Prędkość dla motoraków będzie większa ponieważ są one lżejsze od tradycyjnych szynobusów. Po drugie prędkość 10 km/h jest sztucznie obniżona przez plk. Na tych odcinkach można spokojnie jechać 30.
Albo tam podbiją prędkość albo żadne przewozy nie będą miały sensu. Chyba, że te typowo turystyczne na motoraku co niedzielę z postojami jak pociągi specjalne. Tylko kto pójdzie na takie zwiedzanie jak oni tam proponują. Trzeba byłoby to jeszcze połączyć z jakimś autobusem, żeby to wszystko ogarnąć. Ogólnie rzecz biorąc mija się to wg mnie z celem i nie chodzi tu o to, że jestem "Hejterem".
W maju z Pt47-65 jakoś przejechaliśmy, ale prędkość była rzeczywiście ślimacza. Aczkolwiek z tego co wiem to PLK przez długi czas nie chciała się zgodzić tam na wjazd Pt47 właśnie z uwagi na fatalny stan infrastruktury i miała jechać Ol49, ale ostatecznie jakoś się udało TurKolowi wynegocjować wpuszczenie Petuchy.
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 22-11-2017, 19:08
Czy tam na prawdę nie da się zrobić jakiegoś taniego remontu? Przecież nie musi to być jakieś "KDP", wystarczyłoby żeby podnieśli szlakową do 40-50 km/h. Tego typu remont chyba by nie pochłonął jakiś olbrzymich nakładów finansowych. No i jeszcze jedna kwestia. Cały czas jest mowa o odcinku Jelenia - Lwówek, a jak wygląda sprawa między Lwówkiem a Zebrzydową? Tam też jest tak tragicznie? Pytam, bo myślę że po ewentualnym wznowieniu ruchu pociągów bardziej sensowną relacją byłaby Jelenia - Bolesławiec lub nawet Legnica.
York -Usunięty- Gość
Wysłany: 22-11-2017, 19:51
Między Lwówkiem a Zebrzydową a dokładnie miedzy Niwnicami a Zebrzydową stan torowiska dobry .Na tym odcinku kurusją systematycznie pociągi towarowe.Przed ograniczeniem do 10km/h było połączenie Jelenia Góra-Lwówek- Legnica jeżeli się nie mylę .W załączeniu film
Na remont pewnie nie ma co liczyć. Słychać głosy o reaktywacjach nieczynnych linii, a o tej ani słowa.
York -Usunięty- Gość
Wysłany: 22-11-2017, 20:19
Jacek228 napisał/a:
Na remont pewnie nie ma co liczyć. Słychać głosy o reaktywacjach nieczynnych linii, a o tej ani słowa.
Niby jest w planie Rewitalizacja LK Gryfów Śląski-Świeradów Jelenia Góra-Kowary/Karpacz oraz Jelenia Góra-Lwówek Śląski-Złotoryja-Legnica oraz modernizacja z elekryfikacją LK 274 na odcinku Jelenia Góra -Zgorzelec (elektr.od Lubania do Zgorzelca) oraz budowa nowych przystanków kolejowych na LK 274(na Zabobrzu)i LK 311
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum