Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ
Tablety


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 33, 34, 35
Pociągiem do Trutnova
Autor Wiadomość

bert Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Kwi 2008
Skąd: chybie

PostWysłany: 29-09-2016, 23:11    Odpowiedz z cytatem

Twoja Wypowiedź niejasna to czy gmina jest właścicielem ?

_________________
bert
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KrzysiekkG Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Paź 2008
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: 30-09-2016, 05:48    Odpowiedz z cytatem

Gmina przejęła dworzec w 2006 roku, ale dwa lata później został on przez nią sprzedany prywatnemu inwestorowi. Miał on tam wybudować hotel, ale na przeszkodzie stanął kryzys 2009 roku, później problemy z budową drogi S3 i w zasadzie obecnie nic się nie dzieje. Dwa lata temu były jeszcze jakieś informacje o szansach na hotel, a obecnie jest już od dłuższego czasu cisza.

http://www.powiatowa.info/wiadomosci/aktualnosci/4887-niepewny-hotel

_________________
www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Flanker Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Cze 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-12-2016, 20:14    Odpowiedz z cytatem

W najnowszym numerze Regionalnego Tygodnika Informacyjnego ( z 15 grudnia 2016 r.) pojawił
się artykuł poruszający temat wznowienia regularnego połączenia kolejowego Kamiennej Góry
z Jelenią Górą, Wałbrzychem czy Wrocławiem. Przedstawione w publikacji stanowisko UMWD jest
takie, że choć istnieje potrzeba takiego połączenia, to póki co obecne uwarunkowania infrastrukturalne
oraz taborowe stoją na przeszkodzie aby uruchomić stałe połączenie.

Wśród problemów wymieniono:
-nieczynną łącznicę podg. Krużyn - podg. Marciszów Górny
-prowadzone prace rewitalizacyjne na linii 274
-brak sieci trakcyjnej na linii kolejowej nr 298 Kamienna Góra - Sędzisław

UMWD jednak widzi szanse w przywróceniu regularnej komunikacji kolejowej do Kamiennej Góry i Lubawki w czeskich motorakach serii 810, które kursowałyby do Sędzisławia. Jednak póki co brak jest jakichkolwiek konkretów w tej sprawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 21-12-2016, 21:47    Odpowiedz z cytatem

Bardzo szkoda Trutnov - Pardubice robie sie oglonej modernizacje tej linije i bez lanczenia z Polski to jest trudne.

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
5227302

Rozkładowiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Paź 2014

PostWysłany: 21-12-2016, 22:27    Odpowiedz z cytatem

Flanker napisał/a:
UMWD jednak widzi szanse w przywróceniu regularnej komunikacji kolejowej do Kamiennej Góry i Lubawki w czeskich motorakach serii 810, które kursowałyby do Sędzisławia. Jednak póki co brak jest jakichkolwiek konkretów w tej sprawie

To by było bardzo dobre rozwiązanie, najlepiej jakby to były relacje Svoboda n. Upou - Sędzisław. Jednak żeby takie pociągi miały sens, musiałby być spełniony jeden podstawowy warunek, a mianowicie każdy kurs z Czech musiałby mieć w Sędzisławiu gwarantowane skomunikowanie z pociągami w kierunku Wrocławia i Jeleniej Góry. Niestety, ale to co w Czechach jest normą na tego typu stacyjkach jak Sędzisław, w Polsce może stać się niewykonalne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 22-12-2016, 16:31    Odpowiedz z cytatem

Żeby sensowne przesiadki w Sędzisławiu były w ogóle możliwe, najpierw trzeba by było doprowadzić do stanu używalności drugą krawędź przy peronie 1 , by pociągi z Czech wjeżdżały na tor nr 4 i nie blokowały głównego szlaku linii nr 274. A patrząc na rozkład z Sędzisławia, to i da się nawet nie najgorsze przesiadki zrobić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 24-12-2016, 07:01    Odpowiedz z cytatem

Na dopelnienie czas podrozny Trutnov - Praha 3 godziny 5 minut naprzyklad R 930 Úpa Trutnov 8:43 i do Pragi dojazd 11:48.

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
5227302

KrzysiekkG Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Paź 2008
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: 28-01-2017, 20:46    Odpowiedz z cytatem

bystrzak2000 napisał/a:
Żeby sensowne przesiadki w Sędzisławiu były w ogóle możliwe, najpierw trzeba by było doprowadzić do stanu używalności drugą krawędź przy peronie 1 , by pociągi z Czech wjeżdżały na tor nr 4 i nie blokowały głównego szlaku linii nr 274.


Krawędź przy peronie nr 4 w Sędzisławiu to w zasadzie od zaraz nadaje się do użytku. Wystarczy pomalować linie bezpieczeństwa, postawić znaki informacyjne i można tam jeździć. W eksploatacji są znacznie gorsze perony, albo jest ich brak (np. Błażkowa).

Natomiast w Kamiennej Górze IZ Wałbrzych wstawił na wylotach w kierunku Krzeszowa oraz Pisarzowic tarcze D1, a wg informacji z Regionalnego Tygodnika Informacyjnego
http://rti24.pl/aktualnosci/kolej-remontuje/11550 nastawnia wykonawcza KG-1 ma być w tym roku wyremontowana.

Nastawnia KG-1.jpg
Nastawnia KG-1 w Kamiennej Górze
Plik ściągnięto 23 raz(y) 233.89 KB

Linie do Krzeszowa, Lubawki, Pisarzowic.jpg
Linie do Krzeszowa, Lubawki i Pisarzowic
Plik ściągnięto 49 raz(y) 154.22 KB

Tor nr 4 - Sędzisław.jpg
Tor nr 4 w Sędzisławiu
Plik ściągnięto 56 raz(y) 190.37 KB


_________________
www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Flanker Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Cze 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 01-02-2017, 18:47    Odpowiedz z cytatem

PLK ogłosiła na swojej stronie przetarg na remont nastawni wykonawczej KG1 w Kamiennej Górze. Szczegóły w linku:

https://zamowienia.plk-sa.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=noticeDetails¬iceIdentity=8858&expired=0
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomato7 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lut 2013
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: 09-02-2017, 12:04    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Krawędź przy peronie nr 4 w Sędzisławiu to w zasadzie od zaraz nadaje się do użytku.

Może sama krawędź peronowa jest w stanie dobrym o tyle sam tor nr 4 już nie do końca. Na chwilę obecną zaraz za rozjazdem stoi tarcza D1. Wiem, to tylko kilkaset metrów toru ale dla PLKi czasami jest to problem nie do przejścia.
Ogólnie mam nadzieję że PLK podczas modernizacji stacji w Sędzisławiu nie zapomni o torze 4 i peronie przy nim. Przecież tutaj aż prosi się o wahadłowego SA-135 skomunikowanego w Sędzisławiu z pociągami w stronę Wrocławia i z Wrocławia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
31217682
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 35 z 35 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 33, 34, 35
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2017 infokolej.pl