W nowym rozkładzie jazdy skład pociągu IC 7500 Bałtyk będzie obsługiwany przez ED160. Szkoda, że zrezygnowali ze klasycznego składu, który ciągnęła EU07A. Wagony IC były wygodniejsze niż ezt. Do tego IC Bałtyk będzie zatrzymywał sie w Smętowie, Pelplinie i Pruszczu Gdańskim. O ile rozumiem postoje w miastach to postoju w Smętowie nie potrafię pojąć, skoro nie jest to już żaden punkt przesiadkowy.
Czy ktoś wie co jest przyczyną zastąpienia klasycznego składu pociągiem typu EZT? Czy w IC brakuje wagonów i lokomotyw i dlatego będzie tu jeździł EZT ?
Tak to prawda, będą nocować w Poznaniu Cegielski i Bałtyk. Nie wiem tylko dlaczego skład Bałtyka, który był zestawiony z naprawdę wygodnych klimatyzowanych wagonów zamieniono na EZT. Jak dla mnie to pogorszenie oferty na tym połączeniu. Do tego doszły dodatkowe postoje w Pelplinie, Smętowie i Pruszczu. Skoro tam sie zatrzymują to dlaczego nie zrobili jeszcze postojów w Pobiedziskach, Trzemesznie i Janikowie,
W nowym rozkładzie jazdy skład pociągu IC 7500 Bałtyk będzie obsługiwany przez ED160.
Czy ktoś wie co jest przyczyną zastąpienia klasycznego składu pociągiem typu EZT? Czy w IC brakuje wagonów i lokomotyw i dlatego będzie tu jeździł EZT ?
Kiedy na Bałtyku był asynchron ?
Od kiedy pamiętam to była zwykła siódemka.
A może dlatego by komunikacyjnie zwiększyć tamtejszy rejon zwłaszcza że Pelplin ma 7 tysięcy a Pruszcz 27. Poza tym na odcinku Bydgoszcz - Gdańsk zatrzymuje się tylko 2 razy a Poznań - Bydgoszcz 3 mimo że odcinek do Gdańska jest zdecydowanie dłuższy. Poza tym może jeszcze ma się w Kobylnicy zatrzymywać ? Postojów jest wystarczająco
EU07A na Bałtyku jeździła często a jak brakowało tych lokomotyw to jeździła EP09. Rozumiem postoje w Pelplinie i Pruszczu ale myślę że postój w Smętowie jest niepotrzebny. Może jednak z czasem powrócą do składu wagonowego.
Skoro Bałtyk na flircie, to Powiśle z Gdyni do Bydgoszczy wylatuje. Ale też czas przejazdu Witkacego z objazdem przez Koluszki, Łowicz podejrzanie krótki.
Biebrza, Mamry, Rybak powinny mieć łączniki Olsztyn-Giżycko-Olsztyn np. trzyczłonowe szt SKPL.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
W nowym rozkładzie jazdy skład pociągu IC 7500 Bałtyk będzie obsługiwany przez ED160. Szkoda, że zrezygnowali ze klasycznego składu, który ciągnęła EU07A. Wagony IC były wygodniejsze niż ezt. Do tego IC Bałtyk będzie zatrzymywał sie w Smętowie, Pelplinie i Pruszczu Gdańskim. O ile rozumiem postoje w miastach to postoju w Smętowie nie potrafię pojąć, skoro nie jest to już żaden punkt przesiadkowy.
Czy ktoś wie co jest przyczyną zastąpienia klasycznego składu pociągiem typu EZT? Czy w IC brakuje wagonów i lokomotyw i dlatego będzie tu jeździł EZT ?
Być może dlatego, że jeden z pociągów z Gdyni do Wrocławia, będzie wydłużony aż do Krakowa.
Ale przez wydłużenie trasy Piasta mogło zabraknąć składu na Bałtyk.
Mamry mogłyby jeździć objazdem tak samo jak Biebrza i Rybak, ale z łącznikiem Olsztyn-Giżycko-Olsztyn, np. SKPL. Tak to skład będzie stał prawie cały dzień w Giżycku.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Moim zdaniem kpiną jest zmiana trasy sezonowego TLK Korsarz. Nie rozumiem po co będzie on jechał tą samą trasą od Krakowa do Bydgoszczy co TLK Bursztyn. Różnica między tymi pociągami to: Bursztyn z Krakowa rusza 21:54 a Korsarz 22:20. Zatem czy nie lepiej byłoby tego Korsarza skierować od Częstochowy linią 146 do Chorzewa Siemkowic a nastepnie przez Karsznice i Inowrocław ? Nie dość że dubluje z Bursztynem to jeszcze ma niepotrzebnie zmiane kierunku jazdy na stacji Bydgoszcz Główna co niepotrzebnie wydłuża czas jazdy. Dziwie się że go zabrali z Poznania ale cóż... to kolejny pociąg zabrany z linii 272 na której były bardzo dobre potoki pasażerów.
Sprawa następna. Ja nie rozumiem dlaczego Osterwa nie dość że został skrócony do Krakowa to jeszcze nie jedzie przez Wieluń tylko Kluczbork. O ile dobrze pamiętam zawsze w Wieluniu generował on duże potoki pasażerów jadących nie tylko do Poznania, Szczecina czy Krakowa ale i do Przemyśla. Moim zdaniem Pułaski i Wybicki które będą jechać tą trasą zupełnie sie nie sprawdzą bo jadą tylko z Krakowa do Poznania. Wszystkie najlepsze pociagi z linii 272 są zabrane. Bo Gwarek i Przemyślanin przez Wrocław znowu a w zamian żałosny ogryzek Katowice Poznań czyli Spodek a nocnego poza sezonowym Piratem brak. Krótko mówiąc chory ten rozkład
Nowym rozkładzie jazdy nocny pociąg ic Podgórze na odcinku Jaworzno Szczakowa Katowice obydwóch kierunkach będzie jechał przez Sosnowiec Południowy z postojem na tej stacji
W nowym rozkładzie jazdy skład pociągu IC 7500 Bałtyk będzie obsługiwany przez ED160.
Czy ktoś wie co jest przyczyną zastąpienia klasycznego składu pociągiem typu EZT? Czy w IC brakuje wagonów i lokomotyw i dlatego będzie tu jeździł EZT ?
Obieg składów.
Ktoś wie jak bedą wyglądać nowe obiegi dla EZT Flirt???
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum