Jaki powrót dobrych czasów? Uwstecznienie na całej lini. Ten nowy IC ma byc na wagonach i tylko w weekendy to znaczy sobota z ZGA do Gdyni a niedziela z Gdyni do ZGA. Mieszko i Bachus były codziennie. Bachus nawet miał WARS swego czasu o ile pamiętam. Zatem na 100% to nowe super połączenie nie utrzyma się.
A może, tak jak chyba dwa lata temu, byłaby możliwość podesłania administracji forum projektu i wrzucenia go na jakiś serwer żeby można było go pobrać??
_________________ 2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
A dla Gorzowa Wlkp. jakie " niespodzianki " szykują na przyszły rok? Czy może będzie jakaś stabilizacja i rozkład podobny do obecnego??
A co może być dla Gorzowa i to jeszcze teraz gdy rozpocznie się remont estakady? Pewnie jakieś 3 pary,kombinowane połączenie poranne w kierunku Piły/Poznania,popołudniowy muchowóz do Warszawy i wieczorny oblegany skład do stolicy z 100% frekwencją zajętą przez... muchy.
1. TLK Hańcza Kraków - Suwałki/Grodno
2. TLK Biebrza Kraków - Gdynia Główna
3. TLK Korczak Kraków - Warszawa Wschodnia (ED74)
4. TLK Małopolska Przemyśl - Gdynia Główna
5. TLK Malinowski Przemyśl/Krynica - Warszawa Wschodnia
1. TLK Hańcza Kraków - Suwałki/Grodno
2. TLK Biebrza Kraków - Gdynia Główna
3. TLK Korczak Kraków - Warszawa Wschodnia (ED74)
4. TLK Małopolska Przemyśl - Gdynia Główna
5. TLK Malinowski Przemyśl/Krynica - Warszawa Wschodnia
Ta Biebrza jak rozumiem pojedzie przez Białystok, Olsztyn sądząc po nazwie?
P.S. Zapytam jeszcze jak wygląda sytuacja dla Bielska-Białej oprócz wspomnianego już wieczornego Darta z Warszawy?
To może ja zapytam o linie Kraków - Częstochowa Stradom - Lubliniec - Opole - Wrocław, czy liczba pociągów IC na tej trasie pozostanie taka sama czy może się zwiększy? Będą jakieś nowe relacje?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum