Znalazłem!
GALICJA jedzie z Wrocławia do Przemyśla o 13:39 w piątek, ale wtedy wagony do Hrubieszowa jadą z HETMANEM.
W sobotę wagony do Hrubieszowa jadą z HETMANEM.
W niedziele HETMAN nie jedzie, tylko GALICJA o 13:30 z Hrubieszowa i są dołączane w Rzeszowie do składu z Przemyśla.
GALICJA do Przemyśla jedzie w piątki przez cały rozkład i wraca w niedziele.
Hrubieszów w wersji galicyjskiej kursuje tylko w jedną stronę (do Wrocławia) od 2 IV.
Zagadką pozostaje tylko skąd będą wagony do Jeleniej w niedziele, kiedy nie jedzie hrubieszowska część HETMAN-a.
Ostatnio zmieniony przez soprano dnia 01-10-2017, 23:22, w całości zmieniany 1 raz
Grodzisk ma zagwarantowaną aż za dobrą ofertę w postaci połączeń lokalnych z Warszawą, niejedno, nawet dużo większe miasto oddałoby postoje pociągów dalekobieżnych za taką ofertę lokalną jak ma Grodzisk, Pruszków i wszystko co po drodze.
Jeżeli nie masz nic sensownego do dodania i wykazujesz się nawet brakiem konsekwencji w tym co tutaj wypisujesz - zamilcz. Dostałeś wiele argumentów wskazujących, że w podobnych miastach do Grodziska i Pruszkowa postoje są, w Grodzisku nawet PKP PLK wybudowała peron w tym celu. Niestety nie potrafisz przyswoić sobie pewnych faktów, ale to już Twój problem. Tego rodzaju dyskusji nie mam zamiaru kontynuować.
Faktycznie po ponownym otwarciu linii pojaw się na Niedźwiadku i postaraj się skorzystać z ,,dobrej oferty" i wsiąść do któregoś z pociągów albo z Grodziska udaj się na wyprawę do Krakowa z bagażem podręcznym, gdy opóźniony i przepełniony skład KM uniemożliwi Ci zdążenie na połączenie na stacji Warszawa Zachodnia...... Może wtedy przestaniesz wypisywać tu te farmazony, tego nie da się już czytać.
Cytat:
dróżny płacąc za bilet na pociąg pośpieszny, chce jechać pociągiem pośpiesznym, a nie przyśpieszonym zatrzymującym się na każdej większej pipidówie
Pociągów pospiesznych dawno już nie ma, warto być wyszedł z głębokiego PRL. Składy IC i TLK są dotowane właśnie po to by ułatwiać dojazd także do miast średniej wielości.... Jeżeli Grodzisk Maz. i Pruszków to dla Ciebie pipidówy to faktycznie przydałyby Ci się solidne korepetycje z geografii .
Cytat:
Jeśli te miasta będą miały taką ofertę lokalną jak Grodzisk, to nie widzę najmniejszych przeszkód.
Ty sobie możesz nie widzieć. Już widzę jak w Bochni zgodzą się na wycięcie TLK i IC . Chyba Ci się kategorie pociągów pomyliły, w takich ośrodkach nie powinny się zatrzymywać składy EIP i EIC.
Cytat:
Przejrzyj sobie stare rozkłady i zobacz gdzie jeszcze kilka lat temu zatrzymywały się pociągi pośpieszne, a gdzie zatrzymują się teraz. Niektóre ówczesne przyśpieszone były szybsze, niż obecne pośpieszne. Tyle że wtedy pociągi były dla podróżnych, a nie lokalnego nawiedzonego mikolstwa które tupie nogami jak rozpieszczony bachor że on musi mieć i już.
Czasy się zmieniają, potrzeby komunikacyjne są też inne. Gdybyś co nieco czytał od czasu do czasu to wiedziałabyś, że od tych Twoich pięknych czasów trwa proces migracji ludności z dużych miast do ośrodków położonych w niewielkiej odległości od nich. Ten stan rzeczy wymaga określonych działań, nie tylko ze strony GDDKiA,ale także ze strony PKP IC. Ty niestety nie masz pojęcia jak widzę co dzieje się dzisiaj w świecie. Zrozum wreszcie, że zmieniające się otoczenie społeczno - gospodarcze wymaga nieustannej analizy i korekty dotychczasowej polityki. Nie łudź się, że stare dobre wróci, tak już nigdy nie będzie......
Cytat:
Nie porównuj Tczewa do Grodziska. Przede wszystkim Tczew to stacja węzłowa i tam pociągi dalekobieżne zatrzymywały się zawsze, przynajmniej w większości. Poza tym wbrew pozorom, Tczew nie ma tak dobrze rozbudowanej komunikacji lokalnej z Trójmiastem, jak Grodzisk z Warszawą, więc porównanie bardzo nie trafione
Argument i trafny i na miejscu. Odległość i jakość oferty zbliżona. Argument,że tak jest od zawsze jest tak idiotyczny, że nie ma sensu go nawet komentować .
Cytat:
Ty to chyba na prawdę jesteś z kosmosu. To co pokazują wyszukiwarki to jest dopiero projekt i zawsze tak było że przy projektach wagonów bezpośrednich nie pokazywało jako połączenie. Dopiero 3 tygodnie przed wejściem rozkładu wszystko to zostanie unormowane i wyszukiwarki będą pokazywały stan faktyczny.
Czy poza obrażaniem innych masz jeszcze jakieś zdolności? Z kulturą słowa też widzę ubogo. Moim zdaniem nie ma przeszkód by informacja od początku była pełna i nie prowadziła do dezinformacji pasażerów. Za to ktoś bierze duże pieniądze by takich wpadek nie było. Taki rzeczy od PKP PLK trzeba zwyczajnie wymagać.
Z mojej strony tyle w kwestii Pruszkowa i Grodziska. Myślę, że postoje w tym ostatnim mieście to kwestia czasu.
Myślę że o frekwencję nie ma się co martwić. Skoro jest teraz to po skruceniu czasu dojazdu do Warszawy o jakieś 2 godziny z Jeleniej Góry powinna być jeszcze większa zwłaszcza, że Bolec i Legnica dołożą swoje.
Światowid, Bolesławiec i Legnica może swoje dołożą, ale odpada Wałbrzych. Ilekroć jechałem Karkonoszami/Sudetami w grupie warszawskiej, to w Walbrzychu jednak sporo ludzi wsiadało. .
Wałbrzych będzie mał 3 połączenia do Warszawy więc spokojnie to wystarcza. Wałbrzyszanie są zadowoleni z pociągu do Szczecina który udało si€ przywrócić po 6 latach przerwy. Są reguony w Polsce które bardziej tego połączenia potrzebują. Lini 274 ma już prawie wszystko czego ptrzebowaliśmy. Brakuje jeszcze tylko Lublina.
Mimo wszystko i tak jestem zdania, że zamiast Darta, lepszym rozwiązaniem byłyby wagony i relacja Szklarska Poręba/ Lubań Śl. - Warszawa. Grupę ze Szklarskiej można by w Wawie podłączyć do Uznama i problem z Lublinem by się rozwiązał. Wiadomo, dookoła ale obecnie i tak nie ma innej możliwości.
Poniekąd racja, skoro Uznam będzie jeździł z Lublina, to aż się prosi o grupę wagonów do JG/Szklarskiej Poręby, przełączaną w Poznaniu do Rozewia. Takie rozwiązanie, do choćby częściowego otwarcia LK7, planowanego bodaj na grudzień 2018, byłoby o wiele lepsze niż dalsza dziura w połączeniu.
_________________ "Myśmy się na władzę nie zamachiwali. Myśmy ino kradli"
podjazdy -Usunięty- Gość
Wysłany: 03-10-2017, 00:46
empek napisał/a:
Poniekąd racja, skoro Uznam będzie jeździł z Lublina, to aż się prosi o grupę wagonów do JG/Szklarskiej Poręby, przełączaną w Poznaniu do Rozewia.
Może brak krawędzi peronowych? Akurat o 2-3 w nocy to w Poznaniu dużo się dzieje. Odjazd 5 pociągów, które mają przełączane wagony.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum