Okej a ten wagon 12 to jest 141A czy 170A ? Jak jechał z Przemyśla do Wrocławia miał 170A . Wie ktoś jaki ma teraz ?
Więc tak, wagon 12 w dniu dzisiejszym to 170A, a zamiast Ep 09 skład ciągnie Eu07 377.
Zestawienie IC 83114 Malczewski, Słupsk - Przemyśl:
EU07 377 + 112Ag, 112A, 111Arow, 168A, 170A, BAR, 140A
Przyjazd do Poznania +2 min., odjazd + 5min.
Dwa pierwsze wagony (16,15)to zdeklasowane jedynki, jadą tam pojedyńcze osoby.
W bezprzedziałowych (14,13) i przedziałowym (12) ok. 70-80%
W 1kl. nie sprawdziłem.
_________________ 2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
Wrocław Główny
IC Odra 61110 Wrocław Gł. - Warszawa Wsch.
Z IC tylko dwa wagony Z2A i 154A do tego zdeklasowana jedynka i ośmiomiejscowe YB i 111a.
Ludzi ponad 100% , korytarze zajęte.
IC 83114 Malczewski zmiana lokomotywy, Eu07 377 zastąpiona została przez Ep07 1001
_________________ 2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
Witam, nie jestem pewien czy pisze w dobrym temacie, jak nie to przepraszam bo chodzi mi o regio wilczka relacji Jelenia Góra - Poznań. Mam pytanie, czy ktoś się orientuje jak w wakacje w tym pociągu wygląda frekwencja na odcinku Wałbrzych - Wrocław?
3. IC "Orłowicz" Kraków - Olsztyn, opóźniony 105 minut: ED160-009, frewkencja około 50-60%.
4. TLK "Polaris" do Kołobrzegu: EP07-332 + Bc czyli kuszetka + A(IC) + 111Ay + 111Ay + 111Ay + 111Arow. Klasa 2 około 80-90% klasa 1 praktycznie komplet miejsc zajętych.
5. TLK "Deyna" z Łodzi Kaliskiej: EP07-375 + 141A + 111Ay + 111Ay + A(IC-zdeklasowany ) + A(IC). Około 30 osób wysiadło.
8. TLK "Gemini" Rzeszów/Lublin - Gdynia Gł./Hel. EU07-045 + wagony z Rzeszowa do Helu: WL + B(IC) + B(IC) + B(IC+ wagony z Lublina do Gdyni: B(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC). Sypialny komplet, wagony z miejscami do siedzenia około 60-90%. Wagony do Helu zdecydowanie lepiej z frekwencją.
9. TLK "Aurora" do Szklarskiej Poręby i Kudowy Zdroju: EP08-009 + wagony do Kudowy (praktycznie to do Wrocławia bo dalej ZKA): B(IC) + A(IC-zdeklasowany) + wagony do Jeleniej Góry: B(IC) + WL + wagony do Szklarskiej Poręby: 141A + 111Ay + 141A. Do Kudowy około 65 osób w obydwu wagonach. Do Jeleniej Góry i Szklarskiej Poręby około 60-70%. Sypialny praktycznie komplet.
10. TLK "Skaryna" z Terespola: EP07-387 + B(IC) + B(IC). Około 30 osób przyjechało.
11. IC "Neptun" z Gdyni: EP09-027 + XB + 159A + XB + Z2B + Z2A + 141A. Frekwencja musiała wynosić około 90-100% bo pełny peron ludzi jak wysiedli.
12. TLK "Malinowski" z Zakopanego i Krynicy: EP09-025 + wagony z Zakopanego: B(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + 111Arow + B/A (IC) +wagony z Krynicy: B/A(IC) + B(IC) + wagony z Krakowa: B(IC) + B(IC) + B(IC). Tradycyjnie pociąg pełny przyjechał.
13. TLK "Galaxis" Lublin/Warszawa Wsch.-Kołobrzeg/Świnoujście/Gorzów Wlkp: EU07-369 + wagony z Lublina do Kołobrzegu: WL + B(IC) + B(IC) + B(IC) + A(IC) + wagony z Lublina do Świnoujścia: B(IC) + B(IC) + A(IC) + B(IC) + wagony z Warszawy do Świnoujścia: A(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + WL + wagony z Warszawy do Gorzowa Wlkp: B(IC) + A(IC-zdeklasowany).
Wagony sypialne komplet miejsc zajętych,
wagony do Kołobrzegu: ok. 60%,
wagony do Świnoujścia: lubelskie około 60-70%, warszawskie w granicach 90%.
Wagony do Gorzowa Wlkp: ok. 80-90%.
Wtorek, 5 lipiec 2016 rok:
1. EIC "Krakus" do Krakowa: EP08-011 + 156A + Z2ABCMg + restaurant + Z2B + 136A + 111Arow + 111Arow. Klasa 1 około 20 osób w obydwu wagonach, klasa 2 około 50% frekwencja.
2. EIC "Chrobry" do Szczecina: EP08-009 + 159A + 159A + 157A + 407A + 156A + 158A. Klasa 2 około 70-80%, klasa 1 około 30 osób w obydwu wagonach. Zestawienie mistrzowskie:-)
3. IC "Bystrzyca" do Lublina: ED161-001, około 80% frekwencja.
4. EIP 5404 Gdynia - Gliwice: ED250-011, klasa 1 22 osoby, klasa 2 około 80-90%. Jedynie w strefie ciszy ok. 50% zajętych miejsc.
5. TLK "Telimena" do Łodzi Kal. EP07-375 + 111Ay + 141A + 111Ay + 609A + 141A + 140A-IC3 + 112ALux. + 141A + 141A + 141A + 141A. Klasa 2 około 95%, klasa 1 ok. 50%.
6. EIC "Kaszub" Kraków-Gdynia: EP09-045 + Z2B + XB + Z2B + Z2A. Klasa 2 około 95-100%, klasa 1 około 70%.
7. TLK "Kormoran" Katowice-Olsztyn: EP07-397 + 141A + 111Ay + 141A + 112Ar + B(IC). Wagony 141A bardzo ładnie się prezentują na tym składzie, tylko "Houston mamy problem" - system sprzedaży biletów jest dostosowany pod wagony 111A. Także zwłaszcza w piątek i niedzielę może być problem. Klasa 2 około 50-70%. Klasa 1 pustki.
8. TLK "Lubomirski" Bydgoszcz-Lublin/Przemyśl: EU07-353 + wagony do Lublina: B(IC) + B(IC) + B(IC) + wagony do Przemyśla: A(IC) + B(IC) + B(IC). Wagony do Lublina z Grochowa, do Przemyśla z Krakowa. W wagonach do Lublina około 50-60% , do Przemyśla pustki, całe puste przedziały.
9. TLK "Latarnik" Świnoujście-Białystok: EP09-026 + B(IC) + 111Arow + B(IC) + A(IC) + B(IC) + B(IC). Przyjechał z bardzo ładną frekwencją, praktycznie pełen, do Białegostoku pojechał z około 70% zapełnieniem.
[ Dodano: 09-07-2016, 00:19 ]
Piątek, 8 lipiec stacja Warszawa Centralna:
1. EIP 5308 Gdynia - Kraków: ED250-009, klasa 1 - 20 osób, klasa 2 ok. 80%
2. IC "Kolberg" Kraków-Olsztyn: ED160-020, ponad 100%
3. IC "Walenty Roździeński" Katowice-Lublin, ED161-014, dobrze ponad 100% frekwencja, wszystkie przejścia i korytarze zajęte
4. EIP 1400 Do Bielska Białej, ED250-005, klasa 1 - 13 osób, klasa 2 ok. 60%
5. EIC "Lech" do Zielonej Góry: EP09-032 + 111Arow + XB + 111Arow + XBNMg2 + 136A + restaurant + Z2ABCMg + 152A. Klasa 1 około 15 osób w obydwu wagonach, klasa 2 ok. 60-70%.
6. IC "Łuczniczka" z Bydgoszczy: EP07-395 + B(IC) + B(IC) +B(IC) + A(IC). Z powodu awarii ED160 skład przyjechał na wagonach.
7. TLK "Podlasie" do Terespola: EP07-390 + 141A + 111Ay + 140A-IC3 + 141A +140A (zdeklasowany) + 12Am (zdeklasowany). Klasa 1 ok. 50%, klasa 2 ponad 100%.
8. IC "Słowacki" Wrocław-Białystok: ED61-005, ponad 100% frekwencja.
2. EIP 6103 z Wrocławia: ED250-013, bardzo ładna frekwencja. Podejrzewam, że w granicach 100% musiało być.
3. IC "Wit Stwosz" Terespol-Kraków: ED74-014 + ED74-002. Frekwencja około 40-50% maksymalnie.
4. EIP 5106 z Gdyni: ED250-009, klasa 1 kilkanaście osób przyjechało, klasa 2 wagon 2,4, 5 praktycznie pełne przyjechały, wagony 6 i 7 trochę luźniej.
5. TLK "Polonez" do Terespola, Mińska i Moskwy. EP07-387 + B(IC) + A/B(IC) + B(IC) + wagon sypialny do Mińska + 4 wagony sypialne do Moskwy. Frekwencja w wagonach do Terespola bardzo niska, 2-3 osoby na przedział średnio.
6. EIC "Modrzejewska" do Krakowa i Lvova: EP08-013 + 152A + Z2A + restaurant + Z2B + Z2B + 111Arow + 111Arow. Wagony klasy 1 łącznie 6 osób przyjechało, wagony klasy 2 maksymalnie ze 30% miejsc zajętych.
7. TLK "Skarbek" do Raciborza: EP09-020 + B(IC) + B(IC) + A(IC) + 111Ainw. + B(IC) + B(IC) + 140A-zdeklasowany. Klasa 1 kilkanaście osób, klasa 2 około 70-80%.
8. EIC "Sedina" do Szczecina: EP09-042 + 156A+ 158A + XBNMg2 + 159A + 159A + 136A. Klasa 1 kilka osób, klasa 2 pustki, 20-30% to maksymalnie.
9. EIP 3103 z Krakowa: ED250-006. Wagony 7 i 6 po kilkanaście osób, wagon 5 w połowie mniej więcej zajęty. Wagony 4 i 2 praktycznie były pełne.
10. EIC "Paderewski" z Poznania: EP09-018 + Z2A + Z2B + 111Arow. Maksymalnie ze 100 osób wysiadło.
11. TLK "Warta" do Zielonej Góry: EP09-012 + 111Arow + B/A + B(IC) + B(IC) + B(IC) + 141A + 141A + 141A + 141A. Mimo długiego składy bardzo ładna frekwencja, około 90-95% we wszystkich wagonach. Zastanawia mnie tylko czy jest sens pchać tyle wagonów w całej relacji. Kilka spokojnie można by zostawić w Poznaniu.
12. IC "Orłowicz" Kraków-Olsztyn: ED160-020. Przyjechał pełniutki, do Olsztyna około 50% miejsc zajętych.
13. TLK "Kiev-Express" do Dorohuska i Kijowa: EP07-375 + B(IC) + B(IC) + A(IC) + B(IC) + wagony sypialne do Kijowa. W wagonach komunikacji krajowej około 40% zajętych miejsc.
14. EIP 5312 Gdynia-Rzeszów: ED250-010. Ten pociąg ma zawsze piękne obłożenie. I tym razem nie było inaczej. Klasa 2 ok. 95-100%, gdzieniegdzie wolne miejsce było widać. Klasa 1 15 osób.
15. EIP 1403 do Bielska Białej: ED250-013. Wynika na to, że wspólny obieg z EIP 6103 z Wrocławia. Jeżeli chodzi o frekwencję to kompletne przeciwieństwo Rzeszowa. Klasa 1 pojechały 2 osoby. Klasa 2 we wszystkich wagonach 55 osób naliczyłem. wagon nr 2- 1 osoba, wagon nr 6 - 1 osoba, wagon nr 7-3 osoby. Pozostałe osoby siedziały w wagonach nr 4 i 5. Także bardzo słabo, i widać że EIP w kierunku GOP nie mogą się przebić z frekwencją.
16. IC "Kopernik" z Bydgoszczy: ED160-004.
17. IC "Dąbrowska" do Ostrowa Wlkp: ED161-010. Klasa 1 - 8 osób, klasa 2 ok. 60% zajętych miejsc.
18. EIP 3512 Kraków-Gdynia: ED250-014. Przyjechał z bardzo ładną frekwencją, dalej w wagonie 7 kilka osób, pozostałe wagony około 80%. Klasa 1 około 50% także mimo późnej pory w Trójmieście bardzo ładna frekwencja.
19. IC "Odra" z Wrocławia. Przyjechał opóźniony 180 minut, kompletnie pusty, światła wygaszone. Na czele EP09-xxx + 154A + 154A + Z2A + 136A + 154A + 152A (zdeklasowany) + B(IC).
20. IC "Sienkiewicz" Olsztyn-Kielce. ED160-013. Przyjechał z bardzo ładną frekwencją, nawet w wagonach 1 klasy był komplet. Pojechał do Kielc o wiele słabiej zapełniony, maksymalnie ok. 30%.
21. IC "Brda" do Bydgoszczy: ED160-015. Klasa 1 - 3 osoby w obydwu wagonach. Klasa 2 ok. 30-40%.
22. IC "Czartoryski" Lublin-Częstochowa: ED161-001. Przyjechał załadowany po brzegi.
Poniedziałek, 11 lipiec - Warszawa Centralna:
1. EIP 4500 Bielsko Biała - Gdynia: ED250-013. Klasa 2 ok. 90-95%, klasa 1 ok. 70%. Jak na środek dnia w powszedni dzień bardzo ładna frekwencja.
2. TLK "Latarnik" Białystok-Świnoujście: EP09-012 + B(IC) + B(IC) + A(IC) + B(IC) + 111Arow + B(IC). Frekwencja ponad 100% i to sporo ponad 100%.
3. IC "Odra" do Wrocławia" EP09-026 + Z1B + Z1A + 154A. Bardzo krótki skład, ok. 90% frekwencja.
4. IC "Żeromski" Kraków-Olsztyn: ED160-016. Klasa 2 ok. 80% frekwencja. Klasa 1 z 50%.
5. EIP 8300 Kołobrzeg-Kraków: Klasa 1 ok. 70%, klasa 2 ok. 95-100%, praktycznie komplet miejsc zajętych.
6. IC "Ondraszek" Bielsko Biała-Białystok: ED161-004. Ok. 80% frekwencja.
7. IC "Konopnicka" Wrocław-Lublin. ED161-014. Ok. 50% jechało w kierunku Lublina.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum