Przecież pisali wcześniej koledzy, że rekrutacja ma być po wakacjach, to znaczy ta jest oszukana. Normalnie, wysyłasz CV dzwonią, że masz przyjść na rozmowe kwalifikacyjną, później mówią żebyś przelał 6 tys na konto za kurs, a tu się okazuje, że to wszystko jedno wielkie oszustwo i po pieniądzach, już samo to, że zmieniła się nazwa firmy szkolącej jest podejrzane, ja tam nie ryzykuje i nic nie wysyłam.
uuu kolega kosmiczny naprawde jest kosmiczny nie widzisz ze kolega patrycjusz smieje sie z tej sytuacji a ty lykasz jak pelikan hehe masakra poziom inteligencji powala na kolana
W semsie kurs od PKP IC? Bo bylem zapisany do CS natura na licencje prywatnie w Krakowie i wczoraj dzwonil do mnie Pan z pytaniem czy nadal jestem zainteresowany bo kurs rozpoczyna sie 15 maja .
...w sensie tym ze ktoś aplikowal do IC przez ogłoszenie na stronie takie jak właśnie jest zamieszczone, czyli zrobił licencję organizowana przez CS natura, dla bezrobotnych,z gwarancja zatrudnienia... Czy ktoś taka droga dostał się od razu po kursie i otrzymaniu licencji, bo już wcześniej przecież były takie ogłoszenia, ciekawi mnie tez ile jest warsztatu w ramach szkolenia w IC oczywiście mowa o Warszawie, bo co do jazd to pewnie jak przyszedl by na to czas to wpierw pewnie ląduje się na manewrach chyba ze nie, ,znajomy w cargo miał tylko miesiąc warsztatu i to czasami wcześnie do domu zjeżdżał bo puszczali,
[ Dodano: 29-04-2017, 17:49 ]
Ptrrk napisał/a:
bo kurs rozpoczyna sie 15 maja .
W Warszawskim oddziale CS tez teraz w maju rusza dzienny kurs ich własny, a ten odnośnie ogłoszenia na ruszyc 1 lipca, tak mi powiedziano ...
Pttrk absolutnie odradzam kurs od 15.05.To kurs prv a nie organizowany przez IC,po tym kursie nie ma gwarancji pracy w IC.Natomiast po kursie z ogłoszenia jest gwarancja pracy w IC.Reasumując aplikuj do IC i czekaj na dyspozycje i kontakt z ich strony.Na chwilę IC nie chce już ludzi z licencją zrobioną prywatnie (powodów tego stanu rzeczy jest kilka,powody te były już poruszane na forum przez kilku kolegów) więc jeśli ktoś zrobił uprawnienia prv to niestety ma problem i to duży .Sam kilka razy pisałem,że lepiej przeczekać aż przewoźnik sam ogłosi nabór na szkolenie a nie brać sprawy w swoje ręce.Branie spraw w swoje ręce opłacało się jeszcze 2 lata temu ale teraz już się nie opłaca,za duże ryzyko.
Skoro kurs dla IC ma ruszyć od 1 lipca co sprawdził osobiście jeden z kolegów to domniemywam,że przyjęcia ruszą najwcześniej od około 25 sierpnia bowiem kurs na licencję trwa 38-39 dni roboczych (niecałe 2 miesiące).
Co do pytania ile pracuje się na szopie to polecam stronę jednego z kolegów maszynistów IC www.maszynista.eu . Wszystko jest opisane jak wygląda droga w IC od warsztatu począwszy,ile trzeba przepracować itp.Do tej pory warsztat trwał niecałe 2 miesiące,to bardzo mało i zbyt mało czasu by zapoznać się szczegółowo z taborem ale takie regulacje i nic na to nie poradzimy.Poza tym ze strony można bardzo wiele dowiedzieć się jak wygląda praca na co dzień,jakie sytuacje przytrafiają się maszyniście na służbie,z czym trzeba się liczyć.Maszynista raz - 2 razy w miesiącu opisuje dokładnie którąś z wybranych swoich służb.Polecam stronę bo można się od kolegi maszynisty wiele dowiedzieć a przy okazji również nauczyć.
Po zeszłorocznym dnie trudno o inny wynik niż wzrostowy, bo wyniki były faktycznie dramatyczne. Kwestia raczej sprowadza się do tego na ile prowadzone prace modernizacyjne i zwiększenie szlakowych przełoży się na zapotrzebowanie na mechaników.
ile pracuje się na szopie
Przecież wszystko co do godziny jest opisane w rozporządzeniu ministra które to jest dostępne w intrenecie, maszynistami chce cie być a drobnej rzeczy sami nie potraficie rozwikłać. Praca ta jest jak najbardziej samodzielna na plus nikt wam nad głową nie stoi ale na minus nie ma żadnych pomocnych dłoni wszystko trzeba umieć i wiedzieć samemu. To praca dla ludzi samodzielnych. Co do prac modernizacyjnych to dopiero się zapowiadają to będzie utrudnień i objazdów i innych cudów co nie miara jak to na kolei. A co do tych szlakowych to ja jako maszynista w cargo na śląsku mogę powiedzieć że to lipa co z tego że wyremontują nawet 20 km szlaku jak stacje co 2-5 km i na takich pełno zwolnień bo niby tą linie którą jedziesz wyremontowali ale przejeżdżasz przez rozjazd z i inną linią której akurat nie remontowali i 20 km/h jak masz pociąg 3300 ton i 650 metrów nie będziesz hamował i przyspieszał co minutę bo to się może skończyć żle. Więc walisz 20-30 jak przed modernizacjami. Takie fakty nowe tory za z każdej strony stacji jak w Gliwicach 20 a to remont a to rozjazd a to stare urządzenia i tak bez końca.
Wg. Nowego info CS natura, nie wie czy ich własny dzienny kurs ruszy teraz w maju,ponoć zastanawiają się czy nie lepiej dołączyć chętnych na ten kurs z kursem odnośnie ogłoszenia, bo mało jest chyba chętnych na ten majowy kurs,
Witam, mam takie pytanie, doszły mnie informacje ze w PKP IC w Krakowie są duże braki. Podobno brakuje tam aż 50 maszynistów? Ktoś może to potwierdzić lub zdemontować?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum