Gazetowe pitolenie bez konkretów (tyle wiedziałem) , przynajmniej zdjęcia sensowne. Są kraje w których taki remont robi się w dwa tygodnie, a wiadukty pod autostradą wykonane w dwa dni to jest długo
Rewitalizacja linii 274 Jelenia Góra – Zgorzelec odłożona na nową perspektywę unijną.
Rewitalizacja linii 274 kolejowej Jelenia Góra – Zgorzelec wraz z elektryfikacją odcinka Lubań – Zgorzelec została odłożona na nową perspektywę unijną. Tworzy to problem z pełnym wykorzystaniem efektów prowadzonej właśnie elektryfikacji linii 278 między Węglińcem a Zgorzelcem.
Koniec prac na linii Wrocław Sołtysowice – Jelcz Miłoszyce w połowie 2021 roku.
Wciąż trwa modernizacja dwudziestu kilometrów linii kolejowej 292 na odcinku od Wrocławia Sołtysowic do Jelcza Miłoszyc. Potrwa do połowy 2021 roku, mimo że wszyscy startujący w przetargu wykonawcy deklarowali koniec prac na 20 września 2019 roku. PKP Polskie Linie Kolejowe wyjaśniają skąd bierze się tak radykalne wydłużenie prac.
Przed modernizacją linii 143. We Wrocławiu bez nowych przystanków kolejowych
W 2018 r. PKP PLK podpisało umowę na przygotowanie dokumentacji projektowej dla projektu "Prace na linii kolejowej 143 na odcinku Kluczbork – Oleśnica – Wrocław Mikołajów". Posłanka Agnieszka Dziemianowicz-Bąk zapytała, czy w obrębie aglomeracji wrocławskiej w związku z tym pojawią się nowe przystanki.
No i świetnie, po co przy gruntownym remoncie za ogromne pieniądze podnieść prędkość na ważnej trasie nie tylko w województwie, a i w całym kraju (chociażby na odcinku Wrocław-Oleśnica czy Wrocław-łącznica na Oleśnicę Rataje), co byśmy wtedy remontowali za 10 lat
Linia Zebrzydowa – Żagań nie będzie remontowana. PKP unieważniły przetarg. Najkorzystniejsza oferta była bowiem wyższa o 24 mln zł od założonego przez inwestora budżetu (350 mln zł).
MON jednak nie odbuduje linii nr 283 Zebrzydowa – Żagań?
PKP PLK unieważniły przetarg na rewitalizację linii kolejowej nr 283 Zebrzydowa – Żagań ze względu na przekroczenie kosztorysu. Zlecające inwestycję Ministerstwo Obrony Narodowej nie planuje powtórzenia przetargu.
Głogów – Żagań: Szanse na środki z dolnośląskiego RPO są raczej niewielkie .
Wydaje się stosunkowo mało prawdopodobne, by województwa lubuskie i dolnośląskie wspólnie wyremontowały fragment linii kolejowej nr 14 pomiędzy Głogowem a Żaganiem. Samorząd drugiego ze wskazanych regionów ma bowiem inne priorytety dotyczące środków dostępnych w przyszłej perspektywie UE. Będzie on przeznaczać fundusze w pierwszej kolejności na linie przejęte od PKP SA, które będzie trzeba kompleksowo wyremontować przed wznowieniem przewozów.
Będzie remont linii kolejowej Wrocław - Kluczbork. Pociągi mają przyspieszyć do 120 km/h
Trwają prace projektowe nad modernizacją linii kolejowej Kluczbork - Oleśnica - Wrocław Mikołajów. W optymistycznym wariancie remont rozpocznie się w przyszłym roku.
Remont obejmie nie tylko tory, ale i przystanki, wśród których zbudowane zostaną 2 nowe - w Mirkowie i w Pielgrzymowicach.
Dolnośląski marszałek przedstawił linie zgłoszone do Kolej Plus
Marszałek województwa dolnośląskiego przedstawił publicznie listę projektów, którą zgłosił do realizacji w ramach programu Kolej Plus. Pomysły można było przedstawiać w Ministerstwie Infrastruktury do dzisiaj.
Odbudowy drugiego toru Wrocław - Kobierzyce? Serio? Zamiast odbudować drugi tor na odcinku Strzelin - Kamieniec Ząbkowicki? Gdzie jeździ o wiele więcej pociągów (nawet towarowych). Mogli zgłosić tez linie do Złotego Stoku, na odbudowanie.i byłoby idealnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum