Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Newag pokazuje hybrydowego Impulsa 2
Autor Wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 25-09-2019, 16:54   Newag pokazuje hybrydowego Impulsa 2 Odpowiedz z cytatem

24 września wieczorem Newag zorganizował premierowy przejazd swojego najnowszego produktu. 35WEh jest hybrydowym zespołem trakcyjnym, który może być zasilany zarówno prądem z pantografu, jak i olejem napędowym z baku.

Więcej:
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/newag-pokazuje-hybrydowego-impulsa-2-zdjecia-93694.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

emircoo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Lis 2018

PostWysłany: 25-09-2019, 20:24    Odpowiedz z cytatem

Pojazd fajny, ale czy znajdą się chętni?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

wodkangazico Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sie 2010

PostWysłany: 26-09-2019, 00:17    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ostatecznie pojazd trafi do województwa lubuskiego, które zamówiło jednak pojazdy wyłącznie spalinowe.
- Województwo to będzie miało możliwość nabycia pojazdu hybrydowego, jeśli wyrazi taką chęc. Jeśli nie, urządzenia do jazdy pod siecią trakcyjną zostaną zdemontowane

Ileż to razy, niby bezpośrednie pociągi relacji Poznań - Kostrzyn kursowały w układzie: Impuls z Poznania do Krzyża, tam przesiadka i dalej jazda SZT-em?
Raczej wystarczająco dużo żeby się nad hybrydą zastanowić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-10-2019, 18:19    Odpowiedz z cytatem

Pierwsza hybryda polskiej produkcji. Newag pokazał elektryczno-spalinowy Impuls2

W trybie spalinowym może jechać z maksymalną prędkością 120 km/h, na silnikach elektrycznych – nawet do 160 km/h. Impuls 2 nowosądeckiego zakładu Newag to pierwsza polska konstrukcja tego typu. Hybrydowym zespół trakcyjny może być bowiem zasilany zarówno prądem z pantografu, jak i olejem napędowym z baku. Trwają testy homologacyjne pojazdu na polskim rynku – przekazał w rozmowie z portalem tvp.info rzecznik producenta Łukasz Mikołajczyk.

Czytaj więcej na tvp.info

_________________
© Pirat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 12-06-2020, 17:25    Odpowiedz z cytatem

Ile trzeba zapłacić za hybrydę?

Po trzech postępowaniach przetargowych na pociągi hybrydowe wiemy już nieco więcej na temat cen takiego składu. Wiemy też, że zainteresowanie ich produkcją wykazuje tylko jedna firma czyli nowosądecki Newag.

Więcej:
http://inforail.pl/ile-trzeba-zaplacic-za-hybryde-_more_124813.html

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Bartek1981 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2010
Skąd: Koszalin

PostWysłany: 13-06-2020, 07:10    Odpowiedz z cytatem

Już się nie mogę doczekać zachodniopomorskich hybryd.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 17-06-2020, 14:38    Odpowiedz z cytatem

Mnie nurtuje pytanie, czy sprzedaż hybryd na polskim rynku będzie na tyle duża, by dostawami zainteresował się jakiś inny producent. Stadler nie musi walczyć o przerwanie stąd nie spodziewam się by składali oferty poniżej kosztów, natomiast oczekiwania cenowe klientów są mocno zaniżone.
Były konsultacje m.in. na temat cen i szacowano pomiędzy 20 a 30 mln netto, a zamawiający próbują czarować sytuację przygotowując budżety poniżej 20 mln.

Druga strona medalu to lubuski SZT na bazie Impulsa, który jest aktualnie prototypową hybrydą testuje się już dość długo, ale jest na ten temat dość mała ilość informacji, jak to się sprawuje w praktyce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2020 infokolej.pl