prace na szerokim torze. Przy okazji mogli by nareszcie naprawic wyswietlacze dla tego toru na dworcu bo kasjerki juz wychodzą z siebie ciagle tlumacząc czy ten pociag bedzie skoro inne są wyswietlane a te nie
gdyby to było w dużym mieście, to by zrobili, ale tutaj, bez przesady, mają to .... w głębokim poważaniu
bardzo głębokim
[ Dodano: 08-02-2018, 06:57 ]
Dzisiaj Chełmianin wyjechał z Chełma z czterdziesto minutowym opóźnieniem
Żeby ciekawiej było, część rzeszowska Chełmianina stoi gdzieś koło Kraśnika i już ma zapowiedziane opóźnienie do Lublina 100 minut, może dobra zmiana da 200.
Brawo polskie koleje!!!!!
[ Dodano: 11-02-2018, 12:28 ]
dzisiaj 11 lutego OGIŃSKI wyjechał z Chełma punktualnie, i tak też dodarł do Lublina, w którym stał ponad pół godziny i z 18 minutowym opóźnieniem jedzie dalej, ciekawe ile dobra zmiana doda mu opóźnienia na kolejnych stacjach ....... to jest koszmar z tymi opóźnieniami z/do Chełma... no ale cóż, raczej oto chodzi, by kolej utraciła tu pasażerów, których traktuje się co najmniej dziwnie
[ Dodano: 11-02-2018, 12:37 ]
już w luabartowie prawie 25 minut
Zamiast wprowadzać ZKA Chełm-Dorohusk-Chełm, PKP IC mogło po prostu na czas remontu wydłużyć Uznama i Ogińskiego do Dorohuska, zamiast wynajmować po 3 autobusy, przecież na torze "normalnym" nie będzie żadnego zamknięcia, albo wprowadzić jakiś kolejowy łącznik Chełm-Dorohusk-Chełm
[ Dodano: 08-02-2018, 06:57 ]
Dzisiaj Chełmianin wyjechał z Chełma z czterdziesto minutowym opóźnieniem
Żeby ciekawiej było, część rzeszowska Chełmianina stoi gdzieś koło Kraśnika i już ma zapowiedziane opóźnienie do Lublina 100 minut, może dobra zmiana da 200.
Brawo polskie koleje!!!!!
A co do tego ma PKP? Wygląda na to że na granicy tak go kontrolują. I to niestety jest normą. Ogólnie do Warszawy wtedy Chełmianin dojechał z opóźnieniem 40 minut. A w tym Kraśniku to o ilę się nie mylę to tradycyjnie Gama zdechła i ludzie dalej autobusem jechali do Lublina.
W ubiegły piątek Uznam z Chełma do Lublina dojechał planowo, z Lublina odjechał z 40 minutowym opóźnieniem a przed Poznaniem miał 30 minutowe opóźnienie.
Zastanawia mnie fakt, dlaczego od lat nikt nie stara się naprawić tablice wyświetlające, tylko je zalepiają taśmami. Niektóre te najbardziej odległe zostały już na peronach zdemontowane.
Tymczasem Urząd Marszałkowskich kupuje 11 fabrycznie nowych dwuczłonowych EZT.
Może uda się dzięki nim reaktywować Dorohusk, takie małe ezt byłyby idealne na łączniki Dorohusk-Chełm-Rejowiec
ponoć będą wykorzystywane w połączeniach Terespol-Siedlce i Łuków-Dęblin
na trasę do Chełma to wypchną tylko stary zdezelowany sprzęt, tutaj i tak ludzie się będą cieszyć...
Wreszcie mógłby się pojawić nowy tabor pod drutem na torach w lubelskiem, bo chyba jesteśmy pod tym względem na szarym końcu. Chociaż ocstatnio do Piły jechałem starym EN-57 po lekkim liftingu, a podróż czymś takim, nie napawa radością. Moim zdaniem, mogłyby jeździć - tak jak kilka lat temu, na linii Dorohusk - Terespol.
Wczoraj Ogiński na trasie Bydgoszcz - Chełm bez opóźnień. Frekwencja jak na wtorek całkiem niezła.
Czy to normalne, że OGIŃSKI prowadzi tylko dwa wagony na całej trasie?
A może (chociaż to nie wynika z tablic) prowadzi wagony Lublin-Bydgoszcz?
Proponuję wysyłać do Chełma jeden wagon, a najlepiej to samą lokomotywę....
Czy to normalne, że OGIŃSKI prowadzi tylko dwa wagony na całej trasie?
A może (chociaż to nie wynika z tablic) prowadzi wagony Lublin-Bydgoszcz?
Proponuję wysyłać do Chełma jeden wagon, a najlepiej to samą lokomotywę....
Ogiński prowadzi grupę wagonów do Lublina, w tym dwa jadą do Chełma.
Dzisiaj Chełmianin wyjechał ze stacji początkowej 50 minut później przez wagony z Kijowa. Czy nie idzie zmienić mu rozkład, żeby jechał ze stacji początkowej godzinę później? Przecież to cyrk z tymi opóźnieniami. Nie dość, że droga do Warszawy wydłużona, to jeszcze opóźnienia.... w ten sposób to kolej utraci wszystkich klientów....
A Uznam z Krzyża wyjechał dzisiaj z opóźnieniem 90 minut i już wiadomo, że w Lublinie będzie conajmniej 70 minut później, co oczywiście jeszcze się zwiększy.... cóż za atrakcyjny dojazd do Chełma! A wszystko przez wagony z Gorzowa, tak jakby nie mógł kursować w relacji Świnoujście-Chełm.
[ Dodano: 17-02-2018, 10:28 ]
Nie czekając na przyjazd pociągu UZNAM do Lublina, wysłano do Chełma jeden wagon....który ma wracać jako Ogiński... jeden wagon....właściwie mogli wziąć pasażerów do lokomotywy.... prościej by było... kpina, nie kolej
Nie czekając na przyjazd pociągu UZNAM do Lublina, wysłano do Chełma jeden wagon...
Zawsze to niż nic by miało nie jechać. Liczę że te łączenie składu w kilka relacji to pomyłka, tu IC patrzy na oszczędność a inaczej pisząc chce upiec dwie pieczenie na jednym ogniu a historia nic nie uczy...
Opóźnienia zniechęcają podróżnych, ten system łączenia pociągów nie sprawdza się. Intencja fajna, bo dzięki temu kilka miast w tym Chełm zyskało bezpośrednie połączenia z wieloma ośrodkami w Polsce, chociaż nadal jesteśmy bezpośrednio komunikacyjnie odcięci od wielu ważnych regionów. Kolejarze doskonale zdają sobie sprawę jak bardzo te opóźnienia utrudniają podróż tym którzy jadą gdzieś dalej z przesiadkami, ale nic na lepsze nie zmienia się w tej kwestii. Kolej musi wiele na ścianie wschodniej poprawić, żeby zachęcić ludzi do korzystania ze swoich usług. Oferta biletowa na odcinku Chełm - Lublin - Chełm też nie jest atrakcyjna, do tego fatalny tabor dopełnia całości.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum