Ja jestem pewny sukcesu jeśli chodzi o nocne połączenie JG-Lublin p. protezę. Jak dla mnie to ten pociąg jest skazany na sukces, aż tak bardzo czasy się nie zmieniły, kiedyś bardzo często jeździł przepełniony.
Co do GOP to nie jest on ratunkiem dla każdego składu, wystarczy popatrzeć na Przemyślanina który bardzo rzadko porządnie zapełnia się w miastach GOP przez które jedzie.
Nocny Wrocław-Przemyś/Zamość od Kielc pojedzie najprawdopodobniej przez Ostrowiec Św, Stalową Wole.
Natomiast dzienny Zielona Góra-Przemyśl (bo taki skład też będzie) pojedzie protezą.
Natomiast dzienny Zielona Góra-Przemyśl (bo taki skład też będzie) pojedzie protezą.
Nie ma to jak tworzyć stabilność oferty. Najpierw przyzwyczajono pasażerów z Zielonej Góry że nie dojadą do Krakowa/Przemyśla, ale do Katowic, Kielc i Lublina Sztygarem (pociąg ten na początku RJ był pustawy, teraz ma bardzo ładną frekwencję z tendencją wzwyżkową).
Co robimy? A no uwalimy pasażerom połączenie do Katowic/Lublina do którego się przyzwyczaili a dajmy do jakiegoś Przemyśla (owszem, przez Kraków który jest sporym generatorem pasażerów). Jak się w przyszłym roku pasażerowie przyzwyczają do pociągu do Przemyśla to znowu uwalimy i damy na powrót Sztygara do Katowic?
Wiadomo,czy z Konina będzie się można dostać bezpośrednio do Katowic,bądź Częstochowy i Trójmiasta??
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 01-07-2015, 15:41
hanys napisał/a:
Ja jestem pewny sukcesu jeśli chodzi o nocne połączenie JG-Lublin p. protezę. Jak dla mnie to ten pociąg jest skazany na sukces, aż tak bardzo czasy się nie zmieniły, kiedyś bardzo często jeździł przepełniony.
O.K., niech sobie jeździ przez protezę, ale niech będzie jakaś alternatywa dla GOP-u. Lubliniec i Częstochowa będą miały dwa nocne, dublujące się połączenia z Wrocławiem, a cała aglomeracja śląska zero. Przecież to jest kpina w biały dzień!
hanys napisał/a:
Co do GOP to nie jest on ratunkiem dla każdego składu, wystarczy popatrzeć na Przemyślanina który bardzo rzadko porządnie zapełnia się w miastach GOP przez które jedzie.
Przemyślanin to jest już inna bajka. Pociąg ten nie ma zapełnienia w GOP-ie tylko dlatego, że jedzie linią marginalną omijając Wrocław. Jeśli w nowym rozkładzie wywala się z GOP-pu Karkonosze, Bystrzycę kieruje się przez wioski, to niech przynajmniej ten Przemyślanin jedzie przez Wrocław.
hanys napisał/a:
Nocny Wrocław-Przemyś/Zamość od Kielc pojedzie najprawdopodobniej przez Ostrowiec Św, Stalową Wole.
Tutaj to już pojechali po bandzie na całego. Już widzę te dzikie tłumy jadące w środku nocy do Ostrowca, Sandomierza, czy Stalowej Woli. To połączenie z góry jest skazane na porażkę i nikt mnie nie przekona że będzie inaczej. Trasa być może dobra, ale dla połączenia dziennego, a nie nocnego.
Spokojnie, kol. hanys już napisał napisał w tym wątku :
Cytat:
Rezerwa taborowa PIC jeśli chodzi pudła jest znacznie większa niż powinna być o lokach to już nawet nie mówie. A jak dojdą zespoły trakcyjne to łooohohooo część pudeł i loków wcale nie będzie używana Razz
Cytat:
Skracanie składów nie jest wcale spowodowane brakiem taboru, jestem w szoku, że ktoś jeszcze w to wierzy, tym bardziej ktoś kto jest mikolem.
Wagony czeskie zapewne zostały wypożyczone tylko po to aby pasażerom urozmaicić podróż, to samo siódemki wypożyczane z Ecco Rail - po to żeby bardziej kolorowo było Jeżeli ktoś wątpi w te słowa to jest mikolem
Nocny TLK Wrocław - Zamość/Przemyśl przez Kielce, Ostrowiec Św, Sandomierz to bardzo dobry pomysł. Ostrwoiec, Sandomierz potrzebują połączenia z Polską. Podejrzewam, że największą frekwencją będzie cieszył się odcinek Wrocław - Stalowa Wola - Wrocław, można spokojnie zaplanować całodniową wycieczkę po Wrocławiu wyjeżdżając w nocy z Sandomierza do Wrocławia nad ranem i powrót nocnym, więc nie dramatyzujmy, że będzie tragedia.
Popieram w 100%...w końcu bezpośrednie połączenie Ostrowca z Wrocławiem.Kto nie zna realiów ile ludzi z Ostrowca jeżdzi do Wrocławia niech się nie wypowiada. Jedyne bezpośrednie połączenie Ostrowca z Wrocławiem to nocny PKS Polbus, do którego żeby się dostać trzeba kupić bilet z kilkudniowym wyprzedzeniem...Ostrowiec Św musi mieć połączenie dalekobieżne. Przecież to drugie co do wielkości miasto w świetokrzyskim...teraz pozostaję się modlić aby STRABAG zaczął prace modernizacyjne ma odcinku Ożarów-Dwikozy bo wygrał przetarg,ale na linii 25 jest jakieś fatum.Rok w rok jest odkładana rewitalizacja.
Spokojnie, kol. hanys już napisał napisał w tym wątku :
Cytat:
Rezerwa taborowa PIC jeśli chodzi pudła jest znacznie większa niż powinna być o lokach to już nawet nie mówie. A jak dojdą zespoły trakcyjne to łooohohooo część pudeł i loków wcale nie będzie używana Razz
Cytat:
Skracanie składów nie jest wcale spowodowane brakiem taboru, jestem w szoku, że ktoś jeszcze w to wierzy, tym bardziej ktoś kto jest mikolem.
Wagony czeskie zapewne zostały wypożyczone tylko po to aby pasażerom urozmaicić podróż, to samo siódemki wypożyczane z Ecco Rail - po to żeby bardziej kolorowo było Jeżeli ktoś wątpi w te słowa to jest mikolem
[ironia jakby co]
Brak wagonów na sezonowcach spowodowany jest wyłączeniem z eksploatacji części pudeł które są bądź czekają na modernizacje, podobnie z lokami. Terminy z modernami i naprawami rewizyjnymi wypały jak wypały i nie można było jeszcze ich przepchnąć przez ten sezon, tylko dlatego zostały wypożyczone pudła z czech oraz loki z ecco rail.
Zwrotnicowy, Bystrzyca nie pojedzie przez Ostrowiec
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum