Jakubiec uwierz mi, ze zalatwianie czegokolwiek z IC nie jest taka prosta sprawa. To ze udzielili mi informacji na ten temat nie znaczy, ze beda na kazda moja zachcianke. Takie pytanie tez wystosowalem ale nie spotkalem sie z odezwa. Ogolnie rzecz biorac to dzwonilem po paru spolkach ale wiekszosc odpowiedzialo, zeby pytac na poczatku przyszlego roku.
Ja nie tylko w to wierze, ale i dobrze to wiem, a po tym jak odwołali ostatnią rekrutacje już się wszystkiego spodziewam po IC, nawet tego, że może właśnie prowadzą teraz rekrutacje tylko zamiast na swojej stronie dali ogłoszenie na youtubie.
Tymczasem przetarg na obsługę przez maszynistów zewnętrznych unieważniony. Cargo Master chciało za dużo. Zobaczymy jakie będą dalsze kroki, zapewne PKP Cargo przyjdzie z pomocą .
Podobno te troche ponad 6 mln zl to dużo za mało żeby ktoś się bawił w ten przetarg, może Koleje Uzbekistańskie mają podobno wystartować w nowym przetargu.
Byłem dziś u wróżki w sprawie rekrutacji, spojrzała w kule i powiedziała, że rekrutacja do IC ma być około 15 stycznia i ma być nabór na licencje bezpośrednio do IC tak jak to kiedyś było.
I to jest właśnie ta polska mentalność, nie ma nic ciekawego do powiedzenia a będzie się udzielał tylko po to aby komuś dop***lić.
Ps. Super, pięknie Ci dziękuję za info - już 15 będę czekał od rana na stronie IC i wypatrywał naboru
Ps2. Poproś wróżkę aby spojrzała w kulę i podała Ci szczęśliwe liczby totolotka, wtedy byś miał lepsze zajęcia jak wydawanie kasy a nie siedzenie na forum i pisanie takich śmieci.
Napiszę tylko tyle ,że obecnie w firmie Cargo jestem w trakcie kursu na świadectwo i najnowsze regulacje stanowią,że osoba zatrudniona w ruchu towarowym w przyszłości będzie mogła pracować TYLKO w ruchu towarowym. I analogiczne
Gdyby chciała przejść do ruchu osobowego wszystko musi robić od nowa ( żadne dodatkowe 500 czy ileś godzin)
To ważne ,aby kształtować swoją drogę w odpowiedni sposób.
Co do IC, gdzie z pewnym kolegą byliśmy na rekrutacji - ta firma jest bardzo wymagająca.
Oni twierdzą ,że ni znają ośrodka i poziomu który "panował" w ośrodku szkoleniowym na licencję, więc oni robią własną formę wewnętrznego egzamiu.Mogą kazać jechać na testy do Warszawy.
Napiszę tylko tyle ,że obecnie w firmie Cargo jestem w trakcie kursu na świadectwo i najnowsze regulacje stanowią,że osoba zatrudniona w ruchu towarowym w przyszłości będzie mogła pracować TYLKO w ruchu towarowym.
Konkretnie jakie?
Cytat:
Gdyby chciała przejść do ruchu osobowego wszystko musi robić od nowa ( żadne dodatkowe 500 czy ileś godzin)
Do nowego przewoźnika dostarczasz świadectwo pracy z odpisem posiadanych świadectw i na tej podstawie nowy pracodawca określa wymagany zakres szkolenia wiec nie powtarzaj bzdur opowiadanych tylko po to żeby zniechęcić młodych maszynistów do zmiany drogi kariery.
_________________ Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Tymczasem jest plotka, że podobno spora część osób po kursie już z uprawnieniami miała przejść i ma jeszcze przejść z Zakładu Południowego PKP IC do KMŁ. Nie wiem na ile jest wiarygodna, ale domyślam się, że KMŁ były w stanie zaoferować i lepsze warunki pracy i lepsze pieniądze. Jeżeli miałoby być to prawdą, uwzględniając nieudany przetarg na obsługę zewnętrzną, to sytuacja PKP IC nie jest łatwa. Pewnie trzeba będzie szukać ratunku w Centrali , a Ci już zlecą PKP Cargo co trzeba i problem się rozwiąże, szczególnie, że w Cargo sądząc po spadku przewozów pracy za dużo nie ma, szczególnie w zakładzie południowym. Te zwolnione zasoby można z powodzeniem wykorzystać w PKP IC, tu się z Panem Miętkiem o dziwo zgodzę. Czas by wpłynął na swoją spółkę i by doszło do jakiegoś porozumienia.
Cytat:
Konkretnie jakie?
Przyznam szczerze pierwsze słyszę. Takie zmiany byłyby kuriozalne. Ani świadectwo maszynisty, ani też licencja nie zawierają takich ograniczeń. Poza tym nie wiem jakim cudem miałyby być ograniczone uprawnienia już nabyte, nie zawierające takich ograniczeń. Reasumując - kupy się to nie trzyma . Wiadomo mechanik prowadząc siódemkę z wagonami nagle zatraci swoje umiejętności .
Tymczasem jest plotka, że podobno spora część osób po kursie już z uprawnieniami miała przejść i ma jeszcze przejść z Zakładu Południowego PKP IC do KMŁ.
No dobra, ale przecież podpisywali lojalkę, jak złamią umowę to nie przyjdzie im zapłacić kilkadziesiąt tysięcy złotych ???
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum