katowicer, W takim razie to w jakim celu pojawiło się ogłoszenie na stronie przewoźnika, skoro nie mieliby zamiaru organizować naboru na licencje? A jeśli powiadasz że mają ruszyć po wakacjach po podaj źródło swoich wiadomości.
Otóż to,przyjęć nie ma i nie będzie .Żeby zostać przyjętym (po wakacjach) wpierw trzeba będzie się wykazać ,1) dobrym zdrowiem (co zweryfikuje lekarz orzecznik w terminie który medycyna wyznaczy a na który czasem czeka się miesiąc) oraz 2)zdać egzamin na licencję.Sądzę,że i tak wiele osób odpadnie na rozmowie kw po przedstawieniu warunków.2 miesiące szkolenia od poniedziałku do piątku od 8 do 16 za które nikt nie zapłaci i jeszcze ty musisz zapłacić ,za licencję (chyba że jesteś bezrobotny bo ci zasponsorują).Mało tego zapłata za kurs nie gwarantuje,że zdasz egzamin.Mało tego szkolenie 2 miesiące,prawdopodobnie w ośrodku w warszawie.Kto jest z Warszawy ma szczęście ,kto nie jest będzie musiał tam wyemigrować na czas szkolenia,wynająć i opłacić stancję co wiąże się z dodatkowymi kosztami.Mało tego osoby przykładowo z Katowic po 2 miesięcznym szkoleniu w Warszawie w domu nie zawitają na długo bo po przyjęciu do IC będą musiały znów wyemigrować co znów wiąże się z kosztami,tym razem do Krakowa gdzie będą pracowały przy naprawie lokomotyw na szopie za najniższą krajową.Zresztą na rozmowie zawsze wychodzi kto tak naprawdę chce zostać maszynistą a kto nie.Bo kto naprawdę chce zostać maszynistą to weźmie tą propozycję z pocałowaniem ręki i poniesie wszelkie koszty.Tylko wąska droga prowadzi do życia wiecznego a przestronna do zagłady,liczba podążających tą szeroką jak piasek morza.
Jakże ciasna jest brama i wąska droga, która prowadzi do życia, a mało jest takich, którzy ją znają.”
Co do egzaminu na licencje to dostaje sie jakies materialy do nauki ?
katowicer, W takim razie to w jakim celu pojawiło się ogłoszenie na stronie przewoźnika, skoro nie mieliby zamiaru organizować naboru na licencje? A jeśli powiadasz że mają ruszyć po wakacjach po podaj źródło swoich wiadomości.
Ogarnij się lub wróć do szkoly podstawowej.
Badania licencja itp wszytko za swoją kasę.
Potem egzamin i ewentualne przyjęcie do PIC. Jeszcze wcześniej ponowne badania. Także jak będą przyjmować w sierpniu to będzie dobrze o czym pisałem dawno temu.
Od przyszlego roku PIC bedzie wynajmowal maszynistow z firm zewnetrznych. Przetarg rozpisany. Koniec corocznego szkolenia maszynistow. Kto zdazylmten gosc reszta do posrednika
Tak mówiłeś, tak? A kto to napisał panie Katowicer? Co łyso z PiSu jesteś? Straciłeś resztki wiarygodności żeby komuś mówić żeby wrócił do szkoły podstawowej
[ Dodano: 26-04-2017, 09:57 ] Ptrrk, Synu wszystko dostaniesz co trzeba, łącznie z różańcem do odmawiania instrukcji kolejowych
Otóż to,przyjęć nie ma i nie będzie .Żeby zostać przyjętym (po wakacjach) wpierw trzeba będzie się wykazać ,1) dobrym zdrowiem (co zweryfikuje lekarz orzecznik w terminie który medycyna wyznaczy a na który czasem czeka się miesiąc) oraz 2)zdać egzamin na licencję.Sądzę,że i tak wiele osób odpadnie na rozmowie kw po przedstawieniu warunków.2 miesiące szkolenia od poniedziałku do piątku od 8 do 16 za które nikt nie zapłaci i jeszcze ty musisz zapłacić ,za licencję (chyba że jesteś bezrobotny bo ci zasponsorują).Mało tego zapłata za kurs nie gwarantuje,że zdasz egzamin.Mało tego szkolenie 2 miesiące,prawdopodobnie w ośrodku w warszawie.Kto jest z Warszawy ma szczęście ,kto nie jest będzie musiał tam wyemigrować na czas szkolenia,wynająć i opłacić stancję co wiąże się z dodatkowymi kosztami.Mało tego osoby przykładowo z Katowic po 2 miesięcznym szkoleniu w Warszawie w domu nie zawitają na długo bo po przyjęciu do IC będą musiały znów wyemigrować co znów wiąże się z kosztami,tym razem do Krakowa gdzie będą pracowały przy naprawie lokomotyw na szopie za najniższą krajową.Zresztą na rozmowie zawsze wychodzi kto tak naprawdę chce zostać maszynistą a kto nie.Bo kto naprawdę chce zostać maszynistą to weźmie tą propozycję z pocałowaniem ręki i poniesie wszelkie koszty.Tylko wąska droga prowadzi do życia wiecznego a przestronna do zagłady,liczba podążających tą szeroką jak piasek morza.
I tu czy warta skórka warta wyprawki , sam mam licencje i koledzy się zastanówcie, praca jak praca kolej to nie ta kolej co kiedyś, kilka lat temu warto było być maszynistą, dziś ten zawód stracił range, czy nie lepiej wam wydać te 7000 zł lub postarać się o dofinansowanie z PUP i zrobić prawo jazdy kat c plus E oraz kwalifikacje, prace dostaniecie z pocałowaniem w rękę, i zarobicie 1800zl na biurko, a pod biurkiem ze 6 tyś lub 7 tyś i Europa stoi przed wami otworem, ojciec mojej koleżanki jeździ dla Phillip Morris International na czysto dostaje 8000 zł do łapki.
Zakładam że zdacie i otrzymacie licencje i świadectwo w PKP IC, ale zarobkami po takich egzaminach to śmiech na sali, w cargo mają ok 2400 zł na rękę, kolega ucieka z PKP i robi prawko po trzech latach lojalki a taki zapaleniec był, mówi że nie warto. Ale zrobicie jak uważacie ja wam nie rozradzam, może będzie lepiej .
Wlasnie ty katowicer i sheva17 caly czas mieszacie na tym forum skad mozecie wiedziec jakie dokladnie beda plany jestescie szefami wszystkich szefow czy jak?Decyzje zarzadu caly czas sie zmieniaja i nikt nie jest w stanie przewidziec co bedzie i tyle
Młody maszynista w PKP Cargo zarabia 2400?Pierwsze słyszę a już na pewno nie w śląskim zakładzie.Znam kilku i poniżej 2700 nie schodzą.Ich zarobki wahają się w granicach 2700-3000.Oczywiście ktoś zaraz napisze,że 2700 za tak odpowiedzialną pracę na stanowisku majstra to i tak kpina i lepiej zrobić uprawnienia na tira lub autobus bo zarobi 7000.Poniekąd ma rację.Ale nie zapominajcie ,że uposażenie maszynistów będzie z każdym rokiem wzrastać.Przyjdzie czas że i młody majster na starcie będzie miał 5000.Na polskie tory wchodzą nowi przewoźnicy, między innymi czeski leo express który właśnie uzyskał koncesję i aby pozyskać maszynistów z pewnością nie zaproponuje majstrom 3000 na rekę na start a znacznie więcej.Luka pokoleniowa i konkurencja wymusi podwyżki płac w tej branży.Również IC i Cargo będzie musiała zmienić regulamin wynagradzania bo młodzi majstrowie już zapowiadają ucieczki po zakończeniu okresu lojalnościowego.
Otóż to,przyjęć nie ma i nie będzie .Żeby zostać przyjętym (po wakacjach) wpierw trzeba będzie się wykazać ,1) dobrym zdrowiem (co zweryfikuje lekarz orzecznik w terminie który medycyna wyznaczy a na który czasem czeka się miesiąc) oraz 2)zdać egzamin na licencję.Sądzę,że i tak wiele osób odpadnie na rozmowie kw po przedstawieniu warunków.2 miesiące szkolenia od poniedziałku do piątku od 8 do 16 za które nikt nie zapłaci i jeszcze ty musisz zapłacić ,za licencję (chyba że jesteś bezrobotny bo ci zasponsorują).Mało tego zapłata za kurs nie gwarantuje,że zdasz egzamin.Mało tego szkolenie 2 miesiące,prawdopodobnie w ośrodku w warszawie.Kto jest z Warszawy ma szczęście ,kto nie jest będzie musiał tam wyemigrować na czas szkolenia,wynająć i opłacić stancję co wiąże się z dodatkowymi kosztami.Mało tego osoby przykładowo z Katowic po 2 miesięcznym szkoleniu w Warszawie w domu nie zawitają na długo bo po przyjęciu do IC będą musiały znów wyemigrować co znów wiąże się z kosztami,tym razem do Krakowa gdzie będą pracowały przy naprawie lokomotyw na szopie za najniższą krajową.Zresztą na rozmowie zawsze wychodzi kto tak naprawdę chce zostać maszynistą a kto nie.Bo kto naprawdę chce zostać maszynistą to weźmie tą propozycję z pocałowaniem ręki i poniesie wszelkie koszty.Tylko wąska droga prowadzi do życia wiecznego a przestronna do zagłady,liczba podążających tą szeroką jak piasek morza.
Dokładnie, przyjęć nie ma i nię będzie, ogłoszenie które teraz wisi na stronie PKP IC zostało sfabrykowane przez hakerów w celu wykradzenia danych osobowych, nie wysyłajcie tam swoich CV bo wam opierdzielą 6 tys z konta, a jak już wysłaliście to broń Boże nie odbierajcie telefonu z numeru zaczynającego się od 22, bo wam całą karte zje. Prawdziwe ogłoszenie o szkoleniu będzie po wakacjach. Możesz powiedzieć po co ludzie z Katowic mają jechać do Warszawy? No to chyba dobrze, że zapłata za kurs nie gwarantuje, że się zda egzamin, rozumiem, że jak się prywatnie robi kurs to jest gwarancja zdania, to już rozumiem dlaczego nie chca ludzi z licencją
Panie Patrycjuszu maszynisty to z Pana na pewno nie będzie wszak nie orientuje się Pan w podstawowych kwestiach już na samym starcie,m.in. gdzie IC przeprowadza szkolenia.Gdyby Pan wszedł na stronę internetową IC i posiadał umiejętność czytania ze zrozumieniem to by Pan wiedział,że szkolenie na licencję zostanie zorganizowane w CS Natura Tour.Gdzie się znajduje Natura Tour?CS Natura Tour to ośrodki w Warszawie,Wrocławiu i Krakowie.Nikt nie będzie rozdzielał dajmy na to 40 wybrańców na 3 grupy.Będzie jedna trzoda i jeden pasterz, jedna grupa i jedno szkolenie które prawdopodobnie odbędzie się przez 2 miesiące właśnie w Warszawie.Kto chce wiedzieć więcej niech zadzwoni do Natura Tour i się dopyta.Nr tel są podane na stronie IC.
Błądzisz synu, błądzisz, już od wieków szkolenie dla osób z Katowic jest w Krakowie, więc nie strasz ludzi z Katowic, że będą musieli jechać do goroli z Warszawy. Chyba, że podjął pan prezes Baniok35 inną decyzje, to przepraszam najmocniej dobrodzieja.
Patrycjusz chyba Cię nieźle pogięło jakby rzeczewiście było sfabrykowane ogłoszenie juz dawno by nie było na stonie PKP IC więc nie pier***ol a dwa jak z podania CV może zniknąć 6 tyś z konta? ile Masz lat 14?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum