W Krzyżu TLK 81108 Noteć z Gorzowa( pierwsze dwa wagony ) i Szczecina do Warszawy Wsch.
Opóźniony odjazd o 12 minut, część ze Szczecina przyjechała + 5 min. + manewry.
Su160-008 + 1*, 2, 2, 1*, 2b/p, 2b/p, 1.
1* - zdeklasowana 1 klasa
2b/p - 2 klasa bez przedziałów
Frekwencja: w wagonach z Gorzowa 20 osób, w wagonach ze Szczecina w 2 klasie - 43, w 1 klasie 4 osoby.
Dojechała do Piły bez niespodzianek z opóźnieniem +7 min.
_________________ 2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
Sobota, 9 kwiecień 2016 rok, stacja Warszawa Centralna
1. IC "Kopernik" z Bydgoszczy: ED160-014, bardzo ładna frekwencja. Pociąg ten zresztą codziennie w kierunku Warszawy nie ma problemów z zapełnieniem.
2. IC "Orłowicz" z Krakowa: ED160-016, około 100 osób wysiadło.
3. IC "Korfanty" z Katowic: ED161-002, około 70-80 osób wysiadło
4. TLK "Kiev-Express" do Dorohuska i Kijowa: EP07-456 + B(IC) + B(IC) + A(IC) + B(IC) + 3 wagony sypialne do Kijowa. Wagony do Dorohuska około 70% frekwencja.
5. EIP 5350 GDynia Gł.-Kraków Gł. ED250-003, klasa 1 8 osób, klasa 2: wagon nr 2 komopletnie pusty, takze nie wiem co się stało, bo przecież od tego wagonu zaczyna się sprzedaż i ten wagon ma zawsze pełne obłożenie nawet gdy reszta wagonów ma mniej pasażerów. Wagony 4, 5 praktycznie komplet, wagon 6 około 50%, wagon 7 kilkunastu podróżnych.
6. IC "Orzeszkowa" Wrocław Gł.-Białystok: ED161-007, klasa 1 pojedyncze osoby, klasa 2 około 60-70%.
7. IC "Kortowo" z Olsztyna: ED160-017, około 50 osób wysiadło.
8. TLK "Hańcza" Suwałki/Białystok-Kraków Gł. :EP09-029 + A(IC) + B(IC) + 609A + B(IC) + B(IC) + 111Ainw. Trzy pierwsze wagony i ostatni z Suwałk, czwarty i piąty wagon z czoła składu z Białegostoku. Nie wiem czemu taka kombinacja z wagonami. Frekwencja około 50%
9. IC "Dąbrowska" do Ostrowa Wlkp: ED161-014, jak na sobotni wieczór bardzo ładna frekwencja, około 70% spokojnie.
10. IC "Czartoryski" z Lublina: ED161-015, około 100 osób wysiadło.
W Krzyżu TLK 81108 Noteć z Gorzowa( pierwsze dwa wagony ) i Szczecina do Warszawy Wsch.
Opóźniony odjazd o 12 minut, część ze Szczecina przyjechała + 5 min. + manewry.
Odjazd w kierunku Szczecina 10 minut po czasie jest niezłym wynikiem. Opóźnienia tego składu w Krzyżu to norma:(
Bartek1981
Wczoraj było tak samo , smutno nawet wygląda ta wieczorna mijanka w Białogardzie Gryfa z Albatrosem bo tu i tu tylko 3 wagoniki. Ogólnie na naszym terenie okroili składy bo Rybak jeździ na 5 pudłach a Szkuner na 6. Ciekawe co będzie dalej?
6. EIC "Kaszub" Kraków Gł.-Gdynia Gł: EP09-012 + 111Arow + 111Arow + XB + Z2B + Z2B + Z2A. W całym składzie praktycznie wszystkie miejsca zajęte.
7. TLK "Przybyszewski" do Bydgoszczy: EP07-389 + B(IC) + B(IC) + B(IC) + A(IC) + B(IC) + 111Arow. Ponad 100%.
8. EIP 1607 do Wrocławia: ED250-008, klasa 1 około 80%, kl. 2 95-100%.
9. EIC "Modrzejewska" do Krakowa i Lvova: EU07-038 + 152A + 145Ab + bar + XB + 136A + 111Arow + 111Arow + 111Arow + 136A + wagon sypialny do Lvova. Frekwencja około 70-80%, wagony klasy 1 kilkanaście osób.
10. TLK "Rataj" do Gdyni: EP07-482 + A(IC) + B(IC) + 111Arow + 111Ainw. + B(IC) + B(IC). Klasa 1- 3 osoby, klasa 2 około 70-80%.
11. EIC "Sedina" do Szczecina: EP09-013 + 158A + restaurant + XB + 159A + 159A + 159A + 159A. Klasa 1 11 osób, klasa 2 około 80%, ostatni wagon około 50%.
12. EIP 5312 Gdynia Gł.-Rzeszów Gł. ED250-012, klasa 1 pojedyncze wolne miejsca, klasa 2-100%.
13. IC "Orłowicz" Kraków Gł.-Olsztyn Gł.: ED160-003, około 50-70%. Klasa 1 pojedyncze osoby.
14. TLK "Kiev-Express" do Dorohuska i Kijowa: EP07-347 + B(IC) +B(IC) + A(IC) + B(IC) + B(IC) +B(IC) + 3 wagony sypialne do Kijowa. Około 80%, w klasie 1 pojedyncze osoby.
15. IC "Korfanty" z Katowic: ED161-007. Dobrze ponad 100 osób wysiadło.
16. EIP 5106 z Gdyni do Warszawy Centr. ED250-003.
17. EIP 1403 do Bielska Białej: ED250-004, klasa 1- 6 osób, klasa 2 wagon nr 2 - 8 osób, pozostałe wagony średnio około 50%.
Andrasz: zgadzam się z Tobą, wagon 4 był najbardziej zajęty, natomiast ja napisałem srednio, wagony nr 6 i 7 to niestety bardzo mało ludzi (zwłaszcza wagon nr 7). Także mniej więcej w wagonach 4-7 frekwencja wynosiła średnio 50%. Oczywiście do tych ostatnich wagonów mogło dużo ludzi wsiąść na dworcu zachodnim ale moj opis dotyczy centralnego.
Czy IC ma znów jakies braki taborowe? Dzisiejszy TLK Gryf Olsztyn - Szczecin tylko 2+1+2
Z kolei nie tylko gryf, wczoraj "Siemiradzki" do Poznania 2+1+2 a dziś 1+2. Przeglądy, rewizje, naprawy na różnych poziomach czas przyspieszyć a wakacje się nawet nie zaczeły...
W ostatnim czasie IC "Gwarek" ma wręcz 200 % obłożenie wyjeżdżając z Poznania w kierunku Wrocławia a mimo to nikt nie pomyślał jeszcze aby dopiąć w Poznaniu chociażby z 2 wagony.W ostatnią niedziele kobieta z wózkiem zrezygnowała z jazdy tym pociągiem bo nie była w stanie wnieś wózka do pociagu który zawalony był pod same drzwi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum