kaja805, takie zestawienia posiada UMWD, ale ich nie publikuje. Szczegółowe informacje można uzyskać na wniosek w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej. I to pod warunkiem, że urzędasy złośliwie nie zasłonią się tajemnicą przedsiębiorstwa KD. Wtedy zostaje sąd administracyjny.
Swego czasu urzędniczy beton UMWD bronił się nawet przed upublicznieniem projektu nowego rozkładu jazdy! Dopiero nasze forum ich wytresowało.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Jechałem dziś osobowym Lubań Śląski - Wrocław (z Bolesławca o 16:03).
Tylko jedna jednostka!
W Bolesławcu nie było już wolnych miejsc siedzących, za Legnicą zaczęło brakować stojących.
Kocham powroty ze świąt. Zaskakują kolej, jak zima drogowców.
Podobnie sytuacja wygląda przed świętami, kiedy wszyscy wyjeżdżają z wielkich aglomeracji. Ja w Wielki Piątek jechałem poc. Wrocław (13.15) - Żary i ludzie też wciskali się na siłę do Linka, aby pojechać.
A konduktor co stację powtarzał, że już nie będzie wpuszczać do składu pasażerów i sugerował czekać na kolejny pociąg. A wystarczyło trochę ludzi poprzesuwać wewnątrz składu, bo oczywiście największy tłum był przy drzwiach.
Wczoraj 14:28 z Bolesławca (drezdeński) to dopiero była konserwa. Sukces frekwencyjny przerasta KD, najlepiej jakby jeździło trochę mnie ludzi ;-) Nie jechałem tym pociągiem, ale mam relację i nie pamiętam czy był to tylko jeden człon VT czy 2. W każdym razie na kolejnych stacjach ludzie nie bardzo byli w stanie wejść do składu. Problem ze zbyt dużym tłokiem w KD nie dotyczy tylko świąt. Pojedyncza jednostka VT o 16:52 z Wro do Drezna to jakieś nieporozumienie. Podobnie - krótki Impuls o 16:52. Skoda by było zrazić do siebie podróżnych, bo w tym momence np.dla osób starszych taki przejazd to może być koszmar. Więc - KD - zróbcie coś, bo macie jeden z lepszych frekwencyjnych sukcesów w kraju, a pewnie łatwo da się to sp...
Ja przed chwilą jechałem pociągiem z Drezna (przyjazd do Wrocławia Głównego o godzinie 15.59) - w Miękini, Leśnicy, Nowym Dworze i Muchoborze ludzie zostali na peronie. Nie było miejsca aby nawet weszli. Na Muchoborze wywiązała się mała awanturka, bo Jaśnie Państwo Urbancardowcy chcieli zablokować odjazd. Ja rozumiem że każdy powinien mieć możliwość jazdy ale na miłosć Boską - ja jadę na jednej nodze już godziny a na Muchoborze Pani która ma doskonały dojazd innymi środkami komunikacji opóźnia odjazd bo awanturuje się z konduktorką i krzyczy do ludzi aby się przesunęli. Dokąd ja się pytam?
Skład oczywiście 1xDesiro
Dobrze że KD nie ma krótszych pociągów bo podejrzewam że i takie by puszczali.
Konkludując - frekwencja jakieś -200-250%
_________________ Manipulacja w najczystszej postaci
Niestety z Dreznem jest ten problem, że jak Niemcy wypuszczą tylko jedną jednostkę, to niewiele można już zrobić. W święta Niemcy planowo puszczali pojedyncze Desira, więc KD zawczasu przygotowało przesiadkę w Węglińcu na 36WE.
Ciekawe czy jak "UrbanCardowcy" nie wejdą do zatłoczonego tramwaju lub autobusu - też blokują pojazd uniemożliwiając odjazd? W Muchoborze po godz. 15 faktycznie wsiadają tłumy do pociągów w kierunku dworca głównego, ale robienie awantur to już przesada, zwłaszcza gdy mają tam pociągi jadące z dwóch kierunków. Jak poczekają kilkanaście minut na następny to im korona z głowy nie spadnie. Oczywiście marznąć na tym wygwizdowie to nic przyjemnego, ale z drugiej strony takie sytuacje nie zdarzają się znowu co chwilę...
Dzisiejszy pociąg Lubań (11:13) - Wrocław, do Legnicy frekwencja ok. 100 proc., od Legnicy ponad 100 proc. Z tego co mówiła Noema: od Węglińca frekwencja ok. 70 proc., od Bolesławca ok. 100 proc.
Pociąg Wrocław (18:15) - Drezno, podwójne Desiro. Frekwencja do Legnicy ponad 100 proc., od Legnicy ok. 100 proc. Dalej meldowała Noema: od Bolesławca do Zgorzelca 60-70 proc. Najwięcej ludzi wysiadło w Bolesławcu, najwięcej dosiadło się w Legnicy.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
piątek, 5.05.2017
Wrocław (18:15) - Drezno
frekwencja - około 100%
w drugim Desiro brak obsługi konduktorskiej, kontroli biletów i możliwości zakupu biletów od Wrocławia do Bolesławca, gdzie wysiadłem
niedziela, 7.05.2017
Drezno - Bolesławiec (20:31) - Wrocław
Bolesławiec - Legnica - frekwencja ok. 70%
od Legnicy - 90%
Jak myślicie czy pięcioczłonowy impuls wystarczy na linie zgorzelecką po elektryfikacji całości może nawet z wjazdem do Görlitz?Czy raczej KD powinno zacząć się interesować piętrowymi EZT-ami na tą linie?
Jak będzie odpowiedni takt, to starczy (45WE mają mieć 249 stałych miejsc siedzących, czyli o ok. 25% więcej niż 31WE). Oczywiście w czasie szczytów przewozowych zawsze będzie można zastosować manewr w postaci 2x36WE lub 2x31WE.
W pierwszym kwartale ubiegłego roku z usług Kolei Dolnośląskich skorzystało 1,7 miliona pasażerów. Dwanaście miesięcy później liczba ta wzrosła o 500 tys. i wyniosła ponad 2,2 miliona osób. Jeszcze nigdy w swojej historii spółka nie przewiozła tylu pasażerów w ciągu jednego kwartału.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum