Dobrze widzialam ze na trasie Warszawa-Wroclawa pozostają juz tylko dwa pociagi pendolino?
I czy nazwa stacji Zielona Gora zostala zmieniona na Zielona G. Glowna?
Dobrze widzialam ze na trasie Warszawa-Wroclawa pozostają juz tylko dwa pociagi pendolino?
I czy nazwa stacji Zielona Gora zostala zmieniona na Zielona G. Glowna?
w części tabel jest nazwa ZIELONA GÓRA a w części ZIELONA GÓRA GŁÓWNA
kroją trochę PENDOLINO - z Bielska Białej z 3 par obecnie (2x Gdynia i 1x Warszawa) zostaje 2 x Gdynia a poranna Warszawa wraca jako EIC ONDRASZEK na wagonach (gdzie najczęściej i tak kursował tu skład wagonowy)
Czy wszystkie pociągi międzynarodowe muszą się zatrzymywać na pierwszej stacji przygranicznej? Jeśli nie to dlaczego ktoś wie?
Konkretnie chodzi mi o rozkład 2018/2019 wszystkie pociągi międzynarodowe (MORAVIA, COMENIUS, PRAHA, PORTA MORAVICA, BATHORY, VLTAVA, MOSKVA - NICE, WYDMY) zatrzymują się na stacji Chałupki tylko brak tam postaju dla IC Nightjet METROPOL. Ktoś wie dlaczego czy może wkradł się błąd?
z informacji do których dotarłem zmiany dla Bielska Białej od grudnia
TLK ROZEWIE Bielsko Biała Główna / Szklarska Poręba Górna - Gdynia Główna / łączone we Wrocławiu
TLK POGORIA Katowice - Gdynia Główna codziennie, w wakacje z Bielska Białej
TLK NARCIARZ Szczecin - Zakopane p. Poznań, Wrocław, Rybnik, Bielsko Biała, Żywiec (nocny)
EIP Bielsko Biała - Gdynia 2x, Bielsko Biała - Warszawa 1x
EIC BESKIDY Bielsko Biała Główna - Kołobrzeg w weekendy i wakacje
IC SOŁA Zwardoń - Lublin w (C) w tych samych godzinach IC KORFANTY Bielsko Biała - Lublin w (D) oba przez Warszawę
TLK HALNY bez zmian Bydgoszcz Główna - Bielsko Biała / Zakopane
IC STOCZNIOWIEC Bielsko Biała - Gdynia Główna p. Katowice, Częstochowę, Tomaszów, Łódź
TLK KLIMCZOK Bielsko Biała - Szczecin Główny p. Katowice, Gliwice, Lubliniec, Poznań
IC ONDRASZEK Bielsko Biała - Białystok / sezon Ełk i Suwałki więc wychodzi że będą to wagony
IC WYSOCKI Bielsko Biała - Białystok
TLK OSSOLIŃSKI Żywiec - Wrocław Główny (obecna Szyndzielnia)
TLK OKSYWIE Bielsko Biała - Gdynia Główna p. Katowice, Wrocław, Poznań w sezonie Hel i Kudowa Zdrój, (obecny TLK ARTUS)
TLK PIRAT / TLK WOLIN Bielsko Biała - Świnoujście / Kołobrzeg pod znakiem zapytania
wiadomości dostałem od Dobrej Znajomej z PLK (zeszłoroczne plotki o Artusie, Klimczoku, Pogorii się sprawdziły)
Paru pociągów niestety nie będzie: NARCIARZ, KLIMCZOK, STOCZNIOWIEC, EIP
Nadal nie otrzymałem odpowiedzi co z pociągami na linii 131 ( węglówka ) i co z wakacyjnymi połączeniami z Częstochowy do Ustronia Morskiego
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 06-09-2018, 16:42
myszka, Nie ma Narciarza, ale jest Podhalanin.
abc19870702, Mają jeździć nocne TeeLKi: codzienny Ustronie (Przemyśl - Kołobrzeg/Hel) i wakacyjne Wydmy (Bohumin - Łeba/Hel) oraz Korsarz (Kraków - Kołobrzeg/Ustka). Raczej nie spodziewałbym się postoju w Działoszynie.
Wspomniane TLK Ustronie będzie jechać przez Stradom
EIC Ondraszek zastąpi EIP Bielsko - Warszawa, ale na plus wreszcie skomunikowanie na Centralnym z pociągiem EIP Kraków - Gdynia. Będzie 15min na przesiadkę i możliwość wcześniejszego dojazdu z GOPu do Trójmiasta już na godz. 11. W obecnym rozkładzie pociąg z Bielska przyjeżdża 5min po odjeżdzie EIP Kraków - Gdynia.
Pewnie to Pendolino zabrane z Bielska, przejdzie na pierwsze poranne EIP Warszawa - Gdynia, bo już o godzinie 5.20 w nowym rozkładzie, wyjazd EIP WAW - Gdynia.
ROZEWIE jest
POGORIA brak
NARCIARZ = PODHALANIN (tylko przez Wadowice)
EIP 2x Gdynia jest + ONDRASZEK jako EIC
BESKIDY brak
SOŁA / KORFANTY / WYSOCKI ONDRASZEK jako DASZYŃSKI / KORFANTY / SOŁA / POLESIE (oprócz Ełku/Suwałk)
KLIMCZOK brak
OSSOLIŃSKI = SZYNDZIELNIA do Bielska (w tym miejscu do Żywca DASZYŃSKI)
OKSYWIE = ARTUS (wagony do Kudowy i Helu od Katowic)
PIRAT / WOLIN "prawie" bez zmian - to z moich przecieków
Czy wszystkie pociągi międzynarodowe muszą się zatrzymywać na pierwszej stacji przygranicznej? Jeśli nie to dlaczego ktoś wie?
Konkretnie chodzi mi o rozkład 2018/2019 wszystkie pociągi międzynarodowe (MORAVIA, COMENIUS, PRAHA, PORTA MORAVICA, BATHORY, VLTAVA, MOSKVA - NICE, WYDMY) zatrzymują się na stacji Chałupki tylko brak tam postaju dla IC Nightjet METROPOL. Ktoś wie dlaczego czy może wkradł się błąd?
"Przemyślanin" miał mieć grupę wagonów do Zagórza. W zarysie nie ma grupy wagonów do Zagórza. Postoje "Przemyślanina" i innych nocnych pociągów też są absurdalne. Czym kieruje się PKP IC? Obcięto postoje na stacjach Jarocin, Kępno gdzie wsiadało/wysiadało najwięcej podróżnych i ludzie z tych miejscowości zaczęli z powrotem korzystać z pociągów dalekobieżnych a dołożono absurdalne długie postoje na pozostałych stacjach. Od września w tym rozkładzie jazdy "Przemyślanin" zatrzymuje się na stacji Pleszew, bo jest takie zapotrzebowanie i ludzie pisali petycje. Po co "Przemyślanin" w projekcie ma takie długie postoje na stajach od Katowic do Poznania? Katowice postój 41 minut, Gliwice postój 6 minut, Lubliniec postój 6 minut, Kluczbork postój 10 minut, Ostrów Wielkopolski postój aż 18 minut.
Przemyślanin ma taki długi postój w Katowicach ponieważ prowadzi wagony do i z Berlina IC Nightjet Metropol Wiedeń / Budapeszt / Berlin
Z Katowic wagony jadą do Raciborza a tam włączone są do Metropola
OkOuKo,
STOCZNIOWIEC - brak
ARTUS- nie będzie wagonów do Kudowy
TLK NARCIARZ Szczecin - Zakopane p. Poznań, Wrocław, Rybnik, Bielsko Biała, Żywiec (nocny) - brak, zamiast niego "nowy/stary" PODHALANIN zamiast przez Kraków to przez Bielsko.
A Leszno, Wrocław, Brzeg, Opole, Kędzierzyn, Racibórz, Rybnik, Żory, Żywiec bez nocnego pociągu do Zakopca.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum