Nic się nie zmieniło, nadal trzeba mieć wydrukowany.
Nie ma żadnego problemu jeśli masz bilet także na nośniku. Jako konduktorzy na sypialkach i kuszetkachmamy obowiązek poinformować konduktorów IC o takim fakcie w celu zeskanowania biletu, więc nie musisz drukować. To jest tylko kwestia wygody obu stron.
Nic się nie zmieniło, nadal trzeba mieć wydrukowany.
Nie ma żadnego problemu jeśli masz bilet także na nośniku. Jako konduktorzy na sypialkach i kuszetkachmamy obowiązek poinformować konduktorów IC o takim fakcie w celu zeskanowania biletu, więc nie musisz drukować. To jest tylko kwestia wygody obu stron.
"w komunikacji krajowej na przejazd w wagonach sypialnych i z miejscami do leżenia oraz
w komunikacji międzynarodowej osobom dokonującym kontroli dokumentów przewozu:
a)
wręczyć ważny, czytelnie wydrukowany bilet internetowy
,
b)
okazać dokument ze zdjęciem, potwierdzającyjego tożsamość,
c)
okazać i wręczyć ważny dokument , poświadczający uprawnienie do ulgi
– w razie korzystania z biletu ulgowego"
Obawiam się że brak wydrukowanego biletu moze skonczyć sie karą .
Natomiast punkt 1. podpunkt a) tego samego Regulaminu dopuszcza wyświetlenie biletu na nośniku , ale tylko dla biletu na przejazd w wagonach do siedzenia w komunikacji krajowej od 5 maja wchodzi w życie nowy Regulamin , ale w tym temacie nie ma w nim żadnych zmian
Internetowy system sprzedaży biletów w PKP Intercity wymaga poprawek. Przy wydawaniu bezpłatnego biletu dla dziecka system wymaga najpierw zakupu normalnego biletu. Jeśli obok nas nie znajdziemy wolnego miejsca dla dziecka, bilet trzeba oddać, tracąc tzw. odstępne.
Wysłany: 14-07-2015, 08:25 Utrudnienia w zakupie biletu przez internet
Jeżeli ktoś planował kupić w niedługim czasie bilet przez internet to proponuję od razu udać się do kasy bo faktycznie od wczoraj ani razu nie udało mi się wejść w system zakupu biletu. Połączenia wyszukuje ale dale nic się nie da zrobić.
"Klienci PKP Intercity mogą kupować bilety z rezerwacją miejsc w kasach oraz na pokładach pociągów. Drużyny konduktorskie nie pobierają opłat za ich wystawienie.
System sprzedaży internetowej ma czasowo obniżoną wydajność, więc mogą występować trudności w realizacji transakcji. Dotyczy to również aplikacji mobilnej.
Przyczyną sytuacji jest poranna awaria serwera odpowiedzianego za możliwość rezerwacji miejsc. Usterka wystąpiła po stronie dostawcy usługi.
Znów problemy z kupnem biletu na PKP Intercity w sieci. „System ma obniżoną wydajność”.
Pasażerowie podróżujący pociągami PKP Intercity znów mają problem, aby kupić bilet przez internet. Po poniedziałkowej awarii system sprzedaży ma „obniżoną wydajność”. Oznacza to, że bilet kupimy, ale system działa dużo wolniej.
PKP Intercity informuje, że pasażerowie mogą już kupować bilety w internetowym systemie sprzedaży bez przeszkód. W środę po południu została przywrócona pełna funkcjonalność systemu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum