Można poddać regeneracji. Wszystko zależy od tego jakie parametry chce się uzyskać na danej linii i oczywiście od ilości kasy przeznaczonej na dany projekt.
Pracuję 6 lat w PLK i nigdy nie widziałem INBKów po regeneracji. Nieopłacalne. Koszt pewnie porównywalny z zakupem nowych PSów, a dochodzą koszty demontażu, transportu do zakładu wymieniającego dyble, ponowny transport i montaż.
_________________ Manipulacja w najczystszej postaci
Pociągiem i autobusem do Karpacza na jednym bilecie.
14 grudnia Polbus-PKS podpisał umowę z PKP Intercity na sezonowe połączenie do Karpacza. Na jednym bilecie pasażerowie pojadą z Warszawy przez Wrocław do Karpacza, a potem przesiądą się na autobus.
W cenie połączenia kolejowego z Warszawy czy Wrocławia do Jeleniej Góry pasażerowie będą mogli dotrzeć do samego Karpacza. Oferta dotyczy pociągu Express Intercity Premium i dostępna będzie od 20 grudnia br. aż do końca ferii zimowych.
Autobus Polbus-PKS odjeżdża z Karpacza Górnego o godzinie 3:10. Podróżni mogą dotrzeć nim do Jeleniej Góry i przesiąść się na pociąg Express Intercity Premium, który wyrusza ze stacji o godzinie 4:30.
Z Jeleniej Góry do Karpacza pociągiem. Już niebawem?
Samorząd województwa dolnośląskiego rozpoczął prace nad studium wykonalności dla linii Jelenia Góra - Karpacz, czyli formalnie dwóch odcinków linii kolejowej nr 308 oraz 340. To pierwszy krok do przejęcia tej trasy, jej odbudowy i powrotu pociągów.
No to się pan Patryk Wild rozmarzył
Najpierw niech dojedzie tam szynobus bezpośrednio z Wrocławia lub Jeleniej Góry, a potem jakieś wagony bezpośrednie InterCity.
Swoją drogą, ciekawe ile by kosztowała elektryfikacja tego odcinka?
Pociągiem do Karpacza? Wiemy, kiedy będzie to możliwe
Za dwa lata pojedziemy pociągiem do Karpacza? Jest na to duża szansa.
Tymoteusz Myrda, członek zarządu Województwa Dolnośląskiego, poinformował, że za około dwa lata powinna zostać uruchomiona linia kolejowa Jelenia Góra – Mysłakowice – Karpacz/Kowary.
4 lutego doszło do formalnego przekazania w ręce samorządu dolnośląskiego, a konkretnie na ręce Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei, linii kolejowej z Mysłakowic do Karpacza. to otwiera drogę do rewitalizacji tej trasy.
Samorząd województwa dolnośląskiego przejął dwa odcinki linii kolejowych w Sudetach. To zielone światło dla rewitalizacji linii i przywrócenia połączeń kolejowych do Karpacza.
Kto da pieniądze na rewitalizację linii kolejowej do Karpacza?
Władze województwa chcą, aby rewitalizację linii kolejowej do Karpacza współfinansowały samorządy. Burmistrzowie i wójtowie odpowiadają, że nie mają pieniędzy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum