Niektórzy chyba nie potrafią czytać ze zrozumieniem. Hanys napisał jasno, że "Bystrzyca" to bedzie nocny JG- Lublin a ten Wrocław- Przemyśl/ Zamość to będzie osobny skład. Patrzcie dobrze bo powielacie błędy, a z tego później rodzą sie plotki.
Będą jakieś połączenia Krakowa z GOP-em ? Jak ma jechać TLK Przemyślanin ?
Przemyślanin tak jak teraz przez Poznan - Ostrów - Kępno - Kluczbork - Lubliniec - Tarnowskie Góry - Bytom - GOP - Trzebinia - Kraków - Tarnów - Rzeszów - Przemyśl
Ciekawy jestem tylko jednego, czy ten IC Jelenia Góra- Przemyśl nie będzie przypadkiem łączony we Wrocławiu ze składem relacji Szczecin- Przemyśl? W projekcie we Wrocławiu jest trochę dłuższy postój dlatego pytam.
Witam,
Czy wiadomo coś o rozkładzie na wschodniej części E20? Chodzi mi o pociągi PKP IC, np. czy zostanie pociąg do/z Mińska i w jakich godzinach przyjedzie i odjedzie z W-wy 'Polonez'? Do tej pory Polonez skutecznie miesza w rozkładzie KM.
Dziękuję za odpowiedź.
Właśnie najprawdopodobniej wagony JG-Przemyśl będą łączone we Wrocławiu ze składem jadącym albo ze Szczecina albo z ZG.
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 04-07-2015, 14:49
podroznik1 napisał/a:
kruczek napisał/a:
podróżnik1
A te 7 par Kraków-Katowice to masz na myśli TLK/IC?. Bo wiemy, że będzie tak jest teraz 6 par Regio plus Orlik do Częstochowy.
7 par Regio
A te 7 par to Regio Kraków - Katowice +"Orlik", czy razem z "Orlikiem"?
No i pytanie, czy oprócz "Zefira" i "Przemyślanina" (vel "Bryzy") pojedzie jeszcze jakiś TLK/IC między Krakowem a Katowicami?
7 par regio + orlik ale pomijający Katowice jak obecnie. I ja się dołączam do kolegi bo dopytać was o konkrety oferty IC na KRK - KTW was nie sposób. To co pisano wcześniej zapewne już nie aktualne, więc odsyłanie do stron wcześniej jes bez sensu. A dodatkowe pytanie czy dadzą jakieś nowe pudła czy zabiora wszystko i zostanie jeżdżący złom na tej trasie?
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 04-07-2015, 16:51
Khan34, nowych/zmodernizowanych wagonów na tą trasę żal puszczać, podobnie z resztą jak i Impulsów. Na tą linię nadaje się jedynie tabor z krzaków do dobitki
I to jest mentalność polaków właśnie. Na zmodernizowane trasy puszczać nowy tabor a tam gdzie są gorsze parametry to walić trupy (Dzielenie Polaków na lepszych i gorszych w zależności od parametrów linii? Skąd my znamy podział ludzkości na lepszych i gorszych? ) Z takim podejściem nawet forumowiczów kolej padnie i to szybko lub zostanie na magistralach (oprócz E30) bo tu ruch już umiera doszczętnie. Ogólnie nie podzielam i nie podobają mi się opinie takie jak prezentuje kolega wyżej .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum