W dniu 16/17.07.2015r. TLK Karkonosze relacji Szklarska Poręba - Lublin: EU/P07+WL+Bc+2+1+2+2, frekwencja bardzo słaba jak na 3 wagony 2 klasy - 60% - z taką frekwencją przyjechał do Warszawy Zachodniej. W przedziałach 2 klasy średnio od 2 do 4 osób.
W dniu 16/17.07.2015r. TLK Podhalanin ze Szczecina do Zakopanego z frekwencją 80% (w przedziałach 2 klasy średnio od 4 do 6 osób, 1 klasa wszystkie przedziały zajęte - średnio po 2 osoby - duża wymiana podróżnych od Poznania do Krakowa Głównego na stacjach: Jarocin, Ostrów Wielkopolski, Kępno. Najwyższe potoki były w Kielcach - dużo wysiadających i wsiadających.
Wtorek, 21 lipiec 2015 roku:
1. TLK "Baczyński" do Łodzi Kaliskiej i Wrocławia: EP07-434 + wagony do Łodzi Kal. A(IC) + A(IC) + A(IC) + A(IC) + A + A(IC) + wagony do WRocławia: B(IC) + A(IC) + B(IC) + 111Arow. Te jedynki do Łodzi oczywiście kursowały jako zdeklasowane dwójki. Frekwencja do Łodzi około 70%, mniej więcej po 4 osoby na przedział. Do WRocławia wagony około 50%.
2. EIC "Chrobry" do Szczecina: EP09-012 + 144A + 136A + 156A + restaurant + 158A + 159A + 159A + Z2B. Klasa 1 około 50%, klasa 2 około 80%. Także nawet w wakacje ten pociąg ma świetną frekwencję.
3. TLK "Ukiel" do Olsztyna: EP07-1043 + B(IC) + B(IC) + A(IC). Klasa 1 pojedyncze osoby, klasa 2 około 50% ale co to jest na te dwa marne wagony.
4. TLK "Kiev-Express" do Dorohuska i Kijowa: EU07-043 + B(IC) + B(IC) + A(IC) + 3 wagony sypialne do Kijowa. Wagony komunikacji krajowej z frekwencją ponad 100%.
5. EIC "Klimczok" do Bielska Białej: EP09-033 + 111Arow + Z2B + Z2A + bar + 111Arow. Klasa 2 około 80-90%, klasa 1 w granicach 50%.
6. TLK "Wieniawski" do Bydgoszczy: EP07-357 + CD + CD + CD + 140A + B(IC). Około 80% zajętych miejsc.
7. EIC "Krakus" do Krakowa: DB VEctron + 111Arow + Z2B + 139A + restaurant + 145Ab + 136A-IC6 + 136A + 111Arow. Klasa 2 w granicach 50-60%, klasa 1 słabiutko, w granicach 20%.
8. TLK "Łodzianin" do Łodzi Kaliskiej: EP07-408 + Z2B + 141A + 141A + 111Ainw. + 145Ac + 139A + 141A + Z2B + Z2B + 141A. Tradycyjnie więcej ludzi w końcowych wagonach, które zatrzymują się przy zejściu ze schodów, ale ogólnie w całym składzie około 60-70% frekwencja.
EIC Sobieski, Gdynia - Wiedeń, zestawienie st. Katowice:
Husarz(TMobile) - 139A + restaurant + Z2B + XB + 154A + Z2B + 136A*
ostatni wagon w relacji Gdynia - Bohumin, powrotnie pojedzie na EIC Polonia do Warszawy,
poranna Polonia - Warszawa - Wien, również miała dodatkową dwójkę w rel. Warszawa - Bohumin, która wracała na Sobieskim do Gdyni,
zestawienie EIC Polonia - Warszawa - Wien - Z2A + 136A + Z2B + 154A i 136a do Bohumina, w składzie nie było wagonu gastronomicznego.
Dzisiejsze przedpołudnie w Poznaniu :
1) IC 65100 MIESZKO Wrocław - Gdynia
Ep09-025 + 154A, 156A, 159A, 158A, 113Aa, 156A, 159A, 159A
Frekwencja przy odjeździe ok 60-70 %, nie wiem dlaczego w Poznaniu złapał 20 minut opóźnienia
2) TLK 78101 ORKAN Poznań - Szczecin
Ep09-031 + 140A(jako 2 klasa), 111Arow, 111Arow, 140A, 113Aa, 111Arow
Frekwencja tragiczna, do jednego wagonu wszyscy by się zmieścili. Możliwe, że ktoś przesiadał się z TLK Jeziorak z Olsztyna, który przyjeżdża na ten sam peron i na pewno ktoś przesiadał się z opóźnionego o 20 minut Gwarka, na niego Orkan czekał łapiąc ok 10 minut opóźnienia
Ciekawe, tym razem PKP Intercity ma nadwyżkę Ep09,że na taką trasę puszcza właśnie dziewiątkę, a nie siódemkę??
3) TLK 57104 JEZIORAK Olsztyn - Poznań
Ep07 + 1,2,2
- niestety więcej nie widziałem zasłonił mi go Orkan stojący na tym samym peronie
4) TLK 78158 SŁOWINIEC Słupsk - Poznań
Eu07-228 + 111Ah(Katowice), 111A(Szczecin), 112Ag(Kraków), 111Ah(Kraków), 111Ah(Szczecin)
Jak widać w składzie same szroty pościągane z różnych stacji . Frekwencja ok 50-60 osób wysiadło.
5) EIC 54 Gdynia - Berlin
Husarz + 154A, XB, 113A, 139A - Op
Duża wymiana pasażerów w Poznaniu. Frekwencja: przyjazd ok. 90% , odjazd ok. 80% .
6) IC 83100 BARBAKAN Szczecin - Kraków
Ep07-1019 + 111Arow, 111Arow, 1113Aa, 140A, 111Arow, 171A ( niedostępny dla pasażerów )
pasażerowie w 2 klasie wyboru nie mieli same bezprzedziałowe 111Arow, frekwencja ok. 60-70 %
Przyjechał opóźniony 20 minut. Frekwencja w części do Ustki i do Olsztyna podobna myślę, że w granicach 60-70 % może do Ustki troszkę więcej.
I jeszcze sobotni wieczorny przejazd zabytkowym wiaduktem w Lewinie Kłodzkim przez
TLK 66262 ROZEWIE z Kudowy Zdrój do Wrocławia.
https://youtu.be/LJdKvN0zVKc
_________________ 2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
Jadę IC Dolnoślązak z Rzeszowa do Wrocławia. W drugiej klasie brak miejsc,
Coś czuję, że jak się pokończą remonty KRK-Rzeszów to frekwencja w tych IC będzie taka, że będą musieli zwiększyć pracę przewozową o 50-100%. Wrocław-Rzeszów w ~5h, w taryfie IC, to byłaby absolutna rewelacja.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum