Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 177, 178, 179 ... 200, 201, 202  Następny
Linia Kłodzko - Kudowa Zdrój
Autor Wiadomość

Scz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Cze 2011

PostWysłany: 31-07-2015, 00:38    Odpowiedz z cytatem

Heh a nowa sygnalizacja jest. Coś ten przejazd pechowy. Ale trzeba przyznać, że sygnał dźwiękowy jest mega słaby, ledwo słychać. Nie to co stary dzwonek, co jak bił to aż się słupek trząsł Very Happy
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 31-07-2015, 10:44    Odpowiedz z cytatem

Jak tam frekwencja w TLK-ach na odcinku Wrocław- Kudowa?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Wrocławiak Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Sie 2008

PostWysłany: 31-07-2015, 10:51    Odpowiedz z cytatem

Światowid, różnie bywa. Ale rewelacji nie ma żadnej Sad . Po południu z Kudowy Zdrój frekwencja 40 - 60%. A łącznik od Gdyni frekwencja mizerna Exclamation . Podróżni wolą jednak stare EZT-y PR Wrocław i szynobusy KD Smile .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 01-08-2015, 09:55    Odpowiedz z cytatem

Trudno żeby po 6 latach przerwy tymi pociągami jeździły tłumy na linii, na której kolej skutecznie odstraszała pasażerów od połączeń dalekobieżnych od przynajmniej dziesięciu lat. Potoki rzędu 40- 50 osób na odcinku Wrocław- Kudowa i tak są dobrym wynikiem. Nawet do Zamościa, gdzie pociąg IC "Światowid" dociera codziennie nierzadko dojeżdża dużo mniej pasażerów. Poczekajmy do grudnia, kiedy to dalekobieżne do Kudowy zawitają na dobre najprawdopodobniej codziennie i wtedy będzie można z powodzeniem podkreślić jak ważne są dalekobieżne połączenia kolejowe w ten rejon Dolnego Śląska. Powyższa informacja nie jest związana z opublikowanym tu projektem rozkładu jazdy z marca, ale aktualnymi informacjami docierającymi do nas z IC. A nawet jeżeli te pociągi pozostaną w okresie świąteczno- feryjno- letnim to i tak będzie to duży postęp. Poczekajmy do września- wtedy będzie można się cieszyć Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Scz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Cze 2011

PostWysłany: 01-08-2015, 14:40    Odpowiedz z cytatem

A osobowych Kudowa - Wrocław, pociągów które są najbardziej potrzebne, jak nie było tak nie ma. To zaczyna być już śmieszne, że nikt na to nie zwraca uwagi. Te pociągi jezdzilyby pełne z czasem przejazdu 2 h 45 min.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 01-08-2015, 15:50   

Scz, a po co chcesz pchać spalinowego szynobusa pod drutem od Kłodzka do Wrocławia? Przy dobrym skomunikowaniu w Kłodzku z pociągami Regio bezpośrednia relacja nie jest potrzebna. Wszystkie szynobusy z Kudowy powinny kursować w bezpośrednich relacjach na zmianę do Legnicy i Wałbrzycha, bo ogryzki typu Kudowa - Kłodzko są faktycznie trochę bez sensu. W sezonie bardzo wskazane by było żeby do Kudowy kursowała chociaż jedna para Regio z Opola przez Podsudecką. Myślę że tego typu połączenie by się przyjęło.
Powrót do góry

Egon Olsen Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Cze 2015

PostWysłany: 01-08-2015, 16:08    Odpowiedz z cytatem

Rozkładowiec napisał/a:
Scz, a po co chcesz pchać spalinowego szynobusa pod drutem od Kłodzka do Wrocławia? Przy dobrym skomunikowaniu w Kłodzku z pociągami Regio bezpośrednia relacja nie jest potrzebna. Wszystkie szynobusy z Kudowy powinny kursować w bezpośrednich relacjach na zmianę do Legnicy i Wałbrzycha, bo ogryzki typu Kudowa - Kłodzko są faktycznie trochę bez sensu. W sezonie bardzo wskazane by było żeby do Kudowy kursowała chociaż jedna para Regio z Opola przez Podsudecką. Myślę że tego typu połączenie by się przyjęło.


[ Dodano: 01-08-2015, 16:09 ]
Coś mi z cytatem nie wyszło. Chciałem tylko napisać że taki pomysł ma sens. Szynobusy z Wałbrzycha do Kudowy zwykle są zapchane. Dużo osób z powiatu kłodzkiego jeździ do Polanicy do szpitala.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Scz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Cze 2011

PostWysłany: 01-08-2015, 17:53    Odpowiedz z cytatem

Było już walkowane 1000 razy, ludzie nie jeżdżą pociągiem z Wrocławia do Kudowy bo zniechęca ich przesiadka. Przez 7 lat dojezdzalem do wroc głównie autobusem i pytałem wielu ludzi dlaczego nie wybierają pociągu, odp była prawie zawsze ta sama - przesiadka. Nawet gdyby była ona idealną to koleje w pl przez ostatnie 10 lat wyrobily sobie taką reputację, że jak ktoś słyszy przesiadka to ucieka gdzie pieprz rośnie. Szynobusy na tak długą trasę nie są najlepszym rozwiązaniem. Najlepsze na teraz wyjście to taryfa osobowa w tlk na odc Kudowa Wrocław albo identyczny pociąg osobowy lok plus 2 ewentualnie 3 wagony bo podejrzewam że w weekend 2 mogłyby nie wystarczyć. Dość powiedzieć ze przy czasie przejazdu 4h za czasów Kamienczyka czasami 3 były nabite od Polanicy, a od Kłodzka ludzie stali. Jeździłem tym pociągiem przez rok i frekwencja była na bank lepsza niż dzisiaj w szynobusie jeśli mówimy o ludziach jadących do wroc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 01-08-2015, 18:57    Odpowiedz z cytatem

Nie, to ludzi trzeba zachęcić do przesiadki : reklamami, promocjami, informacjami o gwarancji skomunikowań. Może do tego mały lifting przystanku Kłodzko Miasto. Ja sam niedawno przesiadałem się tam z pociągu KD na PR i naprawdę - zero problemów, pociągi przyjechały na ten sam peron (bo innych nie ma Very Happy ) a ja poczekałem siedząc spokojnie na ławeczce.

I do przesiadek trzeba ludzi zachęcać. W każdym razie na pewno taniej jest zmienić nastawienie części potencjalnych klientów niż kupować/organizować lokomotywę spalinową, elektryczną i wagony tylko po to żeby obsłużyć 30-kilometrowy ogryzek (i to pewnie kosztem Międzylesia).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 01-08-2015, 22:13    Odpowiedz z cytatem

Przecież jest opcja zrobienia pociągu o podwójnej relacji (Wrocław - Kudowa/Międzylesie). Zwolnią się od września pudła i parę loków po IR, zgarnąć je do Wrocławia (nieistotne pod jaką banderą - PR czy KD) i zrobić trzy łączone pociągi (2 pudła do Międzylesia na przodzie, dwa do Kudowy na tyle, rozpięcie na Kłodzku Głównym, na które to ściągnąć które bądź sprawne Polsaty albo Odkurzacze). Tyle że - jak zwykle - "kasa, misiu, kasa". Składy na pudłach kosztują więcej.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 01-08-2015, 22:24    Odpowiedz z cytatem

Na linię 276 w niedługim czasie wejdą KD- a oni wagonów nie mają. Przewozy Regionalne znikną niedługo z kolejowej mapy Dolnego Śląska i myśląc o przyszłości trzeba myśleć o KD i PKP IC- nic innego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 01-08-2015, 23:35    Odpowiedz z cytatem

Jak PR wystawi pudła na sprzedaż to KD mogłoby skorzystać. Zwłaszcza że DLA kupiło niedawno elektrowóz z mojego nicka.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Scz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Cze 2011

PostWysłany: 02-08-2015, 09:27    Odpowiedz z cytatem

Eu dobrze mówisz. A kolega co się przesiada na Kłodzku mieście chyba nie wie ze często przesiadkę trzeba robić na głównym A tam przechodzenie przez kładkę z bagazami w zimie dla kogoś starszego nie jest chilloutem. Przesiadka to najgorsze rozwiązanie z możliwych. Tylko szybki wygodny i bezpośredni pociąg jest w stanie wygrać z autobusami. A nawet z transportem własnym patrząc na to co się dzieje na drodze nr 8.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 02-08-2015, 10:35    Odpowiedz z cytatem

A dużo łatwiej z dalekobieżnego pociągu przesiąść się we Wrocławiu, gdzie są windy i wysokie perony.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ufoludek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lip 2011

PostWysłany: 02-08-2015, 11:35    Odpowiedz z cytatem

Ale w obecnej sytuacji przecież wygodne skomunikowania można robić w Jaworzynie i Wałbrzychu. Tylko trzeba trochę dobrej woli KD i PICu. Do tego jedna para szynobusów z kudowianki mogłaby poza szczytem zostać przedłużona do Wrocławia przez Dzierżóniów i zrobić jeden obieg Wrocław - Dzierżoniów po drodze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 178 z 202 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 177, 178, 179 ... 200, 201, 202  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl