Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 47, 48, 49  Następny
Pociągiem do Trutnova
Autor Wiadomość

Flanker Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Cze 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 06-04-2015, 21:02    Odpowiedz z cytatem

Sławek najprawdopodobniej Czesi nie nanieśli jeszcze u siebie poprawek w RJ. W tym roku będzie obowiązywał wariant Jelenia Góra - Trutnov na wszystkich trzech parach tak jak to było już w RJ 2012/2013. Warto też wspomnieć że zorganizowano dogodne skomunikowania z Chojnikiem w Sędzisławiu dzięki czemu Wrocław ma zapewnione połączenie z Trutnovem oraz powrót, choć jeszcze do niedawna kiepsko to wyglądało na plakatowych rozkładach PLKi. W okresie tych remontów i modernizacji na 274 i Grabiszynie tym bardziej cieszy fakt, że UMWD udało się to zorganizować.

Przed wybraniem się do Czech polecam uważnie przestudiować wszelkie informacje o zamknięciach, objazdach, KKA itp. w Kraju Kralovohradeckim na czeskich stronach, bo w tym roku szykuje się tam sporo remontów i trzeba się liczyć z utrudnieniami. Z tego co mi wiadomo od czeskiej strony to nasze połączenie będzie raczej bez przeszkód docierać do Trutnova.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KrzysiekkG Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Paź 2008
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: 16-04-2015, 18:08    Odpowiedz z cytatem

Dziś miały miejsce jazdy zapoznawcze Kolei Dolnośląskich na trasie Sędzisław-Kamienna Góra-Lubawka.
Odcinek Sędzisław-Kamienna Góra był pokonywany przez SA134 dwa razy.

pesa.jpg
SA134 pomiędzy Kamienna Góra, a Sędzisławiem
Plik ściągnięto 114 raz(y) 91.84 KB


_________________
www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Flanker Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Cze 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-04-2015, 12:08    Odpowiedz z cytatem

Jest szansa na uruchomienie linii Wałbrzyskiej Kolei Aglomeracyjnej na trasie Świdnica - Lubawka. Od 27 kwietnia do 18 maja trwają konsultacje społeczne dokumentu zawierającego taką koncepcję.

Źródło i link do całego artykułu: http://rti24.pl/aktualno%C5%9Bci/7623-s1-do-kamiennej-g%C3%B3ry-i-lubawki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 21-04-2015, 20:21    Odpowiedz z cytatem

Wracają sezonowe pociągi Jelenia Góra – Trutnov

Już od przyszłej soboty, 25 kwietnia w weekendy i święta Koleje Dolnośląskie uruchamiają połączenia z Jeleniej Góry do Trutnova. Regionalne pociągi transgraniczne będą kursowały do 31 sierpnia.

Więcej na kurierkolejowy.eu

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

KrzysiekkG Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Paź 2008
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: 28-04-2015, 21:28    Odpowiedz z cytatem

O pierwszych kursach pociągów do Trutnova napisała prasa lokalna:

http://www.powiatowa.info/2013-07-17-13-04-14
http://rti24.pl/aktualno%C5%9Bci/7689-ch%C4%99tnych-nie-brakuje

Z ciekawostek to w Kamiennej Górze IZ Wałbrzych zamontował przy peronie nr 2 wskaźniki W4.
Po czeskiej stronie w Kralovcu są prowadzone prace ziemne przy budowie linii kablowej -światłowodowej.
Natomiast w Błażkowej jedna z szaf rozdzielnicy (chyba oświetleniowej) jest otwarta i straszy
swoim stanem. Ponadto na czeskim odcinku za sterami SA134 siedzi już czeski maszynista, a polski
go tylko nadzoruje.

Poniżej kilka zdjęć z 25 kwietnia.

wjazd od KG.jpg
Wjazd pociągu Jelenia Góra - Trutnov do Kamiennej Góry
Plik ściągnięto 76 raz(y) 89.99 KB

Kamienna Góra (1).jpg
Kamienna Góra
Plik ściągnięto 67 raz(y) 74.34 KB

Kamienna Góra (2).jpg
Kamienna Góra
Plik ściągnięto 69 raz(y) 74.22 KB

Kralovec.jpg
Kralovec
Plik ściągnięto 75 raz(y) 81.59 KB

Kralovec (1).jpg
Kralovec
Plik ściągnięto 85 raz(y) 80.39 KB

Trutnov.jpg
Trutnov
Plik ściągnięto 66 raz(y) 89.26 KB

Błażkowa.jpg
Błażkowa - otwarta rozdzielnica
Plik ściągnięto 43 raz(y) 108.27 KB

Błażkowa (1).JPG
Błażkowa - otwarta rozdzielnica
Plik ściągnięto 57 raz(y) 105.25 KB


_________________
www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Flanker Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Cze 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 08-05-2015, 20:06    Odpowiedz z cytatem

Na linii 345 (Kamienna Góra - Pisarzowice) wciąż nie uzupełniono ubytku szyn w okolicach nastawni wykonawczej KG1 po ich wykręceniu przez PLK latem zeszłego roku. W obrębie terenu dawnego posterunku odgałęźnego Krużyn w ostatnim czasie odtworzono kilka odwodnień toru oprócz tego o którym pisałem kilka miesięcy wcześniej, zaś na stacji w Kamiennej Górze 29 kwietnia były prowadzone prace przy rozjeździe krzyżowym w okolicach nastawni dysponującej KG.

W Lubawce nowo postawiony znak STOPu i krzyż św. Andrzeja odnoszące się do przejazdu na ul. Szymrychowskiej wreszcie doczekały się porządnego słupa na którym zostały zamocowane w miejsce prowizorycznego drzewca na którym krzyż był zamocowany od wielu lat.

Niestety w dniach 26.04-01.05 wycięto latarnie na przejeździe kolejowym na DK5 na wjeździe do Lubawki. Znak STOPu i krzyż św. Andrzeja, które wcześniej były przytwierdzone do jednego ze słupów latarni zostały zamocowane przy przejeździe, jednak wykonanie i forma pozostawiają wiele do życzenia i trącą fuszerką. Tym samym w bezmyślny sposób pozbawiono możliwości oświetlenia najbardziej ruchliwego przejazdu na linii 299.

Mimo powrotu pociągów sezonowych do Trutnova na peronach Lubawki i Kamiennej Góry nie zamontowano ponownie gablotek na rozkłady jazdy, które zostały zimą zdemontowane przez PLK. Powrócono do formy małych tabliczek takich jakie były tutaj w 2013 roku. Również z peronów zniknęły też stare czarno-białe tablice z nazwą miejscowości, które stały razem z nowymi niebiesko-białymi od 2014 roku.

Płot którym ogrodzono grożącą zawaleniem wiatę peronową w Lubawce w 2013 roku jest już niemalże doszczętnie zniszczony. Osoby postronne wchodzą pod wiatę spożywając tam alkohol nie bacząc na tabliczki umiejscowione na wiacie informujące o groźbie zawalenia obiektu. Przez poprzednie dwa lata PLK doraźnie naprawiała to ogrodzenie, jednak widać że było to zbyt słabe zabezpieczenie i teraz jest już ono niemalże całkowicie zniszczone.

3.jpg
Ubytek w torowisku linii 345, w tle widoczna nastawnia KG1, zaś z prawej strony linia 299 | 03.05.2015
Plik ściągnięto 55 raz(y) 106.41 KB

8.jpg
Odtworzone odwodnienie w okolicy dawnego podg Krużyn
Plik ściągnięto 45 raz(y) 155.2 KB

10.jpg
Prace przy rozjeździe w okolicach nastawni dysponującej KG, 29.04.2015
Plik ściągnięto 54 raz(y) 124.8 KB

11.jpg
Przejazd na ul. Szymrychowskiej w Lubawce, maj 2015
Plik ściągnięto 58 raz(y) 96.76 KB

15.jpg
Widok na przejazd kolejowy na DK5 w Lubawce i jeszcze istniejące latarnie, październik 2014
Plik ściągnięto 52 raz(y) 139.02 KB

12.jpg
Widok na przejazd kolejowy na DK5 w Lubawce, 03.05.2015
Plik ściągnięto 50 raz(y) 111.12 KB

13.jpg
Zamocowanie znaku STOP i krzyża św. Andrzeja przy przejeździe na DK5 w Lubawce, 03.05.2015
Plik ściągnięto 43 raz(y) 132.53 KB

14.jpg
Peron w Lubawce, 03.05.2015
Plik ściągnięto 58 raz(y) 83.23 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KrzysiekkG Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Paź 2008
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: 03-06-2015, 12:35    Odpowiedz z cytatem

Rozkład jazdy dla pociągu nr 25402 relacji Trutnov - Jelenia Góra przewiduje że pociąg wyjeżdża z Bernartic o godzinie 14:53, a do Lubawki przyjeżdża o godzinie 14:48, a więc 5 minut wcześniej aniżeli wyjechał z Bernartic. Ten błąd rozkładowy rzutuje na dalszy rozkład tego pociągu na trasie do Jeleniej Góry i w efekcie we wszystkich plakatowych rozkładach, które już wiszą na stacjach są błędy. Podobnie jak w poprzednich latach dla niektórych pociągów stacją końcową/początkową jest Kralovec (w załączenie tablica przyjazdów z Lubawki).

PLK musi mieć naprawdę sporo pieniędzy skoro ich stać na ciągłe drukowanie błędnych rozkładów i późniejsze wymiany, kolejne druki i ich rozwieszanie ich po stacjach.

W ostatnich dniach w Kamiennej Górze pojawił się skład Dolkomu, który przywiózł dwa odcinki szyn. Będą one przeznaczone do wbudowania w miejsce jednego rozjazdu, który i tak już od wielu lat nie jest używany, a tor odchodzący od niego jest już rozebrany.

Ponadto warte odnotowania są nowe głowice sygnałowe, które IZ Wałbrzych zamontował m.in.: na przejeździe kolejowym w Kamiennej Górze, czy też na przejeździe z DK5 w Dębrzniku.

W załączeniu kilka zdjęć z ostatnich dni.

rozkład.jpg
Rozkład jazdy - przyjazdy Lubawka - błąd w rozkładzie
Plik ściągnięto 64 raz(y) 263.41 KB

Sędzisław przesiadkowicze 30 maj.jpg
Sędzisław pociąg do Trutnova, 30 maj
Plik ściągnięto 102 raz(y) 109.41 KB

Lubawka 31 maj.jpg
Lubawka 31 maj, pociąg do Jeleniej Góry
Plik ściągnięto 99 raz(y) 127.28 KB

pociąg do Jeleniej Góry.JPG
Pociąg do Jeleniej Góry wyjeżdża z KG
Plik ściągnięto 61 raz(y) 151.94 KB

dolkom.jpg
Pociąg Dolkomu w Kamiennej Górze
Plik ściągnięto 78 raz(y) 123 KB

szyny i rozjazd.jpg
Rozjazd i szyny - Kamienna Góra
Plik ściągnięto 56 raz(y) 149.07 KB

głowice świetlne.jpg
Nowe głowice świetlne na przejeździe w Kamiennej Górze
Plik ściągnięto 51 raz(y) 122.36 KB


_________________
www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mateusz123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 03-06-2015, 12:53    Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś jechał już z Wrocławia do Trutnova z tą krótką przesiadką w Sędzisławiu z rana?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Emil Sawicki Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Maj 2014

PostWysłany: 03-06-2015, 14:23    Odpowiedz z cytatem

Jechałem dwa tygodnie temu. Ze skomunikowania korzysta dużo osób i nie ma obaw, że pociąg do Czech nie zaczeka na ten z Wrocławia.

Zastanawiam się, kiedy PLK wpadnie na pomysł poprawnego zapisywania nazw czeskich stacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Flanker Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Cze 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20-06-2015, 21:04    Odpowiedz z cytatem

W Lubawce po dość długim czasie i interwencji lokalnych mediów wreszcie został powieszony rozkład jazdy i plakat promujący czeskie połączenie autobusowe z Trutnova do Lubawki przez Zaclerz kursujące w weekendy i święta (C) w okresie gdy nie jeździ połączenie kolejowe obsługiwane przez KD.

Tak jak Krzysiek wspomniał w ostatnim czasie zamontowano nowe głowice sygnałowe na przejazdach kolejowych w KG i w Dębrzniku na DK5.

01.06.2015 na linii 298 i w Kamiennej Górze pojawił się skład Dolkomu wraz z szynami przeznaczonymi do przebudowy torowiska. W KG tak jak Krzysiek wspomniał prawdopodobnie zastąpi się nimi częściowo zlikwidowany już rozjazd, podobnie będzie miało to miejsce na terenie dawnego posterunku odgałęźnego Krużyn w miejscu dwóch rozjazdów które również od wielu lat są nieużywane. Sugeruje to fakt iż szyny wyładowano właśnie przy tych rozjazdach.

W ostatnich dniach został naprawiony i przywrócony do sprawności technicznej semafor wyjazdowy B2 na stacji w Kamiennej Górze w kierunku Sędzisławia odnoszący się do toru drugiego. Ułatwi to i przyśpieszy odprawianie pociągów towarowych z KG które teraz jeżdżą codziennie, nawet w weekendy i święta.

Również w ostatnim czasie został naprawiony semafor wjazdowy N1/2 na linii 299 do stacji KG od strony Lubawki, który od kilku lat nie działał. Przywrócono też do życia semafor wyjazdowy K w kierunku Lubawki, który też od kilku lat był zepsuty. Niestety z racji ich stanu technicznego działają one "jak chcą" (przykładowo w dniu dzisiejszym tj. 20.06.2015 część wyjazdów na Lubawkę odbywała się na semafor, a część na rozkaz). Niemniej jednak po raz pierwszy od kilkunastu lat w Kamiennej Górze jest 5 sprawnych semaforów i powoli kończy się era jazdy na rozkaz i wraca normalność na tej stacji. Niestety dalej nie wiadomo co z świetlnym semaforem wjazdowym znajdującym się na linii 298 i nową tarczą ostrzegawczą, które to od zeszłego roku stoją i czekają przy szlaku na podłączenie.

W maju 2015 roku został wyburzony jeden z magazynów przesyłowych znajdujących się w Lubawce. Teren został oczyszczony i wyrównany, nieoficjalnie się mówi że na jego miejscu ma powstać market Aldi. Rozbiórka kolejnych magazynów przesyłowych zaczęła się 15.06.2015 gdzie do dnia dzisiejszego wyburzono ich północną część. Wyburzeniu nie ulegnie jedynie środkowa część która jest domem kolejowym w którym mieszkają ludzie.

Poniżej kilka zdjęć odnoszących się do mojego postu:

9.jpg
Rozkład jazdy i plakat promocyjny czeskiego połączenia autobusowego z Trutnova do Lubawki kursującego w (C) w okresie gdy nie jeździ połączenie kolejowe
Plik ściągnięto 92 raz(y) 88.17 KB

8.jpg
Nowe głowice sygnałowe na przejeździe kolejowym na DK5 w Dębrzniku
Plik ściągnięto 55 raz(y) 88.6 KB

6.jpg
Dolkom na terenie dawnego podg Krużyn podczas wyładowywania szyn
Plik ściągnięto 78 raz(y) 126.55 KB

7.jpg
Dolkom na terenie dawnego podg Krużyn podczas wyładowywania szyn
Plik ściągnięto 55 raz(y) 129.68 KB

1.jpg
Semafor wyjazdowy B2 ze stacji KG w kierunku Sędzisławia widoczny po prawej stronie któremu po wielu latach przywrócono sprawność techniczną
Plik ściągnięto 52 raz(y) 102.46 KB

3.jpg
Semafor wjazdowy N1/2 na linii 299 który naprawiono w ostatnich dniach
Plik ściągnięto 45 raz(y) 71.23 KB

5.jpg
Przywrócony po kilku latach do sprawności technicznej semafor wyjazdowy K z podanym sygnałem Sr2
Plik ściągnięto 77 raz(y) 95.14 KB

11.jpg
Wyrównany i oczyszczony teren po wyburzeniu jednego z lubawskich magazynów przesyłowych który został wyburzony w maju 2015 roku
Plik ściągnięto 54 raz(y) 83.91 KB

10.jpg
Burzenie północnej części magazynów przesyłowych w Lubawce
Plik ściągnięto 1917 raz(y) 136.18 KB

4.jpg
Dom kolejowy wraz częścią magazynów przesyłowych które niebawem zostaną wyburzone
Plik ściągnięto 47 raz(y) 80.46 KB

2.jpg
Częściowo wyburzone magazyny przesyłowe w Lubawce
Plik ściągnięto 47 raz(y) 82.84 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KrzysiekkG Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Paź 2008
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: 07-07-2015, 21:10    Odpowiedz z cytatem

Minął już prawie miesiąc od wprowadzenia korekty czerwcowej, a w rozkładzie PLK umieszczonym w Internecie nadal jest błąd nie mówiąc już o totalnym chaosie informacyjnym na rozkładach wywieszonych wzdłuż trasy pociągów Jelenia Góra - Trutnov.

W rozkładzie dostępnym na stronie www z datą aktualizacji na 4.VII.2015 do dziś nie został usunięty błąd związany z pociągiem nr 25402 dla terminu kursowania 2.VIII. Odjazd z Trutnova powinien być o 14:10, a nie jak pokazane o 14:25, ponieważ później mamy cofanie się w czasie pomiędzy Bernarticami i Kralovcem.

Jeszcze gorzej jest na przystankach i stacjach kolejowych. Przykładowo w Lubawce wisi rozkład relacyjny z datą aktualizacji na 25.VI, gdzie ostatni pociąg jest pokazany tylko z Kralovca. W Marciszowie rozkład relacyjny ma datę aktualizacji na 9.VI i zawiera masę błędów, a szczegółowy z datą aktualizacji 25.VI. Błędy widziałem także na innych stacjach. Jak widać pracownicy IZ Wałbrzych mają totalnie wywalone na to co wywieszają na peronach. Dochodzi do tego, że tak w Marciszowie na jednej stacji obok siebie wiszą dwa wykluczające się rozkłady!

Jedyną pozytywną informacją, jest fakt o którym wyżej napisano, że wjazdy i wyjazdy z Kamiennej Góry zarówno w stronę Sędzisławia i Lubawki obywają się już na sygnały zezwalające.

Rozkład_Lubawka.jpg
Rozkład relacyjny wywieszony na przystanku w Lubawce
Plik ściągnięto 51 raz(y) 151.85 KB

wjazd do KG.jpg
Pociąg nr 25400 relacji Trutnov-Jelenia Góra wjeżdża na stację Kamienna Góra. Sygnał Sr 2 podany przez semafor N1/2 uruchomiony w ostatnim czasie
Plik ściągnięto 40 raz(y) 127.48 KB

Lubawka_4_07.JPG
Lubawka 4 lipiec - pociąg nr 25401
Plik ściągnięto 79 raz(y) 157.54 KB

Lubawka_5_07.JPG
Lubawka 5 lipiec - pociąg nr 25402
Plik ściągnięto 71 raz(y) 188.52 KB


_________________
www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 07-07-2015, 23:00    Odpowiedz z cytatem

Ogolnie bede wielkich remontow Trutnov - Pardubice przedkosc Trutnov - Česká Skalice kontinualnie 80 km/godzinie i dalej ponad 100 km/godzinie. duzo ludzi jezdzi

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

wedkarz237 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Paź 2013
Skąd: Lubawka

PostWysłany: 22-07-2015, 20:01    Odpowiedz z cytatem

Widok dworca z ciekawej perspektywy:
http://s18.postimg.org/bnpmf6byt/DSC00167.jpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Flanker Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Cze 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 07-08-2015, 10:53    Odpowiedz z cytatem

Na stronie Platformy Zakupowej PKP PLK pojawiło się ogłoszenie dotyczące zamówienia o następującej treści:

"Zabudowa obwodów sterująco-sygnałowych świetlnego semafora wjazdowego A oraz tarczy ToA stacji Kamienna Góra"

Szczegóły i źródło: https://zamowienia.plk-sa.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=noticeDetails¬iceIdentity=5672&expired=0



Cytat:
Do Pragi przez Lubawkę?

Linia kolejowa dużych prędkości ma połączyć Wrocław ze stolicą Czech. Jeden z wariantów budowy takiego połączenia zahacza o nasze tereny, m.in. o Lubawkę. Czy zostanie właśnie tak pokierowany?


Pełna treść artykułu i źródło: http://rti24.pl/aktualno%C5%9Bci/8301-do-pragi-przez-lubawk%C4%99

Interpelacja posła Henryka Kmiecika o której mowa w powyższym artykule: http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/InterpelacjaTresc.xsp?key=4E33BCAE
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KrzysiekkG Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Paź 2008
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: 27-08-2015, 19:22    Odpowiedz z cytatem

W ostatnim czasie odbyło się kilka spotkań samorządowców z powiatu kamiennogórskiego z przedstawicielami PKP S.A., PKP PLK oraz kierownictwem kopalni Ogorzelec i Pisarzowice związanych m.in. ze zmianą miejsca załadunku kruszywa wydobywanego w Ogorzelcu, które to miałoby być wyprowadzone poza Kamienna Górą.

O spotkaniach można przeczytać na stronach:

http://www.lubawka.net.pl/news/article/o-gminie/1/328
http://www.kamiennagora.pl/pl/aktualnosci/kolejne-spotkanie-wladz-regionu-kamiennogorskiego.html
http://www.kamiennagora.pl/pl/aktualnosci/w-ratuszu-o-transporcie-kruszyw.html
http://powiatowa.info/wiadomosci/aktualnosci/8785-szansa-na-kolei

Ciekawe są statystki związane z wywozem urobku z Kopalni Ogorzelec:

2014 r. - 260 tysięcy ton,
2015 r. - 360 tysięcy ton (plan),
2016 r. - 400-450 tysięcy ton (plan).

Zwiększone wydobycie jest widoczne m.in. na stacji w Kamiennej Górze, gdzie w ostatnią sobotę (22.08.2015 r.) przez stację przewinęły się w sumie 3 pociągi towarowe, trzech różnych spółek: PKP Cargo, Rail Polska oraz FPL i tym samym dały o sobie znać ograniczenia tej stacji związane m.in. z wyłączonym z ruchu torem nr 3 oraz uszkodzonym rozjazdem nr 40, który uniemożliwia przejazd z torów nr 5 i 7 w stronę południowej głowicy stacyjnej.

Kilka zdjęć z ostatniej soboty (22.08) można obejrzeć na stronie:

http://liniekolejowekg.blogspot.com/2015/08/manewry-na-stacji-kamienna-gora-21082015.html

Wspomniany wyżej przetarg na podłączenie semafora wjazdowego stacji Kamienna Góra został rozstrzygnięty, a koszt inwestycji wyniesie 84 500 złotych

https://zamowienia.plk-sa.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=bestOfferDetails&demandIdentity=135898¬iceIdentity=5672&expired=1

Ponadto warto wspomnieć, że w najbliższy weekend będzie ostatnia w tym roku okazja do podróży sezonowym pociągiem do Trutnova. Sierpień był nieco pechowy dla tych składów, gdyż 15.08 miały miejsce dwa zdarzenia związane z drzewem leżącym na torowisku pomiędzy Kralovcem, a Trutnovem. Wiązały się one z dużymi opóźnieniami niektórych pociągów oraz uruchomieniem na części trasy komunikacji zastępczej. Czeski odcinek biegnie przez lasy, co zwiększa prawdopodobieństwo tego typu zdarzeń, ale jak widać SZDC Hradec Kralove wcale nie jest lepsze od naszej PLK pod względem utrzymania bezpiecznego przejazdu pociągów.

wagony KG (1).JPG
Wagony spółek PKP Cargo i Rail Polska na stacji Kamienna Góra, 20.08.2015 r.
Plik ściągnięto 66 raz(y) 98.78 KB

KG (2).jpg
Trzy lokomotywy na stacji Kamienna Góra, 22.08.2015 r.
Plik ściągnięto 60 raz(y) 82.31 KB

KG (3).jpg
SA134-004 jako pociąg nr 25403 do Trutnova wjeżdża do Kamiennej Góry, po prawej gotowy do odjazdu pociąg towarowy PKP Cargo.
Plik ściągnięto 56 raz(y) 106.28 KB

KG (4).jpg
Manewry na stacji Kamienna Góra, 22.08.2015 r.
Plik ściągnięto 38 raz(y) 84.8 KB

Lubawka (1).JPG
Lubawka pociąg nr 25401 do Trutnova, 15.08.2015 r.
Plik ściągnięto 96 raz(y) 101.05 KB

Lubawka (2).JPG
Lubawka pociąg nr 25403 do Trutnova, 15.08.2015 r.
Plik ściągnięto 81 raz(y) 111.56 KB


_________________
www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 32 z 49 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 47, 48, 49  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl