą się fakty. A fakty są takie, że koszty utrzymania stacji są minimalne, a przychody spore - na peronie mamy często tłumy. I i o to chłopcze chodzi, tu liczy się pasażer i jego potrzeby i to pod pasażera należy przygotować ofertę.
Cytat:
I prosze cie nie pisz bzdur, czytając takie rzeczy poprostu pękam ze śmiechu. Budowa chorych stacji w polu szkodzi istniejącym już węzłom
Nie pękaj, bo podzielisz los wawelskiego Smoka. Tylko w Twojej chorej głowie mogła się zrodzić myśl, że rzesze pasażerów komukolwiek szkodzą. Otóż nie szkodzą nikomu, aby połączenia pasażerskie funkcjonowały pasażerowie są niezbędni. Pamiętaj zatem, ze nie chodzi o to by pociągami wozić powietrze, a pasażerów i skoro Ci są to należy do nich kierować ofertę i zabiegać by było ich jeszcze więcej. A dane PKP PLK-a są nie do podważenia, tylko ktoś nieroztropny i pozbawiony wyobraźni lub Twoja osoba mogą z nimi polemizować .
Cytat:
Dokładnie. Obecne bezrobocie wynoszące w małych miastach często w granicach 20-30% i co za tym idzie konieczność szukania pracy w większych ośrodkach jest już powodem dla którego taki inwestycje jak peron we Włoszczowej czy Opocznie mają uzasadnienie. A nie każdego stać aby w Warszawie wynająć mieszkanie i płacić miesięcznie 2000 zł za sam wynajem.
Widzisz dla nas, ludzi wykształconych jest to oczywiste. Tego można się dowiedzieć na I roku studiów na podstawach ekonomii. Niestety niektórzy są wychowani jeszcze w warunkach monopolu, w czasach gdzie to władza wiedziała co jest dobre dla ludu pracującego. Tylko ktoś pozbawiony wyobraźni może twierdzić, że skoro jakąś linię zbudowaną to nie można dokładać nowych stacji, jej modernizować. @hanys, obudź się z tego snu, komuna już dawno upadła, mamy gospodarkę rynkową, tu liczy się pasażer. Skoro jest gotów by na peron do Włoszczowy dojeżdżać nawet z Jędrzejowa, mimo że ma tam bezpośrednie połączenie ze stolicą to nie ma co uszczęśliwiać go na siłę, pasażer sam wie co jest dla niego najlepsze. Musisz @hanys zmienić swoją mentalność, Ty patrzysz na kolej jak na organizm centralnie sterowany, jak tow. Gomułka. Czasy są dzisiaj inne, czas byś to zauważył .
Cytat:
Tak czy siak frekwencja w Opocznie Płd. jest mała i taka pozostanie.
Fakty, faktami a Ja i tak wie swoje. Coś w stylu ,,Balcerowicz musi odejść". Moim zdaniem w EIC Górnik po wprowadzeniu postoju w Opocznie Płd. należy honorować bilety miesięczne na TLK na odcinku Warszawa Wschodnia - Opoczno Płd. Sprzedaży biletów na Śląsk to nie zaszkodzi, ale umożliwi sensowny dojazd do pracy rano TLK Karkonosze albo TLK Mazury, powrót EIC Górnik. Naszym celem jest walka z bezrobociem i rozwój kolei, ale nie napędzanie klientów deweloperom. Jak nasz pracownik będzie miał dobry dojazd pociągiem to nie wyda setek tysięcy złotych by nabijać kasę deweloperom. Poza tym skoro z Łodzi można dojeżdżać do W-wy, to tym bardziej z Opoczna, musimy tylko stworzyć pasażerom warunki.
Cytat:
A podejmowanie pochopnych decyzji, tak jak ta o postoju Górnika na tym polu to błąd. Przez to cierpi m.in. Zawiercie.
Cierpi? W Zawierciu mamy bardzo dużo pociągów do stolicy. Nowi pasażerowie mogą tylko pomóc utrzymać to połączenie.
Cytat:
O zmianie tego pociagu na TLK nic nie wiem i wątpie zeby takie cos miało miejsce.
A po co zmieniać na TLK? Na Śląsk można zainkasować pełną opłatę, chodzi o to by honorować miesięczne i jednorazowe na TLK na odcinku Warszawa - Opoczno, ewentualnie do Włoszczowy.
Cytat:
Celowo się wybrałem do Opoczna dwa tygodnie po otwarciu, środek tygodnia i ilość czekających na "Korczaka " do Warszawy i 'Piasta" w kierunku WRocławia przeszła moje oczekiwania. Tak więc proszę patrzeć na kolej realnie a nie zza biurka.
Takie są fakty, aż miło patrzyć na te tłumy w pociągach. Są jednak osoby, jak @hanys, które lubię jeździć same w wagonie, na takich liniach nie mają na to szansy.
Cytat:
Nie wiem jak postój w Opocznie może negatywnie wpłynąć na Zawiercie. ?????
Na Zawiercie może nie, ale na @hanysa na pewno. On nie lubi tej stacji i tyle.
Cytat:
A ile z tych osób do mikole??
A co w tym złego, że np. dyrektor w korpo kocha kolej? Peron w Opocznie pełny mkoli, to przecież piękna perspektywa.
Cytat:
Czy jestes pewien ze wszyscy wsiedli do pociągów??
Nie no przyszli pochodzić sobie po peronie i zrobić kilka fotek. Torby i plecaki to tylko rekwizyty, oni nigdzie się nie wybierali.
Cytat:
Może też być tak jak z otwarciem supermarketu po jakimś czasie ludzi mniej lub pusto. Zapewne część chce sie przejechac, reszta chce zobaczyc.
I jak się spodoba to pojawią się kolejne osoby. To źle?
Cytat:
Zawiercie cierpi ponieważ na poczet Opoczna postój Górnika w Zawierciu zostaje skasowany.
Bo generuje małe potoki, może Opoczno uratuje ten pociąg? Warunek : promocyjna taryfa TLK-a ze stolicy do Opoczna. Ten pociąg daje szanse na powrót z pracy do domu w sensownych godzinach.
Nie czytałem wszystkich twoich wypowiedzi ponieważ po prostu mi się nie chce. Skoro tak strasznie chwalisz się swoim wykształceniem to zapewne jest ono znikome albo nie masz go wcale.
Tłumy to wsiadają w Zawierciu jednak już wkrótce nie będą miały okazji. Z Opoczna do W-wy jeżdża pojedyncze osoby co do Włoszczowy - to typowoy cmkowy nowotwór, tam nie ma żadnych tłumów. Nie wiem po co się przy tym upierasz? Jeździsz codziennie tą trasą i obserwujesz? Widziałem dokładnie ile biletów sprzedaje się na pociągi we Włoszczowie, przykładowo na EIP - w tym tygodniu - ani jednego
Na całe szczęście gdy tylko postój EIP We Włoszczowie zniknie to pojawi się w Zawierciu.
Szkoda tylko, że to miasto straci Górnika, kilkadziesiąt osób odpadnie ale dojdzie może jedna wsiadająca raz w tygodniu w Opocznie.
Tyle, reszty twoich wypowiedzi nie komentuje m.in. dlatego, że ich nie czytałem ponieważ nie wprowadzają do dyskusji nic konkretnego.
taaak niewiedza bije z mojej strony, jednak specjalistą od węzłowych linii jesteś ty
Co do komuny - nie wiem czemu kłujesz mnie nią w oczy, w tamtych czasach na kolei nie robiłem z bardzo prostego powodu.
A żeby uciąć wasze insynuacje, chociaż robie to z ciężkim sercem bo wiem, że bardzo lubicie snuć przypuszczenia i domysły - Górnik nie zostanie zamieniony na TLK, nie będzie też honorowania żadnych miesięcznych na TLK w Górniku
Peron pełny mikoli - to tak jak sklep pełen gapiów.
Nie czytałem wszystkich twoich wypowiedzi ponieważ po prostu mi się nie chce.
Umiejętność czytania też jest wyznacznikiem wiedzy, a szczególnie czytania ze zrozumieniem.
Cytat:
Skoro tak strasznie chwalisz się swoim wykształceniem to zapewne jest ono znikome albo nie masz go wcale.
Raczej Tobie zarzucam jego brak. Ot fakty...
Cytat:
Z Opoczna do W-wy jeżdża pojedyncze osoby co do Włoszczowy - to typowoy cmkowy nowotwór, tam nie ma żadnych tłumów.
Pasażerów jest bardzo dużo. Nie wiem dlaczego nie znając tematu zabierasz głos?
Cytat:
Tłumy to wsiadają w Zawierciu jednak już wkrótce nie będą miały okazji.
Wsiadają, ale nie do tego pociągu.
Cytat:
Jeździsz codziennie tą trasą i obserwujesz? Widziałem dokładnie ile biletów sprzedaje się na pociągi we Włoszczowie, przykładowo na EIP - w tym tygodniu - ani jednego Wink
EIP to nie pociąg dla Włoszczowy. Spójrz z łaski swojej ile biletów sprzedaje się np. na niedzielne Karpaty . Ot obiektywna analiza...
Cytat:
Tyle, reszty twoich wypowiedzi nie komentuje m.in. dlatego, że ich nie czytałem ponieważ nie wprowadzają do dyskusji nic konkretnego.
Widać argumenty oparte na faktach trafiły nawet do Ciebie.
Cytat:
A żeby uciąć wasze insynuacje, chociaż robie to z ciężkim sercem bo wiem, że bardzo lubicie snuć przypuszczenia i domysły - Górnik nie zostanie zamieniony na TLK, nie będzie też honorowania żadnych miesięcznych na TLK w Górniku
A szkoda, bo to byłoby gwarancją ekonomicznego sukcesu połączenia, a tak postój będzie nieopłacalny.
Postój jest lobbowany przez wiadome środowiska i tyle. Nie jest pokierowany warunkom ekonomicznym.
Tyle w temacie, reszta twoje wypowiedzi mnie bawi ale możesz pisać dalej o wykształceniu itp.
To typowe argumenty kiedy to konkretów brak.
Co do rozeznania w temacie, z wiadomych względów mam większe, ja w przeciwieństwie od ciebie nie opieram się na danych od mikolstwa oraz nie licze ile osób znajduje się na peronie raz na dwa tygodnie.
Już ja znam te Twoje rozeznanie o pustakach na peronie we Włoszczowie czy Opocznie. Fakty temu przeczą, poza tym Twoje ,,dane" najpewniej nie uwzględniają biletów miesięcznych. Co do Twojego samopoczucia no cóż pasażer także bawi decydentów na kolei i skutki jakie są każdy widzi. Piszesz o lobbingu wiadomych środowisk, napisz komu tak zależy na postoju? Gdybym miał wybierać wolałbym np. EIC Klimczoka z Gdyni, przynajmniej byłoby zapewnione bezpośrednie połączenie Opoczna z Wybrzeżem. Ale jak pisałem przy taryfie EIC ten postój nie ma sensu, żaden EIP i EIC we Włoszczowie i Opocznie nie powinien się zatrzymywać jeżeli nie będzie objęty specjalną taryfą np. TLK. Po to są TLK i IR na tej trasie by w Opocznie i we Włoszczowie się zatrzymywały.
Zawsze można przywrócić TLK Kordecki, który przecierał szlaki na odcinku Częstochowa - CMK - Warszawa przed kilku już laty, ale jakoś wtedy nie utrzymał się w rozkładzie, nie było jeszcze przystanku Opoczno P.
W obecnej sytuacji, może taki pociąg jest potrzebny, z szansą na stałe utrzymanie w rozkładzie. Zrobiłbym dla TLK Kordecki, postoje: Opoczno, Włoszczowa P, Koniecpol i stacja końcowa Częstochowa Osobowa.
Dajmy sobie spokój z Górnikiem w Opocznie przy taryfie Ex, to nie ma sensu, ale nowy TLK WAW - Częstochowa, tutaj można zawsze odnieść sukces, tym bardziej jeśli skład dojedzie do głównego dworca w Częstochowie.
TLK Kordecki woził powietrze, to był jeden z największych niewypałów PIC-u
@sheva, jak to jakie środowiska lobbują postoje pociągów komercyjnych w Opocznie? A kto był inicjatorem budowy tego przystanku?
Nie rozumiem po co zatrzymywać pociągi komercyjne w polu czy na wsi i honorować w nich taryfe TLK? To może niech od samych Katowic będą honorowane miesięczne z TeeLeK ? Czemu ślązacy mają być poszkodowani a włoszczowsko-opoczyński nowotwór zadowolony?
O tak Ślązacy ,,zawsze byli pokrzywdzeni i biedni’’.
,,Górnik’’ w obecnej formie to jest zwykła parodia, powinien zostać przemianowany na TLK lub powinno wprowadzić taryfę TLK (najlepiej DSS biletów) . Tak zwyczajnie mówi ekonomia.
Obecnie mając bilety miesięczne na pociągi TLK można jechać pociągami EIC.
Opoczno jest 22 tysięcznym miastem. Mieszkańcy tego miasteczka oraz tego regionu mają prawo korzystać z okna na świat jakim jest CMK.
Co do rozeznania w temacie, z wiadomych względów mam większe, ja w przeciwieństwie od ciebie nie opieram się na danych od mikolstwa oraz nie licze ile osób znajduje się na peronie raz na dwa tygodnie.
Jeśli dane w tym temacie zbierane przez PKP IC są tak samo ścisłe jak prognoza frekwencji w pociągach, która przy połączeniach nawalonych do 110% pokazuje poniżej 50% to winszuję.
O likwidowaniu Górnika piszą sami Mikole co widzą skład w sobotę i niedzielę przecież rzecz jasna, że wtedy ma niską frekwencje!!!
Prosze , aby mikole sobie wstal rano o 5. i wybrali się na porannego Górnika do Katowic wtedy im japy pozatyka, wcześniej płakali, że Gornik jeździ zapóźno (bo jeździł po 8:00 z Katowic) że też wozi powietrze itd. teraz majeczą, że za wcześnie, że coś tam. Ogarnijcie się i nie piszcie głupot, Górnik jeźdiz w godzinach jak w latach 90 w identycznych godz. Katowice 5:45 - Warszawa 8:10 i ma bardzo dobre godz by dostać się do stolcy, w tygodniu od pon do pt Górnik w tą i powrotem ma świetną frekwencję najgorszą ma w weekendy.
Dokładnie, Górnik w tygodniu ma bardzo dobrą frekwe, co prawda może się ona pogorszyć kiedy to pociąg zatrzyma się w Opocznie a nie w Zawierciu ale dobrze niech opoczyniacy oglądają z peronu zatrzymujący się pociąg komercyjny.
Inną sprawą jest fakt, że Gliwice i Zabrze domagały się porannego EIC do W-wy a nie TLK.
Górnik w Zawierciu staje tylko w jedną stronę, utracenie go nie powinno spowodować tragedii. Nie będzie czasem tak jak dotychczas, czyli rano Górnik stanie w Zawierciu, a po poludniu po prostu dojdzie postój w Opocznie?
@hanys, nie kompromituj się tekstem, mowiacym o realnym popycie na pociągi pomijajac frekwencje w piatki i niedziele. To właśnie wtedy wszystkie pociągi najlepiej zarabiają.
P.S. Dla mnie mówienie, że 4 wagonowy EIC ma dobrą frekwencję jest idiotyzmem. Faktycznie, tyle ludzi nim jeździ, że aż dwie dwojki i jedynkę potrzebuje...
Nebbud: akurat ja "Górnika" nigdy w nowym rozkładzie w weekendy nie widziałem, tylko jak juz go widuję to w dni powszednie. I wtedy jest tragedia z frekwencją. Jak pojedzie 40 osób to jest maksymalnie. Chyba, że na dworcu zachodnim wsiadają te tłumy, ale nie sądzę.
Widziałem ten pociąg również w ostatni piątek. Dwa wagony klasy 2, jeden wagon klasy 1 i z dworca centralnego odjechał z frekwencją maksymalnie 70%. Także proszę tu nie mówić o tłumach. I to, że jestem zwolennikiem zamiany tego pociągu na TLK to tylko dla dobra ludzi, którzy jednak z niego korzystają, bo mi on jest akurat najmniej potrzebny. Na Sląsku bywam od wielkiego dzwonu. Ale wiem jak stracą Gliwice i Zabrze.
@sheva, jak to jakie środowiska lobbują postoje pociągów komercyjnych w Opocznie? A kto był inicjatorem budowy tego przystanku? Very Happy
EIC tam się nie sprawdzi. Tam potrzebne są TLK albo honorowanie taryfy TLK w EIC.
Cytat:
Czemu ślązacy mają być poszkodowani a włoszczowsko-opoczyński nowotwór zadowolony?
Nowotwór? Nie wiem co się z Tobą dzieje, ale przemyśl swoje zachowanie, bo wypisujesz tutaj bzdury. Włoszczowa i Opoczno to nowe kierunki rozwoju, nowi pasażerowie, a dodatkowo wyraz realizacji konstytucyjnej zasady zrównoważonego rozwoju. Jak rozumiem lepiej by było gdyby mieszkańcy tych miejscowości dopłacali np. studentom ze Śląska do 51% ulgi ustawowej w EIC prawie 80 zł na bilecie. Nie ma lepszych pasażerów i gorszych, wbij sobie to do głowy.
kruk17, piątku i niedzieli nie bierze sie pod uwage przy sprawdzaniu czy pociąg jest ekonomiczny czy nie, te dni są niemiarodajne, czy tak ciężko to zrozumiec?
Górnik w Zawierciu staje tylko w jedną stronę ponieważ postój dla niego w Opocznie miał dojść wczesniej, na poczet tego w Zawierciu został skasowany. Pociąg ma zestawienie takie jakie ma ponieważ nie ma wolnych pudeł i tyle. Pomijam już fakt, że gdyby nie jęki i stęki Zabrza i Gliwic to pociągu w ogóle by nie było.
pawelu, ty chyba widujesz innego Górnika, wystarczy popatrzeć jak było z frekwą dzisiaj, 70% było już na wyjeździe z Katowic.
sheva, proszę Cie nie rozśmieszaj mnie, to nie są żadne nowe kierunki rozwoju! To tylko chore ambicje niektórych posłów. Stacje te zostały wybudowane tylko i wyłącznie z powodów politycznych a nie ekonomicznych! Gdyby nie pewien 'pan' to Włoszczowy Północ nie byłoby do dnia dzisiejszego i nikt by sie tej stacji nie domagał, ba nawet nikt by nie przypuszczał, że w tym miejscu można zbudowac przystanek kolejowy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum