Z Czech bezpośrednio do granicy polsko-ukraińskiej i polsko-białoruskiej.
Ceske drahy, we współpracy z PKP Intercity, od nowego rozkładu jazdy uruchomią większą liczbę połączeń z Polską. Dzięki szerszemu zamówieniu usług transportowych i udanej współpracy czeskich kolei z partnerami zagranicznymi, w tym z polskim przewoźnikiem narodowym, oferta połączeń poszerzy się.
Česke Drahy przedstawiły założenia nowego rozkładu jazdy, który zacznie obowiązywać od 15 grudnia 2019 roku. Dla polskich pasażerów szczególnie istotne są zmiany, której zajdą w siatce połączeń międzynarodowych.
W nowym rozkładzie pogorszy się oferta na trasie Kraków - Poznań - Kraków. Zmienią się godziny kursowania tlk Pułaski, który pozwalał na dojazd do Poznania po godz. 10 i powrót z Poznania po godz. 17. Po godz. 5 z Krakowa pojadą IC Zefir przez Wrocław i IC Barbakan przez Łódź, które jednak jadą nieco dłużej niż Pułaski, który wyjedzie z Krakowa dopiero po godz. 7. Z powrotem z Poznania IC Barbakan i tlk Pułaski po 15, IC Zefir po 16.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Na wakacje 2020 od 1 lipca do 31 sierpnia planowane jest uruchomienie pociągów IR nad morze. Pierwszym z nich będzie IR 51100 Lazur ,który pojedzie w relacji Gdynia Główna(12:48)->Łódź Kaliska(18:24) przez stacje Bydgoszcz, Inowrocław. W przeciwnym kierunku trasa taka sama. Drugim połączeniem będzie IR 54110 Bursztyn rel. Gdynia Główna(15:54)->Katowice(23:29),który pojedzie przez Bydgoszcz, Inowrocław, Zduńską Wolę, Karsznice. Trasa w przeciwnym kierunku również taka sama. Ciekawi mnie tylko to jakimi składami będą te połączenia obsługiwane
W nowym rozkładzie dla stacji Bielsko-Biała Główna widać "wspaniałą" współpracę przewoźników, pierwszy pociąg PR z kierunku Krakowa wjeżdża na stację o 7:22 a o tej samej porze, co do minuty odjeżdża IC Szyndzielnia, i tym sposobem zamyka się mieszkańcom paru miasteczek dogodną możliwość ruszenia "w kraj", bo raczej mało kto będzie ryzykować przesiadkę która jedynie może zależeć od "widzi mi się" kierowników składów.
Lubelskie: Rozwój połączeń PKP IC. Nowe ciekawe relacje
PKP Intercity nie informuje jeszcze o szczegółach oferty w rocznym rozkładzie jazdy 2019/2020. Jednak z danych dostępnych za pośrednictwem Portalu Pasażera wynika, że od grudnia tego roku nastąpi rozwój oferty. Więcej pociągów pojedzie po jeszcze modernizowanych liniach nr 7 i 68, a także do Chełma i Hrubieszowa. Połączenia dalekobieżne, choć w mniejszej liczbie, pozostaną na „linii lubartowskiej”.
Wysłany: 27-10-2019, 10:46 Zamość - 2019/2020 - projekt RJ
W artykule zapomnieli o TLK Roztocze do Zamościa
Pod linkiem projekt RJ 2019/2020 dla stacji Zamość na podstawie danych z aplikacji Portal Pasażera.
Pozdrawiam.
Łukasz
Ktoś może wyjaśnić dlaczego Rzeszowszczyzna i okolice tracą ważne połączenia? Od nowego rozkładu TLK Ustronie zostaje skrócone do Krakowa, TLK Małopolska również nie dojedzie do Rzeszowa tylko pojedzie do Krynicy. Mehoffer również zostanie skrócony do Krakowa. W zamian tworzone są dziwadła typu TLK Łukasiewicz itp. Teraz faktycznie będzie mi lepiej dojeżdżać do Krakowa i nie mieć problemu z połączeniem.
Czy pociągi IC Kraków-Katowice to już pewne? Bo na wyjeździe z Trzebinii w stronę Katowic nie ma nawet czynnego jednego toru głównego, wyjeżdza się po torach bocznicy. Rozgrzebane są 2 przepusty i tak już od wielu miesięcy. A też rozkład tak ułożony, że z Katowic jedzie Pogórze o 2, Przemyślanin o 3, Chopin o 4, Roztocze o 6. Cracovia ma w Trzebinii wyprzedzać regio, ale czy na to starczy krawędzi peronowych?
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Zmniejszy się liczba kursów z Łodzi do Trójmiasta realizowanych standardową trasą przez Toruń. Później wyjedzie pierwszy kurs do Gdyni, wcześniej z trójmiejskich dworców odprawione zostanie zaś ostatnie połączenie w stronę Łodzi. PKP Intercity tłumaczy to ograniczeniami wynikającymi z remontów infrastruktury.
Czy pociągi IC Kraków-Katowice to już pewne? Bo na wyjeździe z Trzebinii w stronę Katowic nie ma nawet czynnego jednego toru głównego, wyjeżdza się po torach bocznicy. Rozgrzebane są 2 przepusty i tak już od wielu miesięcy. A też rozkład tak ułożony, że z Katowic jedzie Pogórze o 2, Przemyślanin o 3, Chopin o 4, Roztocze o 6. Cracovia ma w Trzebinii wyprzedzać regio, ale czy na to starczy krawędzi peronowych?
Popraw Trzebinię na 'Trzebini', bo się nie da czytać z takim błędem...
_________________ Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
Czy pociągi IC Kraków-Katowice to już pewne? Bo na wyjeździe z Trzebinii w stronę Katowic nie ma nawet czynnego jednego toru głównego, wyjeżdza się po torach bocznicy. Rozgrzebane są 2 przepusty i tak już od wielu miesięcy. A też rozkład tak ułożony, że z Katowic jedzie Pogórze o 2, Przemyślanin o 3, Chopin o 4, Roztocze o 6. Cracovia ma w Trzebinii wyprzedzać regio, ale czy na to starczy krawędzi peronowych?
Pogórze będzie jeździło przez Zator i Oświęcim, więc raczej to nie przeszkoda, przynajmniej dla tego pociągu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum