Chciałam zwrócić uwagę na pewien absurd. Gdyby nie jesienne wybory samorządowe to bezsprzecznie mielibyśmy bilet weekendowy w cenie 47 zł. Bilet na pociągi osobowe, na terenie jednego województwa (Dolny Śląsk plus linie stykowe do Rawicza i Żar minus linie w kierunku Głogowa, Oleśnicy i Brzegu).
Taki sam bilet PKP IC, tzn. weekendowy, na wszystkie pociągi IC i TLK, ważny na cały kraj kosztuje 81 zł (plus miejscówka gratis).
Różnica w cenie to 34 zł. Baaaardzo się KD cenią!
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Polregio: To pasażerowie ocenią decyzję KD o dezintegracji taryfowej.
Przewozy Regionalne informują, że zasady rozliczania honorowania biletów wieloprzejazdowych przez wszystkich przewoźników były takie same. Spółka zauważa korelację pomiędzy integracją taryfową a liczbą podróżnych i wskazuje, że co piąty jej pasażer podróżuje z biletem uprawniającym do przesiadki na pociąg innego przedsiębiorstwa.
Żebyście widzieli ten jazgоt KD Trolli na „Rynsztoku Kolejowym” po wycofaniu się KD z podwyżki ceny biletu weekendowego. Nagle okazało się, że 47 zł jest ceną najzupełniej normalną. Jękom i wylewaniu żółci pod adresem naszego forum nie ma końca. Dawno się tak nie uśmiałam. Tygodniowy zapas popcornu poszedł w pół godziny.
To kolejny dowód na skurwienie dolnośląskiego mikolstwa. Pracują w KD i bronią absurdalnych (35-proc.) podwyżek. Oni jeżdżą pociągami prawie za darmo. Ty, który utrzymujesz ten bardak na szynach, masz przepłacać. Niektórzy mikole z KD (kiedyś ujadali na kolejowy beton, choćby na tym forum, teraz sami są betonem), wysypali się na fejsbuku. Zgromadziłam dokumentację, kiedyś im przypomnę...
A tymczasem KD, jakby nigdy nic, zachęcają do korzystania z biletu weekendowego. Trochę hipokryzją to zalatuje. Jeszcze kilka dni temu robili wszystko, żeby zniechęcić ludzi do korzystania z tego biletu! Teraz zachwalają bilet „Weekend z KD” za 35 zł – w cenie obronionej głównie przez nasze forum.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
bilet weekendowy jest bardzo popularny. Myślę, że jest to dużo więcej niż - jak twierdzi naczalstwo KD - tylko ok. 400 biletów tygodniowo.
To jest niby średnia wartość, ale te 400 to wbrew pozorom nie tak mało. Ale pomijając już tą liczbę, nawet gdyby była ona dwa razy większa, to tak już ktoś wyżej pisał, wzrost przychodów z tytułu podwyżki byłby w sumie niewielki, liczony nawet nie w dziesiątkach tysięcy na tydzień. Tym bardziej tak drastyczny wzrost cen był skandaliczny.
Pirat napisał/a:
Nie wierzę, że bilet weekendowy nie cieszy się popularnością wśród pasażerów!
Wielu ludzi nie wie nawet o jego istnieniu i nie jest świadoma jak jest opłacalny. Dotyczy to zwłaszcza osób rzadko korzystających z usług kolei, a tych w weekendy jest wyjątkowo dużo.
Pozdrowienia środkowym palcem dla KD za "informację", które autobusy komunikacji zastępczej na trasie SzPG - JG będą jechać bezpośrednio do JG, a które po trasie z rozkładu.
W niedzielę 16.09 odjazd ze SzPG o 15.37 podstawione były 2 autobusy. Pani konduktor poinformowała, że pierwszy autobus jedzie prosto do JG, poszedłem do kasy po bilety (kupowałem do Cieplic). Wsiadamy do drugiego autobusu - w międzyczasie podstawiony był już autobus nr 3. Po odjeździe okazało się, że autobusy 1 i 2 jadą prosto do JG a ten 3 po trasie
Skoro przed kupnem biletu miałem info że 1 jedzie do JG, to potem już nie pytałem innych jak jedzie ten co do niego wsiadłem. Kierowca przy wsiadaniu też nie udzielał informacji - interesowało go tylko ilu wsiada pasażerów.
Ostatecznie okazało się, że takich osób jak ja, które chciały wysiąść "po trasie" było więcej.
KD - oddawać moje 3zł za MZK do Cieplic!
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 18-09-2018, 18:40
Czyli Koleje Dolnośląskie winne, że Ty nie zapytałeś...? Bądźmy poważni...
@dddbb moim zdaniem są to słuszne pretensje. Skoro miał jechać drugi, to wsiedli. Uważam, że obowiązkiem konduktora jest upewnienie się w takiej sytuacji, czy wszyscy pasażerowie dobrze wsiedli.
Na szczęście było blisko. To wskazuje na brak profesjonalizmu w KD i byle jaką obsługę pasażera. Ok. trzy lata temu jechałem do Rzeszowa PKP IC, od Krakowa była KKZ, wszystko dobrze oznakowane, każdy wsiadł do dobrego autobusu.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 19-09-2018, 20:11
Moment. Nawet z relacji vvupe nie wynika, że pytał, jaką trasą jedzie drugi autobus. Po prostu wsiadł i tyle. Może trzeci później zjechał, skoro miał do objechania wszystkie przystanki? Może w związku z ilością pasażerów zadysponowano kolejny autobus? Nie wynika z relacji, że cały autobus się burzył o nieodpowiednią informację, więc prawdopodobnie coś jednak zawalił przedmówca.
Na ostatniej prostej przed wyborami samorządowymi Koleje Dolnośląskie mocno angażują się w kampanię wyborczą. Już w najbliższą niedzielę w Kamiennej Górze odbędzie się konferencja KD z "właściwymi" komitetami wyborczymi dotycząca kolei w powiecie kamiennogórskim. Spotkanie będzie miało charakter zamknięty, aby przypadkiem nie pojawiły się trudne oraz niewygodne dla samorządowej spółki pytania. Ciekawe, że przez ostatnie lata Kamienna Góra i Lubawka (pomimo będącej w dobrym stanie i na bieżąco utrzymywanej przez PKP PLK infrastruktury kolejowej) nie mogły doprosić się codziennych pociągów, czy choćby udziału KD w lokalnych imprezach a teraz nagle "tajna" konferencja i pociągi specjalne dla wyborców.
Przypadek?
_________________ www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Nie sądzę żeby to był przypadek. Jednak moim skromnym zdaniem, żeby reaktywacja połączenia Lubawka - Jelenia Góra (bo to najsensowniejsza relacja) miała szansę racji bytu, konieczne by było reaktywowanie odcinka Marciszów Górny - Krużyn, sterowanie całego tego łącznika podciągnąć do Kamiennej Góry albo nawet w Krużynie zastosować rozpruwalny rozjazd z mechanizmem powrotnym na prawym torze w kierunku Kamiennej Góry - wówczas sterowanie Marciszowem Górnym z Marciszowa. Tylko wówczas pociągi z Kamiennej Góry w kierunku Marciszowa i Jeleniej Góry koniecznie musiałyby jechać od KG torem niewłaściwym, a na miejscu podg. Krużyn dla kierunku KG i na torze z Sędzisławia, i z Marciszowa Górnego koniecznie semafory sterowane z KG albo samoczynne. Ale o czym ja tu marzę... Powinni mnie za to wsadzić do paki
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Tak to już jest jak firma zamiast skoncentrować się na byciu przewoźnikiem kolejowym staje się przedłużeniem UM i poszczególnej frakcji politycznej. Szkoda tylko pasażerów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum