To teraz tylko patrzeć jak z 5 do 7 osób powiększy się skład zarządu PKP SA, najbogatszej spółki w Grupie PKP i jednej z najbogatszych w Polsce. A jest o co się bić! Majątek PKP SA, czyli kapitał zakładowy wynosi aż ponad 10 miliardów zł. Dla porównania, kapitał zakładowy PKP Cargo to tylko niecałe 3 miliardy (po realokacji taboru znacznie się zmniejszy!), zaś PKP PLK nieco ponad 8 miliardów. Czyli majątek Cargo i PLK (łącznie ok. 90 tys. zatrudnionych) to w sumie tyle ile wynosi majątek PKP SA zatrudniającej zaledwie 3 tys. osób.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Marek Pawlik jest zastępcą dyrektora CNTK: http://www.cntk.pl/index.php?page=instytut
Co o nim wiadomo? Bo jak na razie wiadomo tylko tyle, że zarząd PKP PLK powiększy się z 7 do 8 osób. Za rządów PiS zarząd powiększył się z 5 do 7 osób.
Pawlik zastąpił Trębickiego wstawionego do zarządu PLK przez PiS.
Naczelnik, czas na Safutę-Pawlak. Też z nadania PiS.
PKP PLK: Pawlik za Trębickiego
Potwierdziła się wczorajsza wiadomość "Rynku Kolejowego". Marek Pawlik został nowym członkiem zarządu PKP Polskie Linie Kolejowe.
Wbrew jednak naszym informacjom, w zarządzie zaszły także inne zmiany. Jak pisze "Rzeczpospolita", Pawlik zastąpił Andrzeja Trębickiego, odwołanego przez radę nadzorczą spółki. Pawlik pełnił dotychczas funkcję zastępcy dyrektora ds. interoperacyjności kolei w Centrum Naukowo-Technicznym Kolejnictwa. Nie przydzielono mu jeszcze nowych obowiązków, jednak nieoficjalne źródła donoszą, że w PKP PLK zostanie dyrektorem ds. strategii i rozwoju.
źródło: Rzeczpospolita/RK
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Rada Nadzorcza PKP CARGO S.A. w wyniku postępowania kwalifikacyjnego powołała z dniem 26 maja 2008 roku Pana Daniela Ryczka w skład Zarządu Spółki PKP CARGO.
Ten nowy członek zarządu PKP CARGO to człowiek Marii Wasiak z zarządu PKP S.A.
Po utworzeniu spółki PKP PR Ryczek został dyrektorem Biura Zarządu (Wasiakowa była wtedy prezesem zarządu PKP PR), był wtedy młody (teraz ma chyba 35 lat), była to chyba jego pierwsza praca (studia skończył w 2000 roku). W centrali PKP PR Ryczek pracował w okresie od października 2001 r. do maja 2006 r. Jak Wasiakowa stała się członkiem zarządu PKP S.A. ściągnęła go do PKP S.A. gdzie dyrektorował w Biurze Współpracy z Zagranicą oraz w Biurze Zarządu PKP S.A.
Teraz Ryczek został członkiem zarządu PKP CARGO. W tej spółce przewodniczącym rady nadzorczej jest Wach, prezes PKP S.A. Ryczek z Wasiakową to podobno jakaś rodzina, ale trudno to dokładnie ustalić, więc jeszcze węszę tu i ówdzie...
Wach załatwił w zarządzie PKP CARGO ciepłą i wygodną posadkę dla człowieka Wasiakowej. Ciekawe jak teraz Wasiakowa zrewanżuje się Wachowi w spółce PKP PR (Wasiakowa jest od niedawna przewodniczącą rady nadzorczej PKP PR gdzie zastąpiła Wacha) - wiadomo, że po dymisji Radwana (za sprawą mojej publikacji o przekrętach w centrali PKP PR) jest nieobsadzone stanowisko członka zarządu - dyrektora ds. pracowniczych PKP PR.
Do 31 sierpnia 2006 r. Ryczek był członkiem rady nadzorczej Kolei Mazowieckich (PKP PR miały wtedy 49% udziałów w KM), skąd wygryzł go Tereszczuk, obecny prezes PKP PR.
Rada Nadzorcza PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. informuje o zakończeniu postępowania kwalifikacyjne na stanowiska Członków Zarządu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., w wyniku którego 27 maja 2008r. podjęła następujące decyzje:
Uchwałą Nr 77 /2008 Rady Nadzorczej PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z dnia 27 maja 2008r.
Z dniem 1 czerwca 2008 roku powołała p. Teresę Zwiernik na stanowisko Członka Zarządu ds. projektów unijnych.
Uchwałą Nr 78/2008 Rady Nadzorczej PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z dnia 27 maja 2008r.
Z dniem 1 czerwca 2008 roku powołała p. Zbigniewa Zarychtę na stanowisko Członka Zarządu ds. sprzedaży.
Uchwałą Nr 79/2008 Rady Nadzorczej PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z dnia 27 maja 2008r.
Z dniem 1 czerwca 2008 roku powołała p. Józefa Jeżewicza na stanowisko Członka Zarządu ds. utrzymania infrastruktury.
Uchwałą Nr 80/2008 Rady Nadzorczej PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z dnia 27 maja 2008r.
Z dniem 1 czerwca 2008 roku powołała p. Marka Pawlika na stanowisko Członka Zarządu ds. strategii i rozwoju.
Uchwałą Nr 81/2008 Rady Nadzorczej PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z dnia 27 maja 2008r.
Odwołała z dniem 27 maja 200r. p. Andrzeja Trębickiego ze stanowiska Członka Zarządu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Popłuczyny po AWS do PKP CARGO przybyły.
Teraz będzie "konkurs" na członka zarządu ds. finansowych. Ma wygrać Janusz Lach. O Lachu można poczytać tutaj.
To już pewne. Janusz Lach od czerwca będzie członkiem zarządu PKP Cargo ds. ekonomiczno-finansowych.
_________________ Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Antybeton, mieliście jakiś cynk o ustawionym pod Lacha konkursie?
Podrzucają Balczunowi amatorów z PKP SA i obawiam się, że jego plan naprawczy Cargo szlag trafi.
Zgodnie z nieoficjalnym informacjami "Rynku Kolejowego", Janusz Lach od czerwca będzie członkiem zarządu PKP Cargo ds. ekonomiczno-finansowych. W PKP LHS natomiast, konkurs na członka zarządu, dyrektora ds. ekonomiczno finansowych wygrał Andrzej Murawa.
Źródło: Rynek Kolejowy
_________________ Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
W PLK jednak będzie konkurs na wszystkich dyrektorów zakładowych, tylko po kolei, do końca roku wszystkie. Teraz po zakończonym "konkursie" PSL, o którym duzo wie pan Engelhart, odwołano dyrektora z Wrocławia p.Włodarczyka i zacznie sie nowy "konkurs".
_________________ człowiek rodzi sie głupi i umiera głupi, są wyjątki - niektórzy umierają jeszcze głupsi
Rada Nadzorcza PKP CARGO S.A. w wyniku postępowania kwalifikacyjnego powołała z dniem 26 maja 2008 roku Pana Daniela Ryczka w skład Zarządu Spółki PKP CARGO.
Daniel Ryczek ma 33 lata. Z wykształcenia jest prawnikiem - absolwentem Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. Ukończył również Podyplomowe Studia Menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz studia podyplomowe w zakresie integracji z UE w transporcie na Wydziale Transportu Politechniki Warszawskiej. Zawodowo związany z Grupą PKP od 2001 roku. Przez 5 lat jako dyrektor Biura Zarządu odpowiadał za obsługę korporacyjną i ład dokumentacyjny w spółce PKP Przewozy Regionalne. W 2005 r. ukończył program ETCR - Europejskiego Centrum Szkoleniowego Kolei w College of Europe w Brugii. W 2007 r. oddelegowany do odbycia stażu we Wspólnocie Kolei Europejskich (CER) w Brukseli. Ostatnio zatrudniony na stanowisku wicedyrektora Biura Zarządu PKP S.A. Zna biegle język angielski. Posługuje się również językiem niemieckim, rosyjskim i francuskim.
źródło: PKP CARGO SA
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Czy wiadomo konkretnie za co nowi członkowie zarządu, panowie Handzel i Ryczek, będą odpowiedzialni? Bo na stronie PKP Cargo jest napisane tylko "członek zarządu" i nic więcej:
http://www.pkp-cargo.pl/site/index.php?id=239
Czyżby dyrektorzy ds. zbędnych i niepotrzebnych?
_________________ Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Fragmenty stenogramu z 57 posiedzenia Komisji Śledczej 15 marca 2005r Poseł Bogdan Bujak:
To pytanie może ostatnie. I tu się z panem zgadzam, że nie powinno się patrzeć na pochodzenie, a na doświadczenie. Ale proszę mi powiedzieć, czy taki zbieg okoliczności, pan Ludomir Handzel 28 lat...
Pan Emil Wąsacz:
Nie znam, od razu mówię.
Poseł Bogdan Bujak:
Pani Grześkowiak 20 kilka lat, pani Szkaradek 20 kilka lat - w jednej firmie, PKN Orlen. Czy to nie jest przypadek?
Pan Emil Wąsacz:
Trudno mi w tej chwili powiedzieć, czy to jest przypadek, czy nie przypadek. Uważam, że jeśli mieli kwalifikacje, to tak jak powiedziałem poprzednio
Poseł Bogdan Bujak:
Ale przyzna pan, że jest to dziwna sprawa, że troje dzieci trójki działaczy.
Pan Emil Wąsacz:
No, ale jeśli mieli kwalifikacje, to ja nie widzę w tym naruszenia jakichkolwiek zasad.
Poseł Bogdan Bujak:
No, aby to było dobre dla firmy przede wszystkim.
Więcej dla ciekawych
http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,57080,2612489.html
Rada Nadzorcza PKP Linii Hutniczej Szerokotorowej sp. z o.o. w wyniku postępowania kwalifikacyjnego, powołała z dniem 2 czerwca 2008 roku Pana Andrzeja Mulawę na stanowisko Członka Zarządu Dyrektora ds. ekonomiczno – finansowych.
źródło: PKP LHS
_________________ Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum