Tomato7, wspominając o Lubawce coś mi podsunąłeś, bo to był jedyny w rejonie Jeleniej Góry kierunek, na którym można było spotkać spalinówkę inną niż SM42, SP42 i SP/SU45. Stacjonowała w depo w Marciszowie. Co to była za lokomotywa? Rodzaj, konkretnego egzemplarza nie pamiętam.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Do Polanowa i Bobolic dało się dojechać zarówno wąskimi, jak i normalnymi torami. Którym z tych rodzajów torowiska można było dotrzeć z tych miasteczek bezpośrednio do Koszalina?
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
To drugie, czyli kiedy może być podyktowany za pomocą łączności pociągowej.
Twoja odpowiedź jest błędna, ponieważ paragraf 57 ust. 22 instrukcji Ir-1 dotyczy tylko rozkazów wg wzoru R-305, R-306 i R-307. (O, N i S) a nie dotyczy R-315.
R 315 czyli N rob
Dotyczy tylko gdy są planowe zamknięcia na linii typu modernizacja itp. Obecnie można nawet Nroba druknąć za pomocą SERWO.
Podstawa Ir-1 § 69 ust. 12 i l5, § 74 ust. 34 i § 75 ust. 5 i 23
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Znalazłem tylko paragrafy 69 ust. 12, 75 ust.5 w Ir-1, pozostałych nie ma. A mnie tylko chodzi o to, w jakim przypadku rozkaz Nrob (R-315) może być podyktowany przez radiotelefon.
No to jak nikt przez tyle czasu nie odpowiedział prawidłowo, to niech ktoś chętny zadaje. Poza tym jest okres wakacyjny, więc mniej osób tu zagląda i czasy oczekiwania na odpowiedź będą się wydłużać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum