To może ja dołożę od siebie takiego bardziej przyziemnego. Poniższe propozycje to nocne sezonowce. Napiszę jedynie relacje, bo brakuje mi pomysłów co do nazw
KRAKÓW GŁ. - CMK - Warszawa Centralna - Działdowo - Gdańsk Gł. - Gdynia Gł. - Lębork - USTKA/ŁEBA. Rozkład mógłby być tak skonstruowany, aby grupa wagonów do Łeby mogła być w Lęborku włączana do pociągu "Łebsko" z Wrocławia.
Uzasadnienie - dogodne i szybkie nocne połączenie nocne Małopolski i Mazowsza z dwoma największymi kurortami nadmorskimi, którego w chwili obecnej oba regiony nie posiadają.
OLSZTYN GŁ. - Iława Gł. - Działdowo - Warszawa Wsch. - Częstochowa - Katowice - Bielsko Biała Gł. - Wadowice - ZAKOPANE (z grupą wagonów do Zwardonia i Wisły).
Uzasadnienie - szybkie nocne połączenie Warszawy z Podhalem i niemal całym pasmem beskidzkim, a także w drugą stronę nocne z Warmią i Mazurami (zakładając że w Olsztynie byłby ten pociąg skomunikowany z dwoma Regio w kierunku Ełku (jeden przez Szczytno, drugi przez Giżycko).
Dodatkowo marzy mi się powrót TLK Przemyślanin na trasę przez Leszno i Wrocław z grupą sezonowych wagonów do Zakopanego przez Bielsko Białą i Wadowice (lub w miarę możliwości technicznych Żywiec)
TLK Pogoria Szczecin - Białystok / Bielsko Biała
Słupsk - Gdynia - Tczew (rozłączanie) - Olsztyn - Ełk - Grajewo.
Część do BB bez zmian.
Część do Białegostoku by zastąpiła nie dawnego Podlasiaka który jechał tą trasą i cieszył się dobrą frekwencją.
A skąd pomysł na nowe przystanki: Chomiąża, Lipnica i Mokra? Czy to tylko futurystyczna wizja?
Popieram zmianę nazwy przystanku Środa Śl. na Szczepanów.
EC POLONIA
Warszawa Wschodnia-Warszawa Centralna-Warszawa Zachodnia-Zawiercie-Sosnowiec-Katowice-Tychy-Zebrzydowice-Bohumin-Ostrava Svinov-Prerov-Otorkovice-Hodonin-Breclav-Wien Hbf-Wien Meidling-Wiener Neustad Hbf-Murzzuschlag-Bruck an der Mur-Graz Hbf.
POZNAŃ GŁÓWNY - Kościan - Leszno - Rawicz - Żmigród - Oborniki Śląskie - Wrocław Mikołajów - Wrocław Główny - Jaworzyna Śląska - Świebodzice - Wałbrzych Miasto - Wałbrzych Główny - SĘDZISŁAW - Marciszów - Jelenia Góra - Jelenia Góra Cieplice - Piechowice - Szklarska Poręba Dolna - Szklarska Poręba Średnia - Szklarska Poręba Górna - Szklarska Poręba Jakuszyce - Harrachov - Korenov - Tanvald - Janlonec nad Nisou - LIBEREC
SĘDZISŁAW - Kamienna Góra - Lubawka - Kralovec - Trutnov Porici - Trutnov Hl.N. - Adrspach - TEPLICE NAD METUJI
Skład: 3B+1AB do Liberca, 2B+1AB do Teplic
Wyjazd z Poznania około 23:30, wyjazd z Liberca i Teplic około 23:00, tak aby łączenie w Sędzisławiu nie trwało dłużej niż 20 minut.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum