calsberg-głupot ciąg dalszy...
Obecnie- regio do Gorzowa 17:56 odjeżdża z Krzyża 10 minut przed przyjazdem regio z Poznania.Uwalili najlepszy skomunikowany pociąg pod wieczór.Efekt taki że skład na Gorzów odjeżdża pusty a na następny trzeba czekać ponad 2,5 h. Ręce opadają od ich pomysłów...
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 07-04-2018, 21:46
ambrosia napisał/a:
Rozkladowiec ja nie bujam w obłokach i nie zyje poprzednią epoką, napisalam po prostu jaką trasą i w jakiej relacji jeździł Podhalanin w latach 90tych i tyle, chlopie ogarnij sie, nie wiem czemu wy tu jesteście tacy nadpobudliwi, moze łyknijcie sobie bromu.
Jak już, to pociąg w relacji Szczecin - Zakopane z lat 90-tych nie posiadał nazwy i jeździł przez Poznań, Wrocław, Katowice, Żywiec, później przetrasowany na Wadowice i taka trasa dla tego pociągu wydaje się najsensowniejsza. Natomiast jeśli chodzi o nadpobudliwość, to z całym szacunkiem, ale największą wykazujesz się tutaj Ty.
ambrosia napisał/a:
. Moje info na temat postojow pendolino w Lublincu jest sprawdzone i nie porównuj Lublińca do Brzegu czy Wloszczowy! Lubliniec to duży wezel kolejowy a tamte miasta nie!
Ja nie kwestionuję czy Twoje info jest sprawdzone czy nie, ale uważam że postoje najszybszych pociągów powinny być wyznaczane tylko w dużych miastach, a nie czy jakaś stacyjka jest węzłem czy nie. Istnieją stacje węzłowe w szczerym polu, to tam też ma się Pendolino zatrzymywać? 30 tys. Brzeg, 24 tys. Lubliniec, a tym bardziej 10 tys. Włoszczowa to są miasta które nie kwalifikują się do tego aby tam miały postoje pociągi najwyższych kategorii. Od postoi w tego typu miastach są pociągi IC/TLK. Między Wrocławiem a Warszawą jedynymi Postojami dla Pendolino powinny być Opole i Częstochowa.
ambrozia napisał/a:
Poza tym w Lublińcu od początku kursowania pociągów EIP zatrzymuję sie jedna para z tych składów. Nie pisz tutaj o 2 czy 3 osobach bo do porannego EIP w Lublincu w kierunku Warszawy wsiada nie raz 20 osob. Postoje pendolino w Lublińcu to dostep do szybkiego połączenia z Warszawą nie tylko dla lubliniczan ale takze dla m.in. Tarnowskich Gór i Kluczborka, EIP cieszy sie dużym zainteresowaniem w Lublińcu dlatego pozostale dwie pary pendolino takze dostaną postoj handlowy w moim mieście. Już pomijam fakt ze pendolina nie mające teraz postoju w Lublińcu wleką sie przez lubliniecką stacje 30 km/h a czasami tak czy siak zatrzymują sie technicznie
Minęłaś się kobieto z powołaniem. Powinnaś pisać bajki dla dzieci, albo scenariusze do filmów s/f. Bardzo dobrze Ci to idzie
Rozkładowiec, czytaj ze zrozumieniem! Pisałam o pociągu relacji Poznań-Zakopane który w latach 90tych (jak i nieco później) jeździł trasą p. Ostrów, Lubliniec, Bytom, Katowice. Swego czasu jednocześnie były dwa takie nocne składy, jeden kursujący codziennie o nazwie Podhalanin a drugi w terminach mający rezerwacje miejsc.
Jeśli pociąg cieszy sie dużym zainteresowaniem na danej stacji to nie widze powodu dla którego nie miałby sie tam zatrzymać. Idąc twoim tokiem rozumowania wszystkie postoje EIP pomiędzy Warszawą a Gdańskiem powinny zostać skasowane.
Co do końcowej części twojej wypowiedzi to nie będe zbytnio jej komentować bo nie ma to sensu, skończyły sie argumenty to zacząłeś wypisywać głupoty, typowe zachowanie. Moje info są sprawdzone i wiarygodne natomiast ty tylko gdybasz i tyle.
calsberg-głupot ciąg dalszy...
Obecnie- regio do Gorzowa 17:56 odjeżdża z Krzyża 10 minut przed przyjazdem regio z Poznania.Uwalili najlepszy skomunikowany pociąg pod wieczór.Efekt taki że skład na Gorzów odjeżdża pusty a na następny trzeba czekać ponad 2,5 h. Ręce opadają od ich pomysłów...
Jak już jedna firma robi takie numery to jak liczyć aby IC i PR zrobiły dobry rozkład dla Gorzowa/Kostrzyna - Podlasiak przyjeżdza do Krzyża, a regio do Gorzowa w tym samym czasie jest już w Bielicach....szkoda słów!!
W zeszłym roku po 20 marca Beatrycze przedstawiła nam tutaj "Wstępny projekt nowego rozkładu jazdy PKP IC 2017/18" dla Dolnego Śląska. Mamy już 09.04 tego roku. Czy możemy zatem liczyć na Ciebie, jak chodzi o informacje odnośnie projektu rozkładu jazdy PKP IC na 2018/19? Wszyscy byliby Ci niezmiernie wdzięczni.
moim zdaniem postoje wszystkich pociągów EIP w Lublińcu to dobry pomysł ponieważ jest to węzeł kolejowy i stosunkowo duże miasto, niejednokrotnie przesiadałem się tam podróżując z Gliwic do Łodzi, dużo pasażerów wsiadało i wysiadało.
Mam nadzieję że w najbliższym rozkładzie jazdy będzie możliwość wygodnej podróży z kierunku północnego (Łódź, Warszawa) do Zabrza i Gliwic po godzinie 17:55, aktualnie wszystkie późniejsze pociągi bezpośrednie jadą do Bielska lub Katowic, a pasażerowie z zachodniej części metropolii są uzależnieni od niezbyt dobrze dobranego rozkładu Kolei Śląskich.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 12-04-2018, 11:01
jakubkrzeminski napisał/a:
moim zdaniem postoje wszystkich pociągów EIP w Lublińcu to dobry pomysł ponieważ jest to węzeł kolejowy i stosunkowo duże miasto, niejednokrotnie przesiadałem się tam podróżując z Gliwic do Łodzi, dużo pasażerów wsiadało i wysiadało.
Z Gliwic do Łodzi jechałeś niejednokrotnie przez Lubliniec? I jeszcze EIP...?
Warto może najpierw w rozkład spojrzeć, zanim zacznie się bajki opowiadać...
Kolega nie pisal nic o tym ze jechal pociągiem EIP! Mógł jechać np. tak: z Gliwic do Lublińca, z Lublińca do Piotrkowa (lub Koluszek) i dalej do Łodzi, to chyba najszybsza opcja na podróż z Gliwic do Łodzi
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 12-04-2018, 16:43
Na kilkadziesiąt dostępnych połączeń między Gliwicami a Łodzią, wyszukiwarka tylko 1 (!) wskazuje jako korzystne czasowo, ale z dwoma przesiadkami. Z jedną przesiadką połączenia są głównie przez Katowice, są też połączenia przez Ostrów Wlkp.
No i co ciekawe jest też to, że w oczekiwaniu na przesiadkę w Lublińcu nie pojawia się żaden zatrzymujący EIP...
No tak ale kto powiedział ze autor postu jechał z Gliwic do Łodzi w tym roku? Calkiem mozliwe ze bylo to w roku zeszlym a dawnego rozkladu w wyszukiwarce połączeń nie znajdziesz
A poza tym jak niby w połączeniach w kierunku Łodzi ma sie znaleźć jakikolwiek EIP skoro te pociągi jeżdżą przez CMK
Ja kilka razy ostatnio jechałem z Gliwic do Łodzi i jak mi się bardzo nie spieszy to wybieram połączenia z jedną przesiadką w Częstochowie pomiędzy os. KŚ a regio PR, bilet na całą trasę kosztuje 33 zł, a ostatnio jechałem w dwie strony w weekend i przyznaję się, że zapomniałem sobie kupić biletu turystycznego (czyli było tylko 45 zł w dwie strony). Przesiadki w Częstochowie są ok. 20 min, więc jest to jak na polskie warunki całkiem dobre połączenie. Ciekawe czy jak wejdzie ŁKA do Radomska, czy zostaną jakieś bezpośrednie pociągi regio Łódź-Częstochowa - te pociągi są bardzo dobrym rozwiązaniem, nawet jak jadą przez Koluszki (niektóre jadą łącznicą przez Gałkówek z pominięciem Koluszek).
_________________ Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 13-04-2018, 15:42
dddbb napisał/a:
Z Gliwic do Łodzi jechałeś niejednokrotnie przez Lubliniec? I jeszcze EIP...?
Warto może najpierw w rozkład spojrzeć, zanim zacznie się bajki opowiadać...
Jak widać niektórych fantazja nieźle ponosi. To jest dokładnie tak samo, jak fantazja o dzikich tłumach wsiadających i wysiadających w Lublinieckiej Metropolii
Kombinacją jaką opisał @Kruczek można dojechać do Warszawy i dalej, bo skomunikowania na Wiedence są bardzo dobre. W ubiegłym roku jechałem osobówkami z Katowic do Terespola i czasowo zajęło mi to niecałe 1,5 godziny dłużej niż pociągami IC, natomiast cenowo różnica jest kolosalna, prawie 50% taniej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum