Dart ma dwa człony 1kl. i trzeci gastronomiczny. W klasie pierwszej pasażerów kilku, najczęściej kolejarzy i ochrona. W klasie drugiej też tłumów nie było. Te trzy wagony i sypialny czwarty będą zapełnione w większym stopniu, ale miejsc nie zabraknie. Jeżeli wszystko będzie wyrezerwowane to jest możliwe włączenie dodatkowego wagonu, czy to w Warszawie, czy to we Wrocławiu.
Jak był Dart było źle, jak wagony to za mało. Nie wiem, ale zdaje mi się, że czegokolwiek by nie zaproponować, to zawsze coś nie tak. Najlepiej żeby to jeździło na dziesięciu wagonach i obowiązkowo restauracyjny pośród tych wagonów...
Kolego od Malinowskiego. Pofatyguj się kiedyś o godz.5 rano na dworzec Centralny i na własne oczy zobacz, jakie tłumy jadą do Krakowa o tej porze.
InterJet, nie wiesz o co chodzi? Każdy mikol chce mieć cały przedział tylko dla siebie, a najlepiej cały wagon. Stąd ta alternatywna rzeczywistość, w jakiej mikole żyją. A objawia się to m.in. tym, że w pustych pociągach widzą nieprzebrane tłumy, zaś w przepełnionych pociągach widzą pustki. Wszystko na opak.
Jeśli chodzi o „Karkonosze” to mikolstwu nigdy nie dogodzi. Najlepiej, żeby ten pociąg miał 16 wagonów i żeby koniecznie jeździł do Lublina. Na miejscu PKP IC przetrasowałabym pociąg z Jeleniej Góry do Zgorzelca i raz na zawsze skończyłoby się mikolskie marudzenie.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Gdy tylko Niemcy powieszą druty, to ten pociąg pojedzie nie tylko do Zgorzelca, ale i do Drezna, a być może i Lipska.
Do tej pory Karkonoszami całkiem sporo pasażerów jeździło do i z Legnicy, Bolesławca, czy Węglińca. Na każdej z tych stacji wsiadało/wysiadało średnio po kilkanaście osób. Dalej do Jeleniej jechał pusty. Bez wątpienia jest zapotrzebowanie na drugi pociąg do Zgorzelca. Jednak i do Szklarskiej dla turystów coś z Polski musi jeździć.
Gdy tylko Niemcy powieszą druty, to ten pociąg pojedzie nie tylko do Zgorzelca, ale i do Drezna, a być może i Lipska.
Do tej pory Karkonoszami całkiem sporo pasażerów jeździło do i z Legnicy, Bolesławca, czy Węglińca. Na każdej z tych stacji wsiadało/wysiadało średnio po kilkanaście osób. Dalej do Jeleniej jechał pusty. Bez wątpienia jest zapotrzebowanie na drugi pociąg do Zgorzelca. Jednak i do Szklarskiej dla turystów coś z Polski musi jeździć.
No to 2xED74. Rozłączane we Wrocławiu. Wtedy jeden skład do Szklarskiej Poręby, a drugi do Zgorzelca.
Wg plakatów kuriozalnie wagony zielonogórskie HETMANA w jedną stronę będą jeździć Zielona Góra - Lublin Główny, ale powracać będą wagony Hrubieszów Miasto - Zielona Góra.
Przez to cztery wagony dołączane/wyłączane we Wrocławiu w jedną stronę będą jechać: dwa Wrocław Główny - Lublin Główny + dwa Wrocław Główny - Hrubieszów Miasto, a z powrotem wszystkie cztery Lublin Główny - Wrocław Główny.
Przyszły rok będzie chyba ciężki dla Warszawy - na Zachodniej mają być remontowane perony 3-4-5, czyli rozumiem, że wyjazd do Centralnej, ale też w stronę Ochoty będzie po jednym torze. Dlatego IC Olsztyn - Warszawa - Kraków wrócą na trasę przez Przysuchę.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
W 2022 roku możliwa jest zmiana tras pociągów IC Orłowicz, IC Kolberg i IC Żeromski, które zamiast przez Radom i Warkę mogą zacząć jeździć trasą alternatywną przez Idzikowice.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Na alternatywną trasę skierowany zostanie najwyżej jeden z wymienionych pociągów i Nida. Będzie to wynikiem otwarcia łącznicy Włoszczowa Północ-Włoszczowa, a nie kolejnym etapem przebudowy Zachodniego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum