To może od grudnia jakiś SR do Zgorzelca? Najlepiej z Przemyśla. Tak w ramach przełamania monopolu KD na linii zgorzeleckiej. Kiedyś był IR Bolesławiec - Przemyśl.
_________________ Nie znoszę lewackiej nowomowy i politycznej poprawności piorącej ludziom mózgi.
Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(Dz.U. nr 144 poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Jaki tabor na komercyjnych połączeniach Przewozów Regionalnych?
Wczoraj Przewozy Regionalne obwieściły, że będą uruchamiać komercyjne połączenia pod nową marką. To, że będą one obsługiwane jednostkami EN57 to decyzja przewoźnika. We wnioskach składanych do UTK Przewozy Regionalne musiały podać tabor, którym będą obsługiwać połączenia komercyjne. I podały.
Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail.pl Przewozy Regionalne chcą uruchamiać komercyjne pociągi pod nazwą SuperRegio. Tymczasem we wnioskach, a także w decyzjach wydanych przez Prezesa UTK znalazły się kategorie InterRegio i Regio. Jak się okazuje nie ma to żadnego znaczenia. O wyjaśnienie tej kwestii poprosiliśmy Urząd Transportu Kolejowego.
Po czterech latach od wycofania komercyjnych pociągów InterRegio spółka Przewozy Regionalne wraca do obsługi połączeń dalekobieżnych. Rewolucji na rynku kolejowym jednak nie będzie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum