Piątek, 24.IV.2015 , Warszawa Centralna:
1. TLK "Sienkiewicz" do Kielc: EP07-456 + 111Ay + B/A(IC) + 111ALux. Klasa 2 około 80%, klasa 1 kilkanaście osób.
2. TLK "Skarbek" do Raciborza: EP09-023 + B(IC) + B(IC) + A(IC) + B(IC) + A(IC jako zdeklasowany) + A(IC jako zdeklasowany). Klasa 2 około 80%, klasa 1 maksymalnie 30%.
3. TLK "Rej" Lublin-Bydgoszcz: EP07-370 + A(IC-zdeklasowany) + B(IC) + A(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC). KlASA 2 około 95%, dosłownie pojedyncze miejsca był wolne, klasa 1 około 60%.
4. TLK "Kormoran" WRocław-Olsztyn: EP07-514 + B(IC) + B + A(IC) + B(IC). Klasa 2 około 40-50% to maksymalnie, klasa 1 pojedyncze osoby.
5. TLK "Goplana" do Poznania: EP09-018 + 111Ay + 141A + 112Alux. + 111Ay + 141A + 141A + Z2B. Klasa 2 w granicach 100%, klasa 1 około 80%.
6. TLK "Mazury" Olsztyn-Kraków: B(IC) + B(IC) + B(IC) + A(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC). Klasa 2 ponad 100%, klasa 1 niewiele mniej.
7. TLK "Kmicic" do Częstochowy: EP07-332 + 141A + B/A(IC) + 111Ay. Klasa 2 około 50%, klasa 1 10 osób.
8. EIC "Klimczok" Bielsko Biała-Gdynia: EP09-008 +111Arow + bar + 139A-Op + XB + 111Arow. Klasa 2 około 80%, klasa 1 może z 10 osób.
9. EIC "Paderewski" z Poznania: Husarz 5 370 008 + husarz 5 370-009 + Z2B + Z2B (obydwa wagony niedostępne dla podróżnych) + 136A + 145Ab + restaurant + 111Arow. Około 80 osób wysiadło.
10. TLK "Korfanty" z Katowic: EU07-516 + B(IC) + B(IC) + A(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC). Bardzo dużo ludzi przyjechało, pełny peron jak wysiedli wszyscy.
11. EIP 5311 Gdynia-Kraków: ED250-019. Klasa 1 20 osób, klasa 2 około 80-95%. Wagony nr 2,4, 5 praktycznie całkowicie zajęte. Trochę wolnych miejsc w ostatnich dwóch wagonach.
12. EIC "Norwid" Kraków-Gdynia: EP09-025 + 111Arow + Z2B + Z2B + bar + Z2A + Z2B + 111Arow. Klasa 2 około 40-50%, klasa 1 zaklejone okna więc niewiele widziałem.
13. IR z Łodzi przyjeżdżający o 21:55 do Warszawy: ED59-019. pierwszy raz taką jednostkę widziałem, z PESY pochodząca. Około 50 osób wysiadło.
14. TLK "Soplica" do Łodzi: EP07-1050 + 141A + 141A + 141A + 111Arow 112Ar. Klasa 2 około 50%.
15. TLK "Opolanin" z Wrocławia to znowu obraz nędzy i rozpaczy: EP07-1020 + B(IC) + B + A(IC) + B(IC). Bardzo mało ludzi przyjechało, wszystkie wagony z wagonowni Wrocław, stare złomy z vmax. 120 km/h.
Sobota, 25.IV.2015 r, stacja Warszawa Wschodnia:
1. TLK "Czartoryski" Gdynia-Lublin: EP07-1016 + 111Arow + B(IC) + B(IC) + 140A + B(IC) + B(IC). Około 50% frekwencja w 2 klasie.
Stacja Łódź Kaliska:
1. TLK "Kurpiński" z Warszawy: EP07-411 + 141A + 141A+ 141A + 141A + 145Ab. Około 100 osób wysiadło.
2. TLK "Rawa" Katowice-Gdynia: EP07-375 + B(IC) + A(IC) + B(IC) + B(IC). W Łodzi wsiadło około 30 osób, frekwencja w momencie odjazdu bardzo kiepska, z 15-20%.
3. TLK "Śnieżka" Szklarska Poręba-Warszawa: EP07-347 + 609A + 140A0IC3 + B(IC) + B(IC). Około 30-40% frekwencja. Klasa 1 pojedyncze osoby.
Wysłany: 26-04-2015, 21:18 TLK "Gwarek" wagony w standardzie IC
Ostatnio na YT pojawiły się filmy z "nowym"Gwarkiem, wagony po modernizacji, ciekawi mnie czy jest to jakiś wyjątek od reguły, czy może będzie to już standardowym zestawieniem?
Wczorajszy TLK W. Roździeński na EP09-032 skład bardzo ładny 141A+112A/B+141A frekwencja 100% sporo ludzi stało na korytarzu, większość do Częstochowy, ale i również do Dąbrowy, Katowic. Wszystko punktualnie, ładne i czysto.
To jest nocny, więc cudów nie oczekuj ani w 1 ani 2 klasie. Stare, krakowskie szorty. Jedynie ostatnio podwyższyli standard sypialki zmodernizowane WL81 jeźdżą a kuszety jak zawsze te same.
Wczorajszy EIP 6102 (odj. 6:20) z Wrocławia Gł. do Warszawy Wschodniej (przyj. o 10:14) miał następującą frekwencję:
na odc. Wrocław Gł. - Opole Gł: w kl. 2 - niemal 35% , w kl. 1 - prawie 25%
na odc. Opole Gł. - Częstochowa Stradom: w kl. 2 - blisko 50%, w kl. 1 - 75%
na odc. Częstochowa Stradom - Warszawa Zach: w kl. 2 - 55%, w kl. 1 - 75%
Natomiast napełnienie w powrotnym EIP 1607 (odj. 16:08) z Warszawy Wschodniej do Wrocławia Gł. (przyj. 20:01) wyglądało następująco:
na odc. Warszawa Zach - Częstochowa Stradom: kl. 2 - prawie 45%, kl. 1 - 55%
na odc. Częstochowa Stradom - Opole Gł: kl. 2 - ponad 40%, kl. 1 - 55%
na odc. Opole Gł - Wrocław Gł: kl. 2 - ponad 30%, kl. 1 - 35%
Z tego co napisał Michel sporo osób z EIPremium z Wrocławia korzysta z Opola i Częstochowy co w sumie jest logiczne bo naprawdę czas przejazdu mają rewelacyjny, a nie mają tak jak mieszkańcy Wrocławia samolotów i Polskiego Busa. Tzn. Częstochowa ma PB ale o wiele mniej kursów niż Wrocław.
Natomiast najbliższa majówka zapowiada się rewelacyjnie, szkoda że nie pod względem pogody, natomiast na pewno pod względem frekwencji w składach TLK i kwalifikowanych wyjeżdżających z Warszawy w czwartkowe popołudnie i wieczór i powracających do Warszawy w niedzielny wieczór.
Już wczoraj przed południem nie było biletów na żaden pociąg z Warszawy do Trójmiasta od 13:30 do końca dnia czyli od "Pobrzeża" do EIP3511 na jutro. Także tutaj kto nie dostał biletu ma problem bo w EIPremium na stojąco nie pojedzie a dodatkowego wagonu nie doczepią bo musieli by całą jednostkę. Podobna sytuacja oczywiście w pociągach w kierunku Krakowa.
Nawet, o dziwo wczoraj rano skończyły się miejscówki na jutrzejszy poranny EIC "Prus" do Szczecina. To o tyle dziwi, że ten pociąg nigdy frekwencją nie grzeszył. Po południu patrzyłem to system, przydzielał miejsca w wagonie nr 9 więc dodatkowym.
To pisz jaśniej, bo napisałeś, że od wczoraj skończyły się miejscówki na porannego "Prusa" a później piszesz, że popołudniu przydzielał Ci miejsce w dodatkowym wagonie nr 9.
Napisałem że w wagonie nr 9 a to dodatkowy. Czyli, że w ciągu dnia IC zdecydowało się na doczepienie dodatkowego. Bo normalnie numeracja wagonów w "Prusie " wygląda od 10-16. Zresztą jutro nim jadę do Szczecina to zobaczę, czy to po prostu nie jest błąd systemu rezerwacyjnego. Bo w tym pociągu nigdy tłumów nie było.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum