Witam w lipcu mam wyjazd na wczasy i planuje podróż kormoranem w I klasie chciałem zobaczyć jego zestawienie oraz układ siedzeń a na stronie http://www.vagonweb.cz/razeni/ nie ma tego skłądu jest jeszcze jakaś strona gdzie mogę sobie zobaczyć i wybrać interesujące mnie miejsce?
EIC "Śnieżka" zestawienie do Jeleniej Góry w dniu 21.05 cztery dwójki, WARS i wagon klasy 1. Frekwencja - porażka tylko pięć osób na cały skład. Głupota PICu nie zna granic! Likwidują MAMRY które pomimo okrojonych terminów mają dość przyzwoitą frekwencję a zostawiają muchowoza zestawionego z ładnych wagonów, do których pies z kulawą nogą nie wsiądzie bo powie, że za drogo. Powinni ASNYKA puścić codziennie bo on ma obłożenie i zostawić MAMRY codziennie do Jeleniej a EIC "Sraczka" - przepraszam "Śnieżka" powinien zmienić nazwę i kursować tylko do Wrocławia.
TLK Moniuszko Warszawa - Szczecin
Nurek + 2+2 +111arrow+ 1 (141A z newagu)
Ilość osób jadących do Szczecina - 8
TLK Uznam Świnoujście - Warszawa/Kraków
Frekwencja w tym pociągu bardzo wysoka, w części Krakowskiej pojedyncze wolne miejsca. Jadąc tym pociągiem do Katowic miałem 8 osób w przedziale przez całą drogę. W innych przedziałach podobnie albo po 4 osoby.
19.05 - TLK Uznam Kraków - Świnoujście
Frekwencja podczas powrotu do domu również wysoka, dostawiony dodatkowy wagon. Pojedyncze osoby stały na korytarzu albo leżały przy drzwiach.
24.05 - Stargard
TLK Stańczyk Olsztyn - Szczecin
EP07-442 + 2+1+2+2
Muchowóz, puściutki, pierwszy wagon cały pusty. Ilość osób jadących do Szczecina to 6 ! Według znajomego przez całą trasę jechał pusty.
Te zestawienia to jakiś dramat.
Szczególnie w pociągach nocnych. IC co wy robicie? Gdzie się podziały kuszetki i sypialne?
Czy to tak trudno kierować na bieżąco wagony do naprawy?
Jak tak dalej pójdzie to niedługo prawie sezonowców nie będzie, bo wagonów brak.
Czy to tak ma wyglądać? Flagowy przewoźnik który ma pełno taboru wynajmuje od innych przewoźników? Gratuluję. Wagony i lokomotywy pod palnik i wynajmujmy od Czechów. Ktoś musi za tą komedię taborową beknąć.
Tak z ciekawości zapytam dlaczego na niektórych stacjach są pewne wyłączenia? Np. w TLK Karpaty ostatnie 3 wagony są (cyt.) "niedostępny w sprzedaży dla stacji Modlin, ND Mazowiecki".
Najlepiej jest z TLK Korsarz - w Obornikach Wlkp. Miasto mieszczą się wszystkie wagony do Kołobrzegu i żaden do Ustki. Czyli będą mieć pociąg bezpośredni, ale i tak bilet z przesiadką, tak z tego wynika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum