Powiem szczerze przeanalizowałem rozkład dla Brzegu to dziwnym trafem IC Wyspiański bez postoju w Brzegu i Oławie oraz IC hetman bez postoju również. Do tego dochodzi IC Wawel gdzie ministerstwo potwierdziło zatrzymanie jego w Brzegu. A w projekcie widnieje inaczej ? Jedyny plus tego wszystkiego to wkoncu Zyskamy IC Nightjet w Brzegu
Z IC Malczewski TLK no super szał. I Zefir tylko z Wrocławia do Kołobrzegu ktoś na głowę upadł 😡
Bartuś, skończcie już te mikolskie wywody. Już tyle razy słyszałem jak bardzo zapłakani są mikole z okolic Wołowa i Brzegu Dolnego bo przetrasowano pociągi IC na linię 289 i od tamtej pory wielkie ujadanie na Lubin i Legnicę. Jak jeździły te pociągi przez Ścinawę, Wołów i Brzeg Dolny to jakoś nie widziałem tam wsiadających tłumów bo prawda jest taka że ludzie korzystają tam z pociągów PR.
_________________ 2012/18- 205 476 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138 km
2021- 50 251 km
2022- 18 455 km
2023 -27 051
2024 -25 164
Ja tylko uważam że zlikwidowanie postoju TLK Wolin w Lubinie jest mądrym posunięciem. Tak samo Nightjet i Wawel również nie powinny się zatrzymywać w Lubinie, bo docelową trasą z Wrocławia do Berlina będzie ta przez Horkę i Chociebuż. Węzłem dla Lubina będzie Legnica, gdzie da się dojechać w 25 minut nową S-3.
Czy gdziekolwiek coś napisałem o Brzegu Dolnym, albo o mikolach? To mania jakaś z Twojej strony.
Ostatnio zmieniony przez Bartuś dnia 15-06-2020, 17:31, w całości zmieniany 1 raz
TLK Malczewski będzie zapewne na obiegu z TLK Ustronie, stąd standard TLK, a IC Zefir wyrobi się na jednym składzie, startując z Wrocławia o 05:00. Nie dość, że będzie ekonomicznie, to jeszcze jak znalazł na szybki wypad nad Bałtyk wzorem bardzo popularnego IC Mieszko. Poza tym po zakończeniu remontu 351 niemal na pewno w to miejsce wróci dawny "Bosman" do Szczecina, a do Kołobrzegu będzie coś nieco później, może Gwarek z grupą wagonów? Dopóki nie skończą całej E59, to nie ma mowy o klasycznym rozkładzie. Jak widać, powoli powracają połączenia, które dawniej jeździły po 271, m.in. Jeziorak, czy Przemyślanin, o czym też pisałem z MI.
Ostatnio zmieniony przez Atoman dnia 15-06-2020, 18:04, w całości zmieniany 1 raz
Ja tylko uważam że zlikwidowanie postoju TLK Wolin w Lubinie jest mądrym posunięciem. Tak samo Nightjet i Wawel również nie powinny się zatrzymywać w Lubinie, bo docelową trasą z Wrocławia do Berlina będzie ta przez Horkę i Chociebuż. Węzłem dla Lubina będzie Legnica, gdzie da się dojechać w 25 minut nową S-3.
Linię wyremontowano po to żeby korzystali z niej ludzie a nie po to żeby jeździli samochodami do Legnicy i wsiadali do pociągu który będzie jechał przez Lubin bez zatrzymania - nie uważasz że to idiotyczny pomysł?
A obsesję to raczej kolega ma na tym punkcie
Do tych pociągów wsiada w Lubinie dosyć sporo ludzi a jednemu gościowi z Brzegu Dolnego to się nie podoba
_________________ 2012/18- 205 476 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138 km
2021- 50 251 km
2022- 18 455 km
2023 -27 051
2024 -25 164
Bartuś, nie podzielam twego zdania. Lubin to ok. 73-tysięczne, bogate miasto. Z tego względu chętnych na wyjazd nad morze na pewno nie zabraknie. Poza tym będzie to ostatni (po północy) pociąg z Wrocławia do Lubina, a więc idealne połączenie dla ludzi wracających z wrocławskich teatrów czy letnich imprez. Skrajną głupotą byłoby gdyby TLK „Wolin” jechał przez Lubin bez postoju handlowego. Zwłaszcza gdy przypomnimy sobie, że niegdyś pociąg kategorii EIC zatrzymywał się w podbolesławieckiej wsi Zebrzydowa.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Noema, w obecnym rozkładzie WOLIN miał tylko postój w Lubinie jak jechał do Świnoujścia a na powrocie już nie 😀 Teraz będą stawać oba...
Ten rozkład to dopiero projekt więc jeszcze to pewnie zmienią
_________________ 2012/18- 205 476 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138 km
2021- 50 251 km
2022- 18 455 km
2023 -27 051
2024 -25 164
kacper98, dlaczego zaraz „kwiatki”. Pociąg jak pociąg. Poprawienie oferty, przedłużenie relacji kursujących pociągów... To są „plusy” a nie „kwiatki”.
Ja nie mam do czego się przyczepić. Przeanalizowałam pobieżnie ten projekt i stwierdzam, że jest lepszy od tegorocznego rozkładu jazdy.
Zniknie wreszcie 3-godzinna popołudniowa dziura w rozkładzie jazdy, o której piszę regularnie od kilku miesięcy. Od grudnia ma być dodatkowa para pociągów Zgorzelec - Wrocław - Zgorzelec. Jak widać warto decydentom suszyć głowę... Poza tym na linii zgorzeleckiej bez większych zmian.
Na linii lubańskiej pojawi się dodatkowa para pociągów: wczesnoporanna (Lubań - Jelenia Góra - Wrocław) i późnowieczorna (Wrocław - Jelenia Góra - Węgliniec). Dodatkowo ostatni pociąg Görlitz - Wałbrzych zostanie wydłużony do Wrocławia i w Jeleniej Górze będzie skomunikowany z ostatnim pociągiem ze Szklarskiej Poręby. Pozwoli to mieszkańcom Wrocławia wrócić z gór późnym wieczorem (dwie godziny później niż dotychczas).
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Linia Klodzko - Wrocław zaorana.
12:20 z Kłodzka usunięty
12:10 z Wro do Kudowy skrócony do Strzelina
16:20 z Wro do Kudowy skrócony do Strzelina
17:20 z Wro do Ziebic skrócony do Strzelina
Pociągi Wrocław Klodzko prawie co 2 godziny wyjątek między 15-18 (Wro-Klodzko) i z Klodzka 5-8, 17-19 a tak to tragedia....
Szkoda że ostatnie połączenie ze Szklarskiej do Wrocławia będzie z przesiadką w Jeleniej na Szynobus najkrótszy SA135 . W sezonie letnim może być problem od Jeleniej . Super sprawa to poranny Jelenia-Kudowa oraz popołudniow Kudowa-Jelenia . Można sobie prawie 7 godzin spędzić w Kudowie . Brakowało takiego połączenia Jelenia-Kudowa-Jelenia Na plus nowe połączenie Wegliniec-Jelenia-Wrocław i z powrotem oraz brak terminów na linii Jelenia-Szklarska
Pomysł włączenia miast takich jak Nowa Ruda, czy Gryfów Śląski w bezpośrednie połączenia do Wrocławia uważam za bardzo trafny. Kto wie, czy Bystrzyca nie jest pilotażem przed puszczaniem pociągów Wrocław - Kłodzko/Kudowa-Zdrój po całej LK 285. Dobrze również, że na LK 273 większość taboru będzie stanowił ten nowszy. Natomiast LK 143 za Oleśnicą... cóż... ta linia jest fenomenem na skalę krajową. Dwa tory, drut, a jakość podróżowania żadna..
Linia Klodzko - Wrocław zaorana.
12:20 z Kłodzka usunięty
12:10 z Wro do Kudowy skrócony do Strzelina
16:20 z Wro do Kudowy skrócony do Strzelina
17:20 z Wro do Ziebic skrócony do Strzelina
Pociągi Wrocław Klodzko prawie co 2 godziny wyjątek między 15-18 (Wro-Klodzko) i z Klodzka 5-8, 17-19 a tak to tragedia....
Nie bardzo rozumiem o co ten lament?
Z Wrocławia do Kłodzka popołudniu:
13:10, 14:10, 15:20 B, 15:50, 16:50, 17:50, 18:20, 20:20, 21:20 B, 22:50.
Mało?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum