Czyli znacząca poprawa na trasie Gliwice-Kraków, bardzo pozytywna informacja. IC Barnim tylko do Wrocławia? Najlepiej byłoby gdyby projekt pojawił się na forum jeśli dobrze pamiętam, kiedyś możliwość przeglądania była już w marcu.
Czyli znacząca poprawa na trasie Gliwice-Kraków, bardzo pozytywna informacja. IC Barnim tylko do Wrocławia? Najlepiej byłoby gdyby projekt pojawił się na forum jeśli dobrze pamiętam, kiedyś możliwość przeglądania była już w marcu.
Banim będzie do Szczecina/Świnoujścia z Katowic we Wrocławiu łączony z wagonami z Jeleniej Góry. Tylko durne zasady podają jako oddzielne relacje na RJ nawet jak jedzie dalej.A więc: Jelenia Góra-Wrocław, Szczecin-Wrocław, a potem Wrocław-Katowice
Trzeba mieć na wglądzie ze w przyszłym RJ zostanie drastycznie ograniczona liczba przejazdów modernizowaną linią Kraków Główny-Kraków Płaszów. Wystąpił o to wykonawca. Podobno ruch pociągów jest za duży do prowadzenia prac, jakie sobie zaplanowali.
Następna sprawą jest przetrasowanie pociągów z "Odrzanki" przez Lubin Legnicę. Na dzień dzisiejszy rozważają przenieść na tą trasę wszystkie IC i TLK.
Nie wiadomo co będzie na trasie Zielona Góra Głowna-Poznań. Planowane są same łączniki bo na dzień dzisiejszy nie wiadomo kiedy (i może w ogóle) dojdzie do remontu.
Do grudnia może być zatem jeszcze sporo koncepcji.
Od grudnia jednotorowa linia Legnica - Lubin - Rudna będzie mocno obciążona. najpierw była gadka o tym że będzie 8 par IC a teraz nagle wszystkie z nadodrzanki? Do tego jeszcze dojdzie od groma osobówek a o towarach to nawet nie wspomnę - będzie ciekawie od grudnia na tej linii
I pytanie które zadaje po raz kolejny...
... nikt nie ma wglądu na przyszły rozkład IC a prawie wszyscy piszą co i gdzie ma jechać
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Ten projekt rozkładu ma klauzulę "ściśle tajne"? Śmiech na sali
Raczej "Tajemnica przedsiębiorstwa", a za to można wylecieć z roboty. Ci, co ujawniają zwykle są spoza firmy, ale dostają ten projekt np. z powodu współpracy z Intercity.
Jeśli nikt nie może informować o nowych rozkładu jazdy pociągów na forumie, to w takim razie może dowiedzieć zarys RJ 2019/20 dopiero po 9 września, jak dostałem informacje od PKP Intercity
Pociągiem, bez przesiadek, z Wrocławia do czeskiej Pragi
Jest efekt porozumienia Dolnego Śląska z czeskimi władzami. Most Karola, Hradczany, Złota Uliczka w Pradze będą dostępne dla Dolnoślązaków w zaledwie kilka godzin. Tyle czasu potrwa podróż pociągiem bez przesiadek. Bezpośrednie połączenia kolejowe z Wrocławia do stolicy Czech wejdą do rozkładu jazdy w grudniu.
Od grudnia jednotorowa linia Legnica - Lubin - Rudna będzie mocno obciążona. najpierw była gadka o tym że będzie 8 par IC a teraz nagle wszystkie z nadodrzanki? Do tego jeszcze dojdzie od groma osobówek a o towarach to nawet nie wspomnę - będzie ciekawie od grudnia na tej linii
Szkoda że dla odmiany na szlaku Rudna-Wrocław oprócz cięć w tzw. "ofercie" PR (już teraz Wołów jest najgorszą wylotówką z Wrocławia, jedyną na której nie jeżdżą impulsy) będzie całkowita rzeź pociągów PKP Intercity.
Po co w ogóle tą linię remontują, skoro kible rozpędzają się w porywach do stówy...
Chełm-Katowice przez Warszawę i Kraków? Już bardziej skomplikować się nie dało. Skoro LK7 będzie częściowo przejezdna, to naturalnym i jedynym możliwym pociągiem obsługującym ten ciąg powinien być Sztygar lub Bolko, najlepiej w relacji: Szklarska Poręba Górna/Jelenia Góra - Chełm przez Wrocław, Katowice, Kielce, Radom (piękne skomunikowanie Polski Zachodniej ze Wschodnią), a nie taki dziwoląg.
_________________ "Myśmy się na władzę nie zamachiwali. Myśmy ino kradli"
Chełm-Katowice przez Warszawę i Kraków? Już bardziej skomplikować się nie dało. Skoro LK7 będzie częściowo przejezdna, to naturalnym i jedynym możliwym pociągiem obsługującym ten ciąg powinien być Sztygar lub Bolko, najlepiej w relacji: Szklarska Poręba Górna/Jelenia Góra - Chełm przez Wrocław, Katowice, Kielce, Radom (piękne skomunikowanie Polski Zachodniej ze Wschodnią), a nie taki dziwoląg.
A może to przez Rzeszów będzie?? Czasowo by pasowało. A patrzę na listopad i nie widzę aby jeździła na odcinku Lublin Rzeszów ZKA. Godzina Chełm - Lublin, pól godziny na doczepianie wagonów w Lublinie, Lublin Rzeszów ok 3 godzin, Rzeszów Kraków 2 godziny. Razem 6,5 godziny. W sam raz od 13.27 do 20
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum