Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ
Tablety


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Krakowska Szybka Kolej Miejska
Autor Wiadomość

Rozkładowiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Paź 2014

PostWysłany: 15-06-2017, 10:42    Odpowiedz z cytatem

Plany bardzo ambitne i logiczne. Nawet zamiast parkingów w sąsiedztwie przystanków kolejowych, bardziej przydatne by były centra przesiadkowe autobus/tramwaj - pociąg. Jednak żeby to zdało egzamin, niezbędne jest wprowadzenie integracji taryfowej, tak aby wszystkie bilety komunikacji miejskiej, powiedzmy od godzinnego w wzwyż były honorowane w pociągach, przynajmniej na terenie Krakowa. Jeśli taka integracja nie zostałaby wprowadzona, to cały projekt może okazać się klapą.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Sty 2010
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 08-09-2017, 14:39    Odpowiedz z cytatem

Myślenice to jedyne duże miasto w okolicach Krakowa bez dostępu do kolei. W przyszłości może się to zmienić – informuje Małopolski Urząd Marszałkowski. Wszystko dzięki podpisanemu dziś listowi intencyjnemu, w ramach którego Województwo Małopolskie oraz miasta i gminy: Kraków, Myślenice, Świątniki Górne, Siepraw oraz Sułkowice zobowiązały się do współpracy, by w jak najkrótszym czasie wybudować nową linię kolejową z Krakowa do Myślenic.

Czytaj więcej: http://inforail.pl/kolej-do-myslenic-odkorkuje-zakopianke-_more_98371.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 26-10-2017, 12:08    Odpowiedz z cytatem

Systematyczny rozwój kolei w Małopolsce.

Kolej to wciąż najszybszy, a często też najwygodniejszy sposób, aby podróżować po Małopolsce. Rozwijany od kilku lat system Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej obejmujący kolejne trasy oraz zakup nowoczesnego taboru, z którego każdego dnia korzystają tysiące mieszkańców regionu – to najkrótsza charakterystyka działań podejmowanych przez samorząd województwa na rzecz rozwoju tej formy transportu.

Więcej:

https://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/31066/systematyczny-rozwoj-kolei-w-malopolsce.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 04-12-2017, 19:52    Odpowiedz z cytatem

Koleje ułatwią dojazd do Krakowa ze Skawiny.

Od 10 grudnia pociągi Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej będą kursować na trasie Kraków Główny – Skawina. Pokonanie tego odcinka ma zająć od 22 do 28 minut. Pierwszy przejazd, promujący nowe połączenie odbył się w sobotę, 2 grudnia.

Więcej:
http://www.wnp.pl/transport-kolejowy/koleje-ulatwia-dojazd-do-krakowa-ze-skawiny,312229_1_0_0.html

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

dddbb Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Sty 2010
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 04-12-2017, 21:29    Odpowiedz z cytatem

A wyjazd promocyjny (mający między innymi pokazać możliwości łącznicy) dzięki wydatnej pomocy ze strony PLK wyglądał następująco:

W związku z pracami uzupełniającymi prowadzonymi od dnia 1.12.2017 r. w trybie awaryjnym przez zarządcę infrastruktury PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na łącznicy Kraków Zabłocie – Kraków Bonarka, o których zostaliśmy poinformowani dopiero w dniu dzisiejszym, przejazdy promujące połączenia Kraków – Skawina w dniu 2.12.2017 r. odbędą się na zmienionej trasie:
- Skawina (odjazd 11:33) – Kraków Płaszów (przyjazd 11:53)
- Kraków Płaszów (odjazd 12:23) – Skawina (przyjazd 12:41)
- Skawina (odjazd 13:11) – Kraków Płaszów (przyjazd 13:28)
- Kraków Płaszów (odjazd 13:41) – Skawina (przyjazd 13:59)
Za powstałe nie z naszej winy zmiany tuż przed wydarzeniem najmocniej wszystkich przepraszamy. Mimo to zapraszamy wszystkich na dworzec kolejowy w Skawinie na godzinę 11:00 na prezentację taboru i promocyjne przejazdy.

https://malopolskiekoleje.pl/index.php/wydarzenia/67-2017/314-zmiana-trasy-przejazdu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kraina_solvati Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: Kraków

PostWysłany: 05-12-2017, 10:21    Odpowiedz z cytatem

Brawo! Tak się promuje kolej w Małopolsce. Czy ktoś potrafi mi odpowiedzieć na pytanie, czy w przyszłości TLK jadące do Zakopanego będą się zatrzymywały na przystanku Kraków Podgórze?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

OS_24 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2012

PostWysłany: 07-12-2017, 02:53    Odpowiedz z cytatem

Z tego, co widzę to nie. Tylko Koleje Małopolskie i Przewozy Regionalne.
PS: Czy teraz będą rozbierać pół Zabłocia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Sty 2010
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 07-12-2017, 04:07    Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś wie, dlaczego pociągi od niedzieli nie Bonarce?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Paź 2014

PostWysłany: 07-12-2017, 13:02    Odpowiedz z cytatem

dddbb napisał/a:
Czy ktoś wie, dlaczego pociągi od niedzieli nie Bonarce?

Ma to związek z budową trasy łagiewnickiej. Z tego co mi się udało dowiedzieć stacja ma zostać przesunięta, bliżej wiaduktu na Kamieńskiego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kraina_solvati Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: Kraków

PostWysłany: 07-12-2017, 22:27    Odpowiedz z cytatem

W takim razie, co z zabytkowym budynkiem?

[ Dodano: 10-12-2017, 11:31 ]
Drodzy!
Dziś rano byłem na przystanku Kraków Podgórze. Mam kilka uwag, którymi chciałbym się z Wami podzielić:
1. Rejon Nowego Cmentarza Podgórskiego i Starego Cmentarza Podgórskiego łączy kładka przebiegająca przez tory i ul. Powstańców Wielkopolskich. Peron kończy się ok. 50 metrów od kładki. I co? Nie ma połączenia peronu z kładką, trzeba wędrować pod torami i kluczyć.
2. Jest sobie winda, którą można dojechać na peron. Wychodzimy z windy, a zadaszenie peronu dopiero 20 metrów przed nami - pada deszcz i mokniemy.
3. Wyświetlacze elektroniczne. Pierwszy dzień jazdy i jeden z wyświetlaczy już dostał kamieniem - jaki jest koszt takiego wyświetlacza?

Mimo to, bez wątpienia ten przystanek jest krokiem w dobrą stronę. Jeszcze wprawdzie nie wszystko jest tam ukończone, trwa wojenka PR i KM, ale mam nadzieję, że to SKA przyczyni się do większej frekwencji w pociągach i mniejszej na drogach. Krakowowi to się na pewno przyda.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 14 z 14 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2017 infokolej.pl