Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 58, 59, 60  Następny
Rozkład jazdy 2022/2023
Autor Wiadomość

kryczens Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2015

PostWysłany: 06-12-2022, 19:36    Odpowiedz z cytatem

Popieram cię w tym co mówisz i popieram wszystkie postoje IC W BRZEGU I Kędzierzynie Kożlu

jest dużo ujadaczy i przeciwników do postoi IC w Brzegu i Kędzierzynie Kozlu

Ogólnie gdy Patrze na wykresy UTK Oficjalne nie bełkot z PKP IC który wypisują to Srednia Wymiana w Brzegu na 1 Pociąg 30 Osób Kedzierzyn Kozle podobne dane
mimo to PKP IC zrobiło sobie z Pociągów IC pociągi EIC które jadą w cenie IC i co jest niezgodne z Umową PSC bo jak nazwa mówi Pociagi te sa dotowane i Spełniane sa przesłanki do Ph w =Brzegu i Kędzierzynie Kozlu jako duże osrodki i stacje węzłowe
tak sie kończy brak Konkurecnji na torach PIC wyrabia co chce ale spokojnie UTK już jest powiadomione o tym cyrku na kółkach a pan Bittel to lepiej niech opusci już ten stołek bo w główce mu sie poprzewracało , My wnioskowali z Posłami dla Kędzierzyna Kożla o przetrasowanie minimum 3 kursów IC + Obecne
mowa była o :
IC Malczewski Kraków-Kołobrzeg-Kraków z ph w Kędzierzynie ,Brzegu
IC Wyspiański Wrocław-Przemyśl-Wrocław ph Brzeg i Kędzierzyn dla Kędzierzyna idealny pociąg Ranny powrót wieczorem
IC Artus Przemyśl-Hel-Przemyśl tym Samym Kędzierzyn Kożle zyskał by dostęp m.in do Gdyni ,Gdańska
Sopotu,Poznania , Kołobrzegu , Piły ,

Miejmy Nadzieje ze wkońcu się to skończy kozaczenie co niektórych osób Jeszcze raz Przypominam PKP IC ma podpisaną umowe PSC oraz plan Transportowy który określa strategie RJ i w nim jest jasno napisane ze dla Brzegu załozono miedzy 27 a 32 Par na dobę mimo że w RJ 2017/2018 Az do 2020 r było łacznie ponad 32 Pary wraz z sezonowymi Obecnie 22 Pary do których liczą IC Przemyslanin oraz Karkonosze których nie mamy Very Happy żenada jednym słowem
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

TFZ Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Gru 2019
Skąd: DC

PostWysłany: 06-12-2022, 21:32    Odpowiedz z cytatem

InterJet napisał/a:
Pociąg ze Szczecina do Zakopanego pomyślany jest dla innej grupy podróżnych. Dlatego nie ma ph Kędzierzyn-Koźle Gogolin czy też Skawina.
O pociągu Szczecin - Zakopane pisałem ja i wyłącznie w kontekście Skawiny, bo trudno, żeby się zatrzymywał w KK czy Gogolinie, skoro jedzie przez Lubliniec i potem Gliwice.
A jaka to jest grupa podróżnych, która obejmuje Kalwarię, a nie obejmuje Skawiny (pytam, bo nie wiem)?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

InterJet Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Paź 2021

PostWysłany: 06-12-2022, 21:40    Odpowiedz z cytatem

Podhalanin wozi turystów do Zakopanego. Postój w Kalwarii też jest zbędny. Nikt w nocy nie wsiądzie w Skawinie.
Jeszcze tylko Brzegu brakowało...
20 pociągów INTERCITY za mało?
Co mają powiedzieć w Oświęcimiu, w Olkuszu, w Kluczborku?
Piszcie dalej do ministerstwa, do premiera, do prezydenta...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ralny Płeć:Mężczyzna
Moderator


Dołączył: 23 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 06-12-2022, 21:48    Odpowiedz z cytatem

Z jakich połączeń PKP IC będą mogli korzystać mieszkańcy Trzebini, Krzeszowic, Mysłowic, Brzegu i Oławy?

W ramach nowego rocznego rozkładu jazdy edycji 2022/2023 siatka postojów pociągów kategorii InterCity: Malczewski, Hetman, Wawel, Siemiradzki, Boznańska i Wyspiański została zaplanowana w sposób analogiczny do obecnie obowiązującego rozkładu jazdy – poinformował Andrzej Bittel w odpowiedzi na interpelację poselską.

Czytaj więcej:
https://kolejowyportal.pl/z-jakich-polaczen-pkp-ic-beda-mogli-korzystac-mieszkancy-trzebini-krzeszowic-myslowic-brzegu-i-olawy/

_________________
Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

InterJet Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Paź 2021

PostWysłany: 06-12-2022, 22:39    Odpowiedz z cytatem

Ja to się nie znam, ale się wypowiem...
Jest takie Olten w Szwajcarii, ogromny węzeł kolejowy. Jak to możliwe, że IC z Zurychu do Berna przechodzi Olten na biegu i nikt o to nie robi afery?
Jest Offenburg w Niemczech. Też węzeł, miasto powiatowe. Co drugi ICE przechodzi na biegu. Zasada jest taka na odcinku Karlsruhe - Freiburg, że jeden ICE zatrzymuje się w Baden-Baden, a drugi w Offenburgu. I nikt nie pisze petycji, bo to po prostu ma sens.
Naraz wielka afera, bo pociąg w Brzegu się nie zatrzyma... (a jest 20 innych)
Piszę ostatni raz. Ani Kędzierzyn-Koźle nie jest pępkiem świata, ani Brzeg. Na sieć kolejową patrzy się całościowo. Tam gdzie jest uzasadnienie, to można coś sensownego zaproponować. Ale kiedy ktoś się piekli, że 20 par pociągów IC to dla Brzegu za mało, to nie ma sensu dyskutować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Raflewski Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 27 Cze 2022

PostWysłany: 07-12-2022, 08:41    Odpowiedz z cytatem

InterJet napisał/a:
Ja to się nie znam, ale się wypowiem...
Jest takie Olten w Szwajcarii, ogromny węzeł kolejowy. Jak to możliwe, że IC z Zurychu do Berna przechodzi Olten na biegu i nikt o to nie robi afery?
Jest Offenburg w Niemczech. Też węzeł, miasto powiatowe. Co drugi ICE przechodzi na biegu. Zasada jest taka na odcinku Karlsruhe - Freiburg, że jeden ICE zatrzymuje się w Baden-Baden, a drugi w Offenburgu. I nikt nie pisze petycji, bo to po prostu ma sens.
Naraz wielka afera, bo pociąg w Brzegu się nie zatrzyma... (a jest 20 innych)
Piszę ostatni raz. Ani Kędzierzyn-Koźle nie jest pępkiem świata, ani Brzeg. Na sieć kolejową patrzy się całościowo. Tam gdzie jest uzasadnienie, to można coś sensownego zaproponować. Ale kiedy ktoś się piekli, że 20 par pociągów IC to dla Brzegu za mało, to nie ma sensu dyskutować.
To jest bardzo racjonalne podejście. U nas widać to w kategori EIP. Pociąg który zatrzymuję się na stacji Działdowo nie zatrzymuje się na stacji Iława Główna, bo tu akurat jest więcej postojów handlowych dla EIP
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

InterJet Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Paź 2021

PostWysłany: 07-12-2022, 09:03    Odpowiedz z cytatem

I liczba pasażerów wsiadających i wysiadających z pociągów EIP jest tam znacząco wyższa od liczby pasażerów podróżujących pociągiem EIP do i ze stacji Brzeg.
Trzeba będzie przeanalizować zasadność ph dla EIP na stacji Brzeg do rj 2023/2024.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pioter11 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Wrz 2020
Skąd: Kędzierzyn Koźle

PostWysłany: 07-12-2022, 09:05    Odpowiedz z cytatem

InterJet napisał/a:
Ja to się nie znam, ale się wypowiem...
Jest takie Olten w Szwajcarii, ogromny węzeł kolejowy. Jak to możliwe, że IC z Zurychu do Berna przechodzi Olten na biegu i nikt o to nie robi afery?
Jest Offenburg w Niemczech. Też węzeł, miasto powiatowe. Co drugi ICE przechodzi na biegu. Zasada jest taka na odcinku Karlsruhe - Freiburg, że jeden ICE zatrzymuje się w Baden-Baden, a drugi w Offenburgu. I nikt nie pisze petycji, bo to po prostu ma sens.
Naraz wielka afera, bo pociąg w Brzegu się nie zatrzyma... (a jest 20 innych)
Piszę ostatni raz. Ani Kędzierzyn-Koźle nie jest pępkiem świata, ani Brzeg. Na sieć kolejową patrzy się całościowo. Tam gdzie jest uzasadnienie, to można coś sensownego zaproponować. Ale kiedy ktoś się piekli, że 20 par pociągów IC to dla Brzegu za mało, to nie ma sensu dyskutować.

A co Nas obchodzą Niemcy tu jest Polska, Skąd Możesz wiedzieć czy w Kalwarii ktoś wsiądzie czy nie? Nie Kędzierzyn nie jesteś pępkiem świata, ale jest największą stacją węzłową na Opolszczyźnie, i co z tego że Brzeg ma ileś tam par pociągów skoro tam jadą inne to się mają zatrzymywać, nie masz gościu pojęcia ile było by chętnych na te pociągi, a Ja Ci powtarzam poraz kolejny gówno się znasz! Jedź Sobie do Niemiec bo widzę lepiej znasz rynek Niemiecki niż Polski, Jechaleś z Brzegu do Wrocławia pociągiem regionalnym? Często bywa że pociągi na tej trasie są pełne a to oznacza że jest popyt na pociągi tak samo w Oławie i jestem pewien że każdy dodatkowy pociąg który się zatrzyma będzie miał pasażerów, a chodź by w Kalwarii wsiadło 5 osób to są to kolejni pasażerowie zadowoleni że mogą dojechać i z czasem tych pasażerów będzie przybywać, Kto by nie napisał o zatrzymanie się pociągu pierwsza Twoja odpowiedź i pytanie ile osób tam wsiądzie, gówno wiesz ile wsiądzie!
Czepiasz się ludzi którzy chcą poprawy połączeń, czepiasz się Mikoli bo dla Ciebie się tylko liczy ekonomia!!!

// Post zmoderowany. ~Arek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

InterJet Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Paź 2021

PostWysłany: 07-12-2022, 09:35    Odpowiedz z cytatem

Doskonale wiem, ilu pasażerów jeździ pociągami. Jeśli mowa o pociągach regionalnych, to adresatem skarg i wniosków jest właściwy urząd marszałkowski. Można uruchomić dodatkowe pociągi lub dostosować pojemność składu do występujących potoków pasażerskich.
Jest w Bawarii miasto Ingolstadt. Duże miasto, które jest zarazem znaczącym węzłem kolejowym z przemysłem motoryzacyjnym. Pociąg ICE może tam przejechać bez zatrzymania, ale gdyby jechał przez Brzeg to musiałby się tam zatrzymać, a najlepiej to by było, gdyby miał jeszcze pięciominutowy postój. Także każdy myślący osobnik widzi, że nie ma tutaj z kim dyskutować.
Nawiasem mówiąc, a raczej pisząc, wielkim błędem było utworzenie województwa opolskiego w 1998 r. Dziwny twór, a niektórzy mieszkańcy mają mocno przerośnięte ego...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pioter11 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Wrz 2020
Skąd: Kędzierzyn Koźle

PostWysłany: 07-12-2022, 09:59    Odpowiedz z cytatem

Jedź do Niemiec jak Ci się tam ten system tak podoba, PKP IC jest dotowane przez Państwo a Państwo ma pieniądze z naszych podatków i pewna część wędruje do PKP IC, i dlatego pasażerowie wymagają dogodnych połączeń czego nie rozumiesz Panie Ekonomisto?
Tak nie ma co z Tobą dyskutować!!!

// Post zmoderowany. ~Arek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

InterJet Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Paź 2021

PostWysłany: 07-12-2022, 10:23    Odpowiedz z cytatem

Nie jesteś w stanie mnie obrazić.
Pieniądze, które idą na pociągi pochodzą z podatków. Trzeba nimi racjonalnie gospodarować, a nie spełniać zachcianki oszołomów. Nie ma uzasadnienia wydawania tysięcy, a nawet milioinów, na pociąg, który wiezie kilkunastu pasażerów. W uproszczeniu można napisać, że w takim pociągu dopłaca się do jednego pasażera kilkaset złotych, a w innych popularnych wśród pasażerów kilkadziesiąt...
Na linii Wrocław-Katowice-Kraków jest potrzeba uruchamiania szybkich pociągów łączących te miasta, alternatywa w postaci A 4 istnieje. Bittel ma rację informując o tym Panią Poseł. Na stacji Brzeg, tak jak i na stacji Kędzierzyn-Koźle, ma wyznaczony postój nocny pociąg do Berlina. Jest to ukłon w stronę mniejszości niemieckiej, która licznie zamieszkuje Opolszczyznę. Ten pociąg przejeżdża Republikę Czeską praktycznie bez zatrzymania i tak samo mogłoby być i u nas. Także niech w Brzegu się cieszą, że mają postój pociągu do Berlina, bo mogliby nie mieć.
Proponuję leczyć fobię antyniemiecką, bo pośród sąsiadów jest spora grupa osób z niemieckim pochodzeniem. A najlepsza to by była przeprowadzka do Białegostoku...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pioter11 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Wrz 2020
Skąd: Kędzierzyn Koźle

PostWysłany: 07-12-2022, 10:39    Odpowiedz z cytatem

Kto tu ma fobie antyniemiecką? Napisałem że jak ci się ten system podoba to tam jedź i nie wymyślaj sam mam pochodzenie Niemieckie ale nie oznacza to że mam wprowadzać ich system! Kończę z Tobą bo Jesteś nie dla ludzi tylko dla ekonomii!
Poczytaj sobie swoje odpowiedzi o postoje pociągów i nie chodzi tylko o Opolszczyznę, wszędzie a ile? , a po co? To nie ekonomiczne!

// Post zmoderowany. ~Arek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 07-12-2022, 12:20    Odpowiedz z cytatem

Nowy rozkład jazdy pociągów Kolei Mazowieckich:
https://kolejowyportal.pl/nowy-rozklad-jazdy-pociagow-kolei-mazowieckich/

Nowy rozkład jazdy pociągów SKM Warszawa:
https://kolejowyportal.pl/nowy-rozklad-jazdy-pociagow-skm-warszawa/

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

myszka Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Maj 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 07-12-2022, 14:17    Odpowiedz z cytatem

Ralny napisał/a:
Z jakich połączeń PKP IC będą mogli korzystać mieszkańcy Trzebini, Krzeszowic, Mysłowic, Brzegu i Oławy?
Czytaj więcej:
https://kolejowyportal.pl/z-jakich-polaczen-pkp-ic-beda-mogli-korzystac-mieszkancy-trzebini-krzeszowic-myslowic-brzegu-i-olawy/


Popieram w całej pełni Smile Myślę że nie tylko ja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryczens Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2015

PostWysłany: 07-12-2022, 15:36    Odpowiedz z cytatem

InterJet napisał/a:
Nie jesteś w stanie mnie obrazić.
Pieniądze, które idą na pociągi pochodzą z podatków. Trzeba nimi racjonalnie gospodarować, a nie spełniać zachcianki oszołomów. Nie ma uzasadnienia wydawania tysięcy, a nawet milioinów, na pociąg, który wiezie kilkunastu pasażerów. W uproszczeniu można napisać, że w takim pociągu dopłaca się do jednego pasażera kilkaset złotych, a w innych popularnych wśród pasażerów kilkadziesiąt...
Na linii Wrocław-Katowice-Kraków jest potrzeba uruchamiania szybkich pociągów łączących te miasta, alternatywa w postaci A 4 istnieje. Bittel ma rację informując o tym Panią Poseł. Na stacji Brzeg, tak jak i na stacji Kędzierzyn-Koźle, ma wyznaczony postój nocny pociąg do Berlina. Jest to ukłon w stronę mniejszości niemieckiej, która licznie zamieszkuje Opolszczyznę. Ten pociąg przejeżdża Republikę Czeską praktycznie bez zatrzymania i tak samo mogłoby być i u nas. Także niech w Brzegu się cieszą, że mają postój pociągu do Berlina, bo mogliby nie mieć.
Proponuję leczyć fobię antyniemiecką, bo pośród sąsiadów jest spora grupa osób z niemieckim pochodzeniem. A najlepsza to by była przeprowadzka do Białegostoku...

Jesli dla ciebie Brzeg i Kędzierzyn to nie ważne węzły to odpowiedz mi Zabrze nie jest stacja wezłową wymaina pasażerska mniejsza jak w Brzegu i Kędzierzynie a te Przecudowne IC co w Brzegu nie maja pH maja w zabrzu ? powiedz mi wielki analityku bo Brzeg i Kedzierzyn to bynajmniej węzeł Kolejowy a Zabrze stacja Przelotowa nawet sama PLK w RJ Pogróbione stacje daje m,in Kędzierzyn Kozle , Brzeg a Zabrze jak widać nie jest z punktu widzenia ważna stacją
do tego z Zabrza do Gliwic jadą co 10 minut KŚ i odległość ok. 10 km z Brzegu do Opola ok 41 km i tyle samo do Wrocławia z Kedzierzyna do Gliwic tez ok 35-40 km i do Opola tez ok 40 km więc skończ glupio pieprzyć

[ Dodano: 07-12-2022, 15:50 ]
InterJet napisał/a:
I liczba pasażerów wsiadających i wysiadających z pociągów EIP jest tam znacząco wyższa od liczby pasażerów podróżujących pociągiem EIP do i ze stacji Brzeg.
Trzeba będzie przeanalizować zasadność ph dla EIP na stacji Brzeg do rj 2023/2024.

Kolego masz złe informacje na temat ilości osób wsiadających do EIP w Brzegu Very Happy
Srednio 12-18 osób są dni że i po 35 osób
samo IC Przyznało że Brzeg generuje wiekszą frekwencje w EIP jak Lubliniec więc widać po tobie jakim typem czlowieka jesteś Najlepiej zaoraj Brzeg i niech staje jedna TLK na dobę i wystarczy a ty w zamian pojedziesz 2 minuty krócej do Krakowa żenada patrzać na RJ i wynika że pH w Brzegu nie generują wydłużenia czasu przejazdu wiec gosciu zluzuj

pociagi sezonowe no to jest chyba beka Krakowianka która pojedzie 2 razy w tydoniu no to jest oferta szyta na miarę głupoty Spólki
Ale pretensje należy mieć do coniektórych osob z Forum bo to ujadacze mają kontakty w MI I PIC dlatego są takie bajki cudowne Malczewski od Grudnia we Wrocławiu +10 jak by sie w Brzegu i Oławie zatrzymał nie musiał by stać +10 a +5 minut w poznaniu 20 minut i ty pieprzysz o skróceniu czasu jazy ? czas jazdy trzeba skrócić poprzez bezsensowne postoje po 15-20 minut i skróić go na całej trasie aby był konkurencyjny a nie likwidować postoje
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 43 z 60 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 58, 59, 60  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl