Niektóre pociągi PKP IC pojadą nawet wolniej od pociągów osobowych na tych samych odcinkach.
Dla przykładu TLK "Rozewie" z Wrocławia do Jeleniej Góry zatrzymując się po drodze na 7 stacjach pokona trasę w równe 2 godziny (5.35 - 7.35)
Pociąg osobowy KD "Szrenica" zatrzymując się na 12 stacjach pokona ten sam odcinek o 5 minut szybciej (6.35 - 8.30).
Nie wiem skąd masz takie czasy i jazdy rozkład dla KD ale pozwolę sobie Ci podać na dzień 16 grudnia :
TLK 60171 ROZEWIE Wrocław - Jelenia Góra 5:35 - 7:35 co daje 2 g.
KD 69265 Wrocław - Jelenia Góra 6:10 - 8:17 co daje 2:07 g
Więc proszę wskaż DOKŁADNIE kto tu jedzie wolniej.
[ Dodano: 15-12-2019, 11:44 ]
Noema napisał/a:
jano, u nas też ciekawie. Trasa Zgorzelec - Wrocław Gł. Pociąg KD „Kaczawa” 1h37, zaś pociąg IC „Nałkowska” 1h58. W sumie na tej trasie dwa pociągi KD pojadą szybciej od IC, a pozostałe tylko kilka minut dłużej.
PKP Intercity – flagowy okręt polskiej kolei.
KD 69130 ma średnią prędkość 100km/h zaś IC 6128 tylko 83 km/h ( bo jest na 130 a nie na 160 ) stąd te różne czasy przejazdu oraz ma o 4 minuty więcej postoju niż cytowany KD.
KD 69101 Szrenica, na odcinku Wrocław Główny - Jelenia Góra ma czas przejazdu 1h 55m (Wrocław Gł. dep. 6.35 - Jelenia Góra arr. 7.30), czyli wiecej o 5 minut niż TLK 60171 Rozewie, na tym samym odcinku. Wszystko rozchodzi się o rezerwy czasowe. Wystarczy popatrzeć też, jakie czasy przejazdu są na trochę krótszym odcinku (chodzi mi o Wrocław Główny - Jaworzyna Śląska). Mimo, że Rozewie nie ma żadnych postojów, a Szrenica ma ich trzy, to jadą w takim samym czasie 33 minut.
infopasazer.pl pokazuje tylko od pierwszej stacji za granicą kraju tj.np. zamiast Liberec to Harrachov , Trutnov to Kralovec itd .
[ Dodano: 16-12-2019, 18:28 ]
superRegio Ostrowiec Świętokrzyski-Wrocław Główny kursujący w piątki i niedziele jak na trasę 380 km. ma świetny czas przejazdu bo tylko 4h43min. Ciekawe jaka frekwencja była wczoraj w pierwszy dzień kursowania
a na siódemce od lublina do pilawy (i nie tylko) opóźnienia od początku do końca.... po co było otwierać tę trasę i się błaźnić....obciach w pełnej krasie....podobny do dworca Lublin-Główny.... dobra zmiana, bardzo, ale to bardzo, bardzo dobra
Orłowicz skrócony z Krakowa do Warszawy, z Warszawy do Olsztyna Nowowiejski, czyli 2 ostatnie połączenia do Olsztyna w ciągu dnia Kormoran i Nowowiejski tylko z Warszawy, a był Kormoran z Wrocławia przez Katowice i Orłowicz z Krakowa.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Rozkład jazdy 2019/2020. Najważniejsze reaktywacje i nowości
Wprowadzenie rozkładu jazdy 2019/2020 niesie za sobą reaktywację ruchu na wielu liniach kolejowych. Część z nich nie widziała pociągów pasażerskich od wielu lat, część została zamknięta na krótszy okres, co wynikało z prowadzonych prac modernizacyjnych. Specjalnie dla czytelników „Rynku Kolejowego” stworzyliśmy listę linii, gdzie wracają pociągi pasażerskie.
superRegio Ostrowiec Świętokrzyski-Wrocław Główny kursujący w piątki i niedziele jak na trasę 380 km. ma świetny czas przejazdu bo tylko 4h43min. Ciekawe jaka frekwencja była wczoraj w pierwszy dzień kursowania
Frekwencja ok. 90% na starcie z Wrocławia Głównego była. Może ciut więcej. Jest na pewno potencjał w tej trasie.
Nie mogę pojąć sensu podziału z Krakowa do Olsztyna na "Orłowicz" + "Nowowiejski", a rano jedzie jeden skład "Orłowicz" Olsztyn Gł.-Kraków. Jakiś kompletny absurd.
Pociąg IC 82100 Bolko to pierwsze większe przegięcie rozkładowe, jakie wyłapałem. Pociąg Szczecin—Lublin przez Wrocław, Katowice, Radom nie musiałby być zły, ale przy tak długiej trasie trzy wagony 2ej klasy to stanowczo za mało. Między Wrocławiem a Katowicami ciężko dostać na dzień bieżący bilet z gwarancją miejsca. O dłuższych relacjach strach myśleć.
_________________ W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
superRegio Ostrowiec Świętokrzyski-Wrocław Główny kursujący w piątki i niedziele jak na trasę 380 km. ma świetny czas przejazdu bo tylko 4h43min. Ciekawe jaka frekwencja była wczoraj w pierwszy dzień kursowania
Ale nie jest to jego pierwszy dzień kursowania, bo ten pociąg jeździł już w rozkładzie 2018/19.
_________________ Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
Kilku minut zabrakło do skomunikowania w Kutnie Barbakana ze Staszicem, Hutnik też jedzie godzinę przed nim, a potem długo nic, bo Moniuszko przez Iławę.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Rozkd jazdy według mnie słaby. Być może na plus większa dostępność pociągów dla podróżnych ( więcej postojów, wydłużene relacje) ale ogólnie kiepsko - wszystkiego remontami nie da się wytłumaczyć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum