Po dzisiejszych przygodach napisałem skargę do KD.
Oznajmiłem im że doprowadzili do patologicznej sytuacji w której to pasażerowie którzy chcą wyjechać dalej poza Wrocław muszą rezygnować z podróży i czekać na kolejny pociąg, bo ten do którego próbowali się dostać był zapchany po brzegi, częściowo przez pasażerów podróżujących na podstawie biletów Urbancard w granicach Wrocławia. Oczywiście w Nowym Dworze, Żernikach i Leśnicy trochę pociąg się luzuje (przy jeździe do Legnicy) ale to nie jest żadne pocieszenie dla tych, którzy nie wsiedli do pociągu na Głównym i Muchoborze (autentyczna sytuacja z dzisiaj z godziny 15.51 opisana przez mojego kolegę - on jakoś się wcisnął, ale mnóstwo ludzi na Głównym nie wsiadło, a większość pasażerów z Muchoboru zostało na peronie. Oczywiście za Leśnicą pociąg się rozluźnił.) Kolejna tego typu skarga pójdzie do UTK, ale dopiero po odpowiedzi na tą.
_________________ Manipulacja w najczystszej postaci
Rozwiązanie jest jedno. KD muszą rozwiązać umowę z miastem Wrocław. I tak zyski z tego dla KD są żadne. To co miasto płaci rocznie do kasy KD to mniej więcej roczny koszt utrzymania 3-osobowego zarządu KD. Warto robić cyrk na szynach? Apeluję do władz UMWD/KD o opamiętanie, bo już sama mam tego dość.
Rachwalski zrobił „sajgon” w pociągach KD wpuszczając mieszkańców Wrocławia do pociągów regionalnych jak do darmowych tramwajów to niech Stawikowski teraz to odkręci i zrobi coś dobrego dla pasażerów!
Jak Wrocław chce mieć kolejkę miejską to niech uruchomi sobie SKM, tak jak zrobiła Warszawa. Tak się śmiano ze śp. Lecha Kaczyńskiego, a przypominam, że to on stworzył stołeczną SKM gdy był prezydentem Warszawy. A co w dużych miastach stworzyły (pro)platformerskie władze samorządowe? Gówno i to dosłownie...
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Ostatnio zmieniony przez Noema dnia 25-10-2019, 19:24, w całości zmieniany 1 raz
Kiedyś byłem świadkiem sytuacji (był to chyba jakiś piątek przed świętami), jak konduktorka wręcz prosiła pasażerów jadących najbliżej (stacje wrocławskie), aby nie wsiadali (tzn. wciskali się) już do szynobusu jadącego o godz. 13.05 do Żar, tylko poczekali na następny osobowy do Węglińca, dzięki czemu osoby jadące za Legnicę (Żagań, Żary) mogły wsiąść do składu i dojechać do domu. Ponieważ już byłem głęboko wewnątrz pojazdu to nie wysiadałem, ale nie muszę chyba mówić ile osób posłuchało próśb pani kierownik pociągu. Na wrocławskich stacjach jak zwykle tłumy wysiadały...
A ten osobowy Wrocław (15.51) - Lubań to codziennie woła o pomstę do nieba. Nabity po dach. Nie raz wracałem nim w piątek to wiem co się tam dzieje, sam miałem kiedyś problem wsiąść do składu na 10 minut przed odjazdem...
Województwo chce od Wrocławia więcej pieniędzy za pasażerów pociągów.
Buspasy, tramwaje, autobusy miejskie? Kolej! Kto raz spróbował jeździć po Wrocławiu pociągiem, wie, że jest to pewny, szybki i dość punktualny, szczególe w porównaniu z wrocławskim MPK, sposób przemieszczania się po mieście. Sposób tym wygodniejszy, że można z niego korzystać dzięki biletom MPK. Czy będzie tak nadal? Trwają negocjacje pomiędzy miastem i urzędem marszałkowskim dotyczące funkcjonowania w przyszłości kolei miejskiej. Nie są łatwe. To, co dla samorządu województwa, który pieniądze chce pozyskać, jest kompletne i precyzyjne, dla ratusza jest brakiem formuły prawnej.
Zaskakujący konflikt – województwo kontra Wrocław – o lokalne przewozy koleją
Kto zapłaci za pociągi Kolei Dolnośląskich kursujące na terenie Wrocławia? – Skoro jeżdżą nimi wrocławianie, płacić powinien wrocławski magistrat – przekonują władze województwa dolnośląskiego, które finansują kolejową spółkę.
Kto zapłaci za pociągi Kolei Dolnośląskich kursujące na terenie Wrocławia? – Skoro jeżdżą nimi wrocławianie, płacić powinien wrocławski magistrat – przekonują władze województwa dolnośląskiego, które finansują kolejową spółkę.
Bzdura! Po stokroć bzdura!
Szanowni decydenci z UMWD, skoro pociągami jeżdżą wrocławianie to powinni płacić wrocławianie. Według normalnej taryfy przewozowej KD. Tak jak płaci każdy inny pasażer spoza Wrocławia. I tak jak było wcześniej, zanim tego burdelu narobił poprzedni zarząd KD. Za mnie nikt nie płaci, ani magistrat, ani nikt inny. Za swoje przejazdy pociągami płacę wyłącznie ja. Czy mieszkańcy Wrocławia są aż tak biedni, że trzeba im z pieniędzy podatników fundować bezpłatne przejazdy koleją? Socjalizmowi powiedzmy NIE!
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Kolej miejska rozkorkuje Wrocław? „Trzeba zacząć jak najszybciej”
Aktywiści z Akcji Miasto chcą, by we Wrocławiu jak najszybciej rozpoczęła funkcjonowanie kolej miejska. Ich zdaniem pilotażowa linia Leśnica – Wrocław główny powinna zacząć funkcjonować, jak najszybciej, by rozwiązać problem korków związanych z zamknięciem pl. Orląt Lwowskich i budową TAT na Nowy Dwór.
Dobra wiadomość dla mieszkańców stolicy Dolnego Śląska, którzy podróżują po mieście koleją - w tym roku nie będą musieli dodatkowo za to płacić. Jest porozumienia miasta, Kolei Dolnośląskich oraz spółki Przewozy Regionalne.
Pociągiem po Wrocławiu z biletem MPK. Miasto dopłaci do przewozów.
Pod koniec ubiegłego roku radni wojewódzcy i urzędnicy urzędu marszałkowskiego zwrócili uwagę na wysokość dopłaty, dzięki której możliwe jest jeżdżenie pociągami w granicach miasta z biletem MPK. Z tej możliwości korzysta coraz więcej pasażerów, wobec czego konieczne było, ich zdaniem, większe dofinansowanie ze strony miasta. Miasto dało się przekonać i zdecydowało, że w rozpoczynającym się roku zwiększy kwotę dopłaty o około 10 mln zł.
Nowy przystanek PKP na Jagodnie. Pojedziemy z biletem MPK, ale rok później
Uruchomienie wyczekiwanego przystanku kolejowego Iwiny ułatwi życie mieszkańcom nowych osiedli na południu Wrocławia. Jego budowa, realizowana przez PKP PLK i Gminę Siechnice może jednak znacząco opóźnić się. Powodem są trudności ze znalezieniem firmy budowlanej, która zrobi drogi do przystanku.
Tunel kolejowy połączy Dworzec Świebodzki z pl. Społecznym?
We Wrocławiu zamiast metra należy jak w Łodzi czy Lipsku zbudować 4-5 kilometrowy tunel kolejowy z Dworca Świebodzkiego na plac Społeczny - mówi portalowi GazetaWroclawska.pl Patryk Wild, przewodniczący Komisji Polityki Rozwoju Regionalnego i Gospodarki w Sejmiku Województwa Dolnośląskiego, radny z rządzącego Dolnym Śląskiem klubu Bezpartyjnych Samorządowców. Pytamy go o wrocławską kolej przyszłości. I to nie tak dalekiej. Tunel, o którym mówi Wild, mógłby powstać w ciągu 10-15 lat. - Szybka kolej miejska, jakiej potrzebuje Wrocław, aby była skutecznym środkiem transportu powinna jeździć co 15-20 minut - mówi nam Wild.
voyager1231, a ja się ciągle zastanawiam, czego oni tak się upierają przy tym Placu Społecznym. Wszak tam praktycznie nic nie ma. I nagle doznałam olśnienia. Przecież nieopodal tego placu są dwa wielkie gmaszyska. Jeden to Urząd Wojewódzki, drugi to Urząd Marszałkowski. W każdym z tych gmachów pracuje ponad tysiąc urzędników (wiem to, bo znajomi tam pracują i zwierzają mi się). Drążyć tunel pod miastem za miliardy złotych, żeby poprowadzić kolejkę do urzędów i głównie dla urzędników? Bez sensu!
Co do Wilda, ten człowiek chyba nigdy nie splamił się normalną pracą w normalnej, prywatnej firmie? Całe życie w urzędach i w spółkach komunalnych na kierowniczych, czyli politycznych stanowiskach. Czyli żerowanie na pieniądzach podatników. I lawirowanie po ugrupowaniach politycznych (Platforma, Kukiz, #BezpartyjneŚwinie), żeby jak najwygodniej się ustawić (czyli tak robić, żeby się nie narobić, a dobrze zarobić). Ludzie tego pokroju zazwyczaj bywają oderwani od rzeczywistości, bo zajęci są przede wszystkim pilnowaniem swojego koryta, więc nie przykładałabym do jego wypowiedzi wielkiej wagi.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Tunel kolejowy pod Wrocławiem to utopia. Zapytałbym Patryka o źródło finansowania budowy tego tunelu, ale mógłby się zapowietrzyć i udusić, a nie chcę narażać jego zdrowia i życia.
Wrocław ma dużą sieć kolejową, która nie jest wykorzystywana w ruchu pasażerskim. Na tym można bazować i budować namiastkę kolei miejskiej. Ale to wymagałoby od urzędników wzięcia się do roboty. A po co robić jak można bredzić o tunelu i w konsekwencji przez wiele lat nic konkretnego nie robić i tak dotrwać do emerytury na wygodnym stołeczku.
Jedyne co przez ostatnie 20 lat urzędnicy z Ratusza i UMWD potrafili zrobić w kwestii kolei aglomeracyjnej poza pustym gadaniem to upchnąć mieszkańców Wrocławia w przepełnionych pociągach regionalnych, co jest bardzo źle odbierane przez pasażerów spoza Wrocławia. I tak już chyba zostanie do usranej śmierci, naszej i ich.
_________________ Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum