Światowid,
Co do Kudowy, PKP IC zaorała system. Nikt przy zdrowych zmysłach w takich terminach nie będzie tym jeździł.
Druga rzecz , jeśli w wakacje Rozewie i Artus też mają jeździć w 6 i 7 to szczerze... IC nie będzie tu zbytnio potrzebne.
Kolejna rzecz rozkład Rozewie z Gdynia - to kpina !!! Kto normalny będzie czekał 1,5 h we Wrocławiu na przpiecię wagonów. Rozewie przyjazd do Wrocławia 5.18 ,odjazd do Kudowy 6.47 .
W tym czasie , wystarczy zejść z dworca i Beskidem jesteś juz w Kłodzku, a PKS w 3/4 drogi do Kudowy.
Jak to zmienią to ok. Jak nie, będzie to największa porażka tego rozkładu.
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 26-11-2017, 23:09
Światowid napisał/a:
Ja już wielokrotnie mówiłem że ludzi jeżdżących do Szklarskiej można na palcach jednej ręki policzyć a centrum komunikacyjnym Karkonoszy jest Jelenia Góra i tutaj oferta polepszy się.
Weź Ty człowieku zajmij się opowiadaniem bajek dla dzieci, zamiast wypisywać takie bzdety. Jeśli chodzi o turystów, to w Jeleniej Górze przesiadają się ewentualnie tylko ci, którzy jadą do Karpacza. Natomiast w drodze do Szklarskiej jest uzdrowisko Cieplice, oraz Sobieszów z Piechowicami, gdzie też jest spora baza turystyczna. Brak sensownego połączenia Szklarskiej z Warszawą IC-kom się czkawką odbije. Największym nieporozumieniem jest ten śmieszny EIC Śnieżka dwa razy w tygodniu. Nawet w kategorii IC ten pociąg by miał średnią popularność, a co dopiero EIC. Nie dość że godziny z d**y, to w dodatku brak postoi między Jelenią a Szklarską. Porażka totalna.
Tak się składa że jestem z Jeleniej Góry i widzę na codzień jak to wygląda i widzę jak się rozkłada frekwencja w pociągach. Jeżdżę pociągiem do Szklarskiej minimum dwa razy w tygodniu i tłumów w tych pociągach nie ma. Oferta która jest na obecnym poziomie jest wystarczająca.
Rozkładowiec, Światowid, panowie skupcie się na temacie. Posty nie na temat zostały usunięte. Poglądy na temat działalności KODLK wymieńcie sobie na PW lub w oddzielnym wątku:
Koleje Śląskie poinformowały o zmianach w rocznym rozkładzie jazdy, który zacznie obowiązywać 10 grudnia. Pasażerowie znajda w nim m.in. więcej kursów między Katowicami a Gliwicami, Tychami i Tarnowskimi Górami, bezpośrednie pociągi do Zakopanego oraz dodatkowe studenckie połączenia relacji Katowice – Cieszyn.
jajo31, nie za wiele wymagasz? Sitkol jeszcze nie wprowadził w wyszukiwarce rozkładów spółek samorządowych, a Tobie się zestawienia marzą
Na sitkola nie ma co patrzyć bo potrafi błędy w rozkładzie podawać.Podaje połączenia w niedziele których w rzeczywistości nie ma bo kursują tylko w dni robocze.Miałem już taką okazję i gdyby nie to że sprawdziłem jeszcze połączenie na rozkładzie.plk to bym zakwitł na dworcu,to było jeszcze za czasów starego sitkola,nie wiem może teraz jest bezbłędny.
Wieczorne pociągi Warszawa – Kraków nawet co 5 minut. PKP IC: Znajdą się klienci.
Choć przy konstruowaniu rozkładu jazdy na jednej z najbardziej obleganych tras w Polsce PKP Intercity starało się ustalić połączenia w takcie, to nie udało się mu uniknąć nagłych zagęszczeń odjazdów. Czy pociągi jednej spółki będą podbierać sobie pasażerów? Przewoźnik jest o to spokojny.
Najszybsze pociągi EIP i EIC umieszczono w nowym rozkładzie wchodzącym w życie 10 grudnia w taki sposób, że z dworca Centralnego w Warszawie odjeżdżają 45 lub 50 minut po pełnych godzinach. Natomiast tańsze pociągi TLK i IC odjeżdżają z głównej stołecznej stacji w dość przypadkowych godzinach. Najciekawiej wyglądają odjazdy wieczorne. Np. tańszy pociąg IC Chopin (19:45) odjedzie zaledwie 5 minut po EIP 5308 (19:50). Z kolei rano pociąg TLK Malinowski (7:55) odjedzie zaledwie 10 minut po EIC Giewont (7:45). W obu przypadkach różnica czasu przejazdu między stacjami będzie wynosić prawie 20 minut.
Odnośnie nowego rozkładu kupiłem bilet jeszcze na stary rozkład na Uznam z Krakowa do Świnoujścia a powrót będzie już według nowego rozkładu też na Uznam i na bilecie na powrotnym kursie jest o 40 km więcej, wiadomo czemu tak to obliczyli jak T+P jedzie ta samą trasą?
Polska Wschodnia: Bez większych zmian w rozkładzie PolRegio.
Na terenie pięciu województw tworzących makroregion Polski Wschodniej nie należy spodziewać się większych zmian w ruchu regionalnym. Jak wynika z informacji opublikowanych przez oddziały Przewozów Regionalnych, najwięcej zmian będzie dotyczyło połączeń w województwie podkarpackim.
PKP Intercity likwiduje postoje większości objazdowych pociągów z Poznania do Warszawy na stacji Poznań Wschód – od 10 grudnia będzie tam przystawał tylko jeden kurs, i to wyłącznie w jedną stronę. Przewoźnik tłumaczy to niewielkim zainteresowaniem podróżnych. Z podobnych przyczyn kilka miesięcy temu spółka zrezygnowała z zatrzymywania swoich kursów na przystanku Łódź Pabianicka, jednak tam wywołało to o wiele większe protesty.
Już około 20 listopada zarządca infrastruktury kolejowej, a także ewentualnie kolejowi przewoźnicy, powinni prezentować na swoich stronach internetowych nowy rozkład jazdy pociągów pasażerskich oraz rozlepić afisze z nim na dworcach i stacjach. Przepisy wymagają, aby zrobili to minimum 21 dni przed jego wejściem w życie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum