dddbb, Kiedy? Nigdy.
Polacy tylko narzekają i będą płacić. KŚ o tym wie i pozwala sobie na taki manewr.
hanys Może Ty zarabiasz tyle aby wydawać za każdym razem złotówkę. Duża ilość osób, w tym pasażerów, liczy się z kasą.
Na dobrą sprawę to na Żywiec-BB-Katowice mogą podnosić dużo, bo nie ma realnej alternatywy. Niby chwilowo były busy na tej trasie, ale szybko zwinęli interes
Wiecznie zakorkowana DK 1 czy pociągi Intercity których jest łącznie 3 ( nie wliczając nocnego oraz EIP).
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 21-06-2016, 23:03
Zgadza się, alternatywy na ten moment w transporcie publicznym nie ma i "kaesie" mają tego świadomość. Ale w każdym momencie może się pojawić i zasmakowanych w alternatywie pasażerów ciężko może być na kolejowe tory przestawić.
A pociągi TLK / IC z BB do Katowic są 4
dddbb, Ale tam gdzie jest alternatywa to nic "kaesie" nie robią.
Więc jaka różnica?
I dalej bzdury wypisujesz! Jak nie robią skoro m.in. na Katowice - Bytom - Lubliniec będzie obniżka cen.
Żadna alternatywa na Zywiec - BB - Katowice nie ma szans z pociągiem nawet gdyby była znacznie tańsza, każdy woli zapłacić troche więcej ale jechać szybciej i w znacznie lepszych warunkach.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 22-06-2016, 08:44
hanys napisał/a:
i w znacznie lepszych warunkach.
Z tym bym polemizował, EN57 królują ostatnio na naszej linii
Królują bo AKŚ-ki im sie poskładały, w zamian za nie musiały wyjechać stare kible. Jednak nawet starym EN57 na niskim plastiku podróżuje sie znacznie lepiej niż ciasnym busem
Gliwice - Katowice:
KS: 5zł, 6zł po podwyżce
KZKGOP: 4,60zł
KZKGOP 4,80zł !
Twoje zestawienie nie ma najmniejszego sensu bo podróżni i tak zostaną w pociągach! Żaden autobus nigdy nie wygra z pociągiem na trasach Katowice-Dąbrowa Grn. oraz Katowice-Gliwice. Składy kś dalej będą jeździć zawalone po brzegi.
@katowicer, akurat pociągi kś jadące od strony Mysłowic przyjeżdżają do Katowic (z tego co widze) z całkiem niezłą frekwencją, no chyba że zapełniają sie w Oświęcimiu, Bieruniu itd. a nie w Mysłowicach.
Zgadza się, alternatywy na ten moment w transporcie publicznym nie ma i "kaesie" mają tego świadomość. Ale w każdym momencie może się pojawić i zasmakowanych w alternatywie pasażerów ciężko może być na kolejowe tory przestawić.
A pociągi TLK / IC z BB do Katowic są 4
Ondraszek
Szyndzielnia
Korfanty
a Czwarty? Niby Wenus, ale napisałem, że nie wliczam nocnych i eip
@Hanys
Zgadzam się, ale z wyłączeniem wersji DELUX czyli plastik fantastik, która też nie raz zawitała na tej linii
Zgadzam się, ale z wyłączeniem wersji DELUX czyli plastik fantastik, która też nie raz zawitała na tej linii
Ja wole plastik fantastik niż ciasnego i jadącego znacznie dłużej busa-saune
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 22-06-2016, 17:57
[quote="Zioło"]a Czwarty? Niby Wenus, ale napisałem, że nie wliczam nocnych i eip
Sorry, nie zauważyłem, wtrącenia o nocnym:) A właściwie "nocnym" bo - owszem - z BB wyjeżdża koło 22ej, ale powrót już ma w godzinach porannych, więc można go też wliczyć do konkurencji. EIP to inna bajka, bo droższe.
hanys,
Uparcie piszesz o busach, ale jak jakiś przewoźnik drogowy wpadnie na pomysł obsługi solidniejszym sprzętem i da dobrą, konkurencyjną cenę i częstotliwość, a jadąc z Żywca ruszy z centrum i wykorzysta dwupasmówkę, to ma szansę pokonkurować.
@dddbb, wedlug mnie duży autokar także nie ma szans z pociągiem, powodów jest wiele, oprócz tych już wyżej wymienionych także ilość połączeń oraz przyzwyczajenie mieszkańców Podbeskidzia do kolei.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum