Racja, chłopak nie zmyśla. Też błędnie szukałem. z Żagania do Wrocka dojedziemy już w 1:45min (Leśnica) a na główny w 1:59. Dobre czasy! : )
Mimo wszystko wstrzymałbym się jeszcze z tą euforią, bo z tego co widzę to mniejszego lub większego przyspieszenia dostają chyba wszystkie pociągi na sprawdzanych przeze mnie trasach. Dobrze, że zainterweniowali z remontem tej trasy już teraz a nie czekali aż prędkość zacznie lecieć na szyję. No i dobrze, że wpakowali kasę w ten remont a nie w rewitalizację 316 Chojnów-Rokitki, co teraz miało mały sens a wg mnie po remoncie 275 nie ma w ogóle sensu, choć mikolskie serce płacze to rozum mówi, że to OK
Moim zdaniem zmiana na ,,-,, KD Szrenica rel.Szklarska Poręba Górna-Wrocław Gł. odjazd dotychczas 18.10 , od grudnia 15.10 dużo za wcześnie , ten pociąg jest raczej dla osób wracających z 1dniowych pieszych wycieczek lub nart w Karkonosze i Izery,Rudawach Janowickich. Brak postoju na p.o Piechowice Dolne, Jelenia Góra Orle i Jelenia Góra Zachodnie , gdzie wokół stacji znajdują się duże osiedla i sam widziałem że frekwencja na tych stacjach jest coraz lepsza . Dodatkowo ,,Szrenica" stoi 7min. w Jel.Góra Sobieszów a więc spokojnie mogłaby mieć te postoje. Ponadto 18.36 ostatni KD ze Szkl.Por.G. to też troszkę za wcześnie . Lepiej gdyby odjeżdżał po 19. Na ,,+" że pierwszy KD Wrocław-Szklarska P.G. będzie śmigał cały tydzień w pełnej relacji , wyjazd 5.10 . Na ,,+,, skrócenie czasu przejazdu ,,Szrenicy" Wrocław -Szklarska P.G aż o 30min. do 2h43min. Na ,,+,, ostatni KD Wrocław-Szklarska w pełnej relacji cały tydzień oraz pierwszy poranny KD Szklarska-Wrocłąw cały tydzień . Błędem jest także brak postoju ,,Kamieńczyka" na p.o Jelenia Góra Zachodnia.
Dzisiaj ostatni pociąg KD odjeżdża ze Szklarskiej o 18:47, więc różnica praktycznie żadna. Z resztą nie przywiązywałbym większej wagi do tabeli nr 240, bo tam wciąż będą remonty i wszystko będzie dość płynne.
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 04-10-2016, 13:34
Jerry, jak powrót? Przecież KD do Międzylesia nie jeździły, chyba że mi coś umkło.
Tylko czy jest sens jazdy szynobusami pod drutem? Nie lepiej by było polepszyć ofertę do Kudowy o te 2 pary?
Rozkładowiec, tak kolego powrót!
w rozkładzie 2008/2009 KD kursowało na trasie Legnica - Międzylesie.
I co z tego że pod drutem? Wiele jest takich kursów
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 04-10-2016, 17:03
Jerry, dzięki musiało mi to gdzieś umknąć.
Jakoś nie mam przekonania do jeżdżenia taborem spalinowym po liniach zelektryfikowanych. Poza tym te dwa kursy bardziej by się przydały w Kudowie. Przy dobrym skomunikowaniu z Regio Wrocław - Międzylesie w Kłodzku byłby wilk syty i owca cała
A tak nawiasem mówiąc, są jakieś plany przejęcia linii Wrocław - Międzylesie przez KD? Bo to zdaje się już jedyna linia wewnątrz województwa którą obsługują PR-y
Poza tym te dwa kursy bardziej by się przydały w Kudowie. Przy dobrym skomunikowaniu z Regio Wrocław - Międzylesie w Kłodzku byłby wilk syty i owca cała
Do KUdowy będzie jeździło 7 par pociągów, czyli zupełnie przyzwoicie. A do Międzylesia nie oszukujmy się, wielkie tłumy nie jeżdżą i jest to głównie ruch lokalny. Te dwie pary nikomu nie zaszkodzą.
Rozkładowiec napisał/a:
A tak nawiasem mówiąc, są jakieś plany przejęcia linii Wrocław - Międzylesie przez KD? Bo to zdaje się już jedyna linia wewnątrz województwa którą obsługują PR-y
Są. Po zakupie nowych EZT oczywiście. Wówczas PR-y najpewniej pozostaną już tylko na połączeniach z sąsiednimi województwami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum