Myślę że w związku z tym, że linia Pilawa-Dęblin-Lublin nie będzie od grudnia przejezdna, trzeba między bajki włożyć takie relacje.BOLKO, SZTYGAR, MORCINEK zapewne pozostaną w takich relacjach jak dotychczas. Co do EDyt, uważam że ich miejsce jest na złomie, i nieporozumieniem jest planować cokolwiek pospiesznego na tych składach nawet po modernizacjach przez pesę (które zapewne nigdy nie nastąpią). Największym problemem w tym rejonie jest to że brakuje normalnych składów wagonowych w relacji Kraków-Kielce-Radom-Warszawa (przydałaby się taka wagonowa NIDA I np. JADWIGA z wydłuzeniem do Terespola) i składów wagonowych na linii Kraków-Łódź-Poznań - obecnie nie jeździ tam nic poza flirtami które dla mnie ze względu na niewygodę są nieakceptowalne. Nie ma żadnej alternatywy. Same tramwaje. To powinno się zmienić..
_________________
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 26-09-2018, 16:52
Bartek1981 napisał/a:
I po co komu pociąg Wrocław - Kołobrzeg przez Łódź i Warszawę. Po co tak beznadziejnie wytrasowywać pociągi...
Nie patrz tylko przez pryzmat stacji początkowej i końcowej, bo w końcu pociąg gdzieś się zatrzymuje. Chętnych na wycieczkę z Wrocławia do Kołobrzegu to może tym pociągiem nie będzie (są inne, szybsze), ale już z Wrocławia do Warszawy, z Łodzi do Trójmiasta czy z Warszawy do Kołobrzegu tak.
Akurat o frekwencję w TLK "Pobrzeże" to nie ma co się martwić, bo on zawsze ma piękną. Wiadomo, że z Kołobrzegu do Wrocławia ludzie wybiorą, inne szybsze pociągi, ale odcinek Trójmiasto-Warszawa-Łódź frekwencja murowana, a i Łódź-Wrocław jak ktoś nie wybierze FlixBus też nie powinno być problemów z frekwencją. Natomiast problemem w takiej relacji mogą być częste opóźnienia. W tym roku, przynajmniej w sezonie praktycznie codziennie był opóźniony do Warszawy między 30-60 minut. A gdzie jeszcze Wrocław.
Pojawiła się para pociągów Rzepin-Poznań.Popołudniowy przyjazd do Poznania pewnie dla studentów ale dobrze też by było aby z rana taki pociąg przyjeżdżał do Poznania,bo już od paru lat tylko na przesiadki w Zbąszynku ludzie są skazywani.
Ciekawostką jest połączenie Do/Z Szczecina Głownego od grudnia 2018
Pociąg Intercity "Portowiec" relacji Warszawa Wschodnia - Szczecin Główny pl odjazd 13.20 skierowany jest od Warszawy Zachodniej na Wiedeńke czyli Żyrardów, Koluszki Łodź Kaliską, Sieradz
dalej na Poznań Główny i droga powrotna odjazd ze Szczecina Głównego godzina 7.25
do Warszawy Wschodniej przez Łódź - Koluszki
"Portowiec" za Poznaniem też nie pojedzie klasyczną trasą tylko przez Zbąszynek-Rzepin i potem nadodrzanką. Takie trasowanie wynika z zamknięcia E-20 oraz planowanego zamknięcia odcinka Poznań-Krzyż, bo w końcu tam mają zacząć coś robić.
Wychodzi na to, że po feriach zimowych będzie zamknięcie na trasie Kraków - Zakopane. IC przestaje jeździć( może w rozkładzie zamknięciowym będzie jakaś KKZ ), a PR zostawiają tylko 3 bezpośrednie połączenia wykonywane autobusem z planowanym czasem jazdy 5 godzin.
_________________ 2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum