Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 144, 145, 146 ... 172, 173, 174  Następny
Frekwencja w dolnośląskich pociągach
Autor Wiadomość

Achib Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Cze 2007
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 25-09-2017, 15:07    Odpowiedz z cytatem

24 września (niedziela) wieczorny pociąg Wrocław - Drezno był zestawiony z dwóch Desiro. Frekwencja do Bolesławca ok. 110%, dalej ok. 80-90%.

_________________
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KraxWRO Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Cze 2015

PostWysłany: 27-09-2017, 19:29    Odpowiedz z cytatem

27.09

KD 69732 (12:51 z Wrocławia do Jelcza) 31WE zapełniony na 70%
R 60495 (15:59 z Opola Głównego do Jelcza) EN57 przyjechał do Jelcza z zatrważającą ilością pasażerów w liczbie 0
KD 69763 (17:45 z Jelcza do Wrocławia) EN57AL zapełniony na początku w 20% na każdej kolejnej stacji ładnie się zapełniał - do Wrocławia przyjechał z 60% zapełnieniem po czym odjechał o 18:30 do Wałbrzycha (bardzo dziwi mnie że KD nie łączy obiegów w jeden pociąg tylko rozdziela je na Głównym)

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Stella Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 19 Lis 2005
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: 16-10-2017, 08:06    Odpowiedz z cytatem

Wczorajszy pociąg Lubań (odj. 17:08) - Wrocław (przyj. 19:31). Podwójny Impuls 31WE. Frekwencja od Bolesławca ponad 100%. W Bolesławcu wsiadło tyle ludzi (naliczyłam ok. 200) ile mieści jeden Impuls.

_________________
Stella
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

KraxWRO Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Cze 2015

PostWysłany: 24-10-2017, 21:44    Odpowiedz z cytatem

24.10.2017

69279 (14:54) Wrocław - (18:17) Szklarska Poręba na starcie 110% (31WE - przednie drzwi zepsute) od Jaworzyny 40-50%
69130 (14:45) Legnica - (17:35) Kłodzko Główne (SA134 - zepsuta sprężarka prychała co 10 sekund - nie dało się tego znieść) z Jaworzyny do Świdnicy około 30% zapełnienia dalej wymiana na zero

69155 (18:27) Dzierżoniów - (20:10) (SA106 po remoncie - strasznie głośny, w dodatku przednie drzwi zepsute) - do Świdnicy przyjechał z jedną osobą, wsiadło 10 osób z czego 9 przesiadało się w Jaworzynie na Wrocław
69252 (16:39) Szklarska Poręba - (19:49) Wrocław (45WE) Bardzo mizerne wypełnienie na poziomie 15-20% przy pięcioczłonowym składzie - tutaj chciałem zwrócić uwagę że pociąg był opóźniony 20 minut a za opóźnienie przeprosił maszynista przez megafon i ogólnie informował że nie z winy KD pociąg będzie opóźniony, bardzo miły akcent który jest niemalże w Polsce niespotykany a w Europie będący standardem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Stella Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 19 Lis 2005
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: 29-10-2017, 11:54    Odpowiedz z cytatem

Piątek, 27.10.2017

Pociąg Lubań (odj. 17:08) - Wrocław (przyj. 19:31). Impuls 5-członowy. Frekwencja od Bolesławca ok. 90%, za Legnicą ponad 100%.

Sobota, 28.10.2017

Pociąg Wrocław (odj. 9:45) - Lubań (przyj. 12:12). Impuls 4-członowy. Frekwencja do Legnicy ok. 120%, do Bolesławca ponad 100%.

Pociąg Drezno (odj. 6:08) - Wrocław (przyj. 10:05). Podwójne Desiro. Frekwencja na Nowym Dworze ok. 120%.

Pociąg Lubań (od. 9:10) - Wrocław (przyj. 11:36). Impuls 5-członowy. Frekwencja w Legnicy ponad 100%.

Pociąg Lubań (odj. 17:08) - Wrocław (przyj. 19:31). Impuls 4-członowy. Frekwencja od Bolesławca ok. 90%, za Legnicą ok. 100%.

Niedziela, 29.10.2017

Pociąg Wrocław (odj. 7:45) - Lubań (przyj. 10:08). Impuls 5-członowy. Frekwencja do Legnicy ok. 70%, do Bolesławca ok. 60%.

_________________
Stella
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

audrin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Cze 2010

PostWysłany: 01-11-2017, 23:17    Odpowiedz z cytatem

Moje gratulacje dla PR Wrocław, które 31.10 posłały na R 67927 (Wrocław Gł. - Leszno, odjazd z Wrocławia o 15:45) pojedynczego kibla. Na Mikołajowie ludzie nie mogli już wejść do składu. To najbardziej oblegane połączenie w godzinach szczytu, a do ludzi powracających ze szkoły i pracy dołączyli w tym dniu pasażerowie jadący do domu na Wszystkich Świętych.

Taka sytuacja niestety zdarza się coraz częściej. Nawet nie chcę wiedzieć, co się dzieje w powrotnym, porannym pociągu (jeden obieg) przyjeżdżającym do Wrocławia o 7:20...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 02-11-2017, 18:24    Odpowiedz z cytatem

Czego się spodziewasz po najgorszym zakładzie PR w Polsce? Pewnie znów padł jakiś kibel z ich kolekcji złomu (ostatnio sprowadzili kolejne ruiny ze Szczecina) i puszczono do Leszna jednokibla.

Dla odmiany Zakład Lubuski wypuścił na swój obieg z Zielonej Góry do Wrocławia dwa zadbane SPOT-y, świeżo po rewizji, ze względu na przedświąteczne wzmocnienia. Widział ktoś podobne widoki w PR Wrocław? W ogóle widział ktoś ostatnio zadbaną wrocławską jednostkę, która nie byłaby ani brudna, ani podkuta, ani umazana przez graficiarzy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

thenatanaell Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Gru 2009
Skąd: Chojnów

PostWysłany: 05-11-2017, 13:13    Odpowiedz z cytatem

Dzisiejszy KD Os. 69539/8 relacji Lubań Śl.(11:06) - Wrocław Główny (13:32)
- do Legnicy 90%
- od Legnicy 120%
- od Środy Śl 130%
Skład: 45WE-019
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

ufoludek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lip 2011

PostWysłany: 06-11-2017, 09:22    Odpowiedz z cytatem

Część składów do Lubania powinna być wzmacniana do Węglińca i przedłużone do JG i jechać jako np. 31WE+36WE do Węglińca, a dalej jako 36 WE do Jeleniej i analigicznie w drugą stronę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 06-11-2017, 13:25   

ufoludek, też mi się wydaje że takie rozwiązanie byłoby bardziej racjonalne. Tyle tylko, że wówczas szynobusy od strony Zgorzelca musiałyby zostać skrócone do Lubania i nie wiem czy nie byłoby lamentów, że nie ma bezpośrednich połączeń Jeleniej Góry ze Zgorzelcem, tylko trzeba się przesiadać.
Powrót do góry

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 06-11-2017, 17:18    Odpowiedz z cytatem

Podobno nie da się zestawić pociągu z 31WE i 36WEa (to znaczy fizycznie się da, ale nie z pasażerami, bo są jakieś problemy). Nie da się ponoć także jechać zestawem 31WE+31WE z różnych dostaw. Poza tym nie ma sensu pchać pociągów z Węglińca do Jeleniej Góry, skoro bardziej naturalną jest relacja Zgorzelec - Jelenia Góra. Pomijam już wydłużenie się podróży z Lubania do Wrocławia przez operację łączenia jednostek. Moim zdaniem w połączeniach regionalnych na trasie przejazdu w ogóle powinno się unikać łączenia/rozłączania jednostek, bo niepotrzebnie wydłuża to czas przejazdu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Torczes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lut 2012

PostWysłany: 07-11-2017, 04:56    Odpowiedz z cytatem

I to jest właśnie problem KD-zamawiają super szybkie,cudowne,wygodne pociągi żeby pasażer poczuł się komfortowo podczas podróży ale połączyć dwóch jednostek z różnych dostaw już się nie da.Więc w godziny szczytu przewozowego puszczają pojedyńcze jednostki i pasażer w nich się czuje naprawde komfortowo stojąc "na glonojada".
Co do łączenia/dzielenia jednostek to w krajach sąsiednich jest to praktykowane i to często.I zbytnio wiele czasu nie zajmuje przez co nie wydłuża to masakrycznie czasu przejazdu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 07-11-2017, 08:07    Odpowiedz z cytatem

bystrzak2000 napisał/a:
Moim zdaniem w połączeniach regionalnych na trasie przejazdu w ogóle powinno się unikać łączenia/rozłączania jednostek, bo niepotrzebnie wydłuża to czas przejazdu.

Nijak ma się to do Węglińca w przypadku pociągów do/z Lubania, gdzie czas przejazdu i tak jest wydłużony z powodu zmiany czoła pociągu.

Mało tego, czas przejazdu pociągu jest sztucznie wydłużony poprzez długi postój w Legnicy. Na przykład pociąg Wrocław (15:34) - Lubań (18:08) stoi w Legnicy aż 11 minut. Po co?! Ten sam pociąg w Węglińcu (zmiana czoła pociągu) stoi tylko 8 minut. Więc jak to jest z tym „niepotrzebnym” wydłużaniem czasu przejazdu pociągów KD?

Remontujemy tory i kupujemy nowe szybkie pociągi, żeby skrócić czas przejazdu i przyciągnąć nowych pasażerów, a tutaj takie „kwiatki” w rozkładzie jazdy... 10 minut w plecy, kompletnie bez sensu!

Beton

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

nd Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2015

PostWysłany: 07-11-2017, 17:27    Odpowiedz z cytatem

bystrzak2000 napisał/a:
Nie da się ponoć także jechać zestawem 31WE+31WE z różnych dostaw.

Da się.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 07-11-2017, 17:39    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:
Nijak ma się to do Węglińca w przypadku pociągów do/z Lubania, gdzie czas przejazdu i tak jest wydłużony z powodu zmiany czoła pociągu.

Czym innym jest zmiana czoła, a czym innym doczepianie/odczepianie jednostek. Manewrów w 8 minut się nie przeprowadzi.
nd napisał/a:
Da się.

A jeździł kiedyś taki zestaw z pasażerami?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 145 z 174 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 144, 145, 146 ... 172, 173, 174  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl