Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 75, 76, 77  Następny
Prezentacja sytuacji w PKP Cargo
Autor Wiadomość

puma Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Gru 2007

PostWysłany: 16-10-2008, 10:46    Odpowiedz z cytatem

Dobrze pamiętam jak łączno lokomotywownie i wagonownie, wielu odczuło to na własnej skórze i cierpią do dziś .Pierwszy problem to dojazd do pracy prawie 100 km. w jedną stronę
własnym transportem .Nikt nie zwraca za poniesione koszty.W zakładzie byłem i będe uważany za tego gorszego,zauważalne jest to przy awansach i w wielu innych dziedzinach.
Kto tego nie przeszedł nie wie jak boli po 30 i więcej latach pracy być złem koniecznym.


Wszystka wiedza pochodzi z doświadczenia. Doświadczenie jest produktem rozumu.

Cool
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Naczelnik Płeć:Mężczyzna
Administrator


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Polska

PostWysłany: 16-10-2008, 12:42    Odpowiedz z cytatem

Strajk w PKP Cargo? Decyzja w piątek

Kolejarze chcą strajkiem zablokować program naprawczy PKP Cargo. Zakłada on m.in. pozostawienia 16 z 42 obecnie działających zakładów. Zarząd podkreśla, że bez znaczących oszczędności sytuacja firmy, która pierwszy raz od wielu lat zakończy rok ze stratą, może być dramatyczna. Decyzja związków ma zapaść w piątek.

źródło: Dziennik / RK

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

dexter Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Paź 2006
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 16-10-2008, 13:18    Odpowiedz z cytatem

Z moich informacji wynika, że zakład dolnośląski będzie powiększony o Żagań.

_________________
Moderatorzy niedowidzą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 16-10-2008, 15:04    Odpowiedz z cytatem

Kilka wypowiedzi z forum Rynku Kolejowego:

I w ten sposób to sami związkowcy pogrzebią swoją spółkę...

Walka o stołki związkowców i tych z administracji z "plecakami"

Jasne tylko strajk.Niech wszyscy zrozumieją że to nie Cargo jest dla klientów -(rynku),tylko klienci(rynek) są dla Cargo!
Niech sobie konkurencja nie marzy że zarobi na naszym strajku,Cargo nie zapłaci nikomu i nic za nie wywiązanie się z biznesowych umów i nie wykonanie usługi.
Nasi klienci wiedzą i cenią nas za to że jesteśmy firmą za uznaną renomą i pozycją na rynku:przewidywalni,mobilni z dużymi możliwościami operacyjnymi a tak w ogóle to będą nas jeszcze prosić abyśmy mogli z nimi współpracować! (Jeśli będziemy istnieć)

Panowie związkowcy bierzecie przykład z prezydenta i premiera, wszystko co jeden robi to drugiemu przeszkadza i wetuje!!!! Jest to walka o stołki , jestem manewrowym i jak redukowali obsady drużyn manewrowych do obsługi pociągów zdawczych i żadem zwiazkowiec palcem nie ruszył, kiedys obsada była 1 ust + 2 manewrowych , a teraz pracuje sam!!!Panie Prezesie ma pan poparcie placu, my nie chcemy strajkować i robić na nierobów i próżniaków chcemy pracowac i godnie zarabiać. Jest to walka o wpływy niektórych liderów zwiazkowych

Cargo star- ty chyba niemasz pojęcia co dzieje się w cargo.cargo od pewnego czasu oddaje prace prywatnym przewoźnikom bo jest niewiarygodne, niech związkowcy ogłaszają strajk jak najszybciej i niech on trwa nawet miesiąc- oddali maszynistów niech oddają pociągi towarowe.związkowcy zasłużą się na wzmocnieni firm prywatnych i w nagrodę po rozpadzie cargo dostaną pracę u pryw, podobnie jak dyr pr bydgoszcz.

Panowie " związkowcy " !!! Kto !!! Pytam - kto będzie strajkował ?! Róbcie dalej referenda w których nikt nie bierze udziału. Nikt powtarzam nikt nie będzie strajkował !!! Wiem co pisze bo wszyscy mają WAS ZWIĄZKOWCÓW pełną gębe !!! Stołeczki zaczęły się palić ?! " Dół " chce pracować i chce mądrego zarządzania !!! Chcemy pracować w firmie w której należy zmieniać a nie poddawac się dyktatowi " związkowej bandy " .

Kto będzie strajkował? Towarzysze związkowcy tupią, ale kiedy otrzymywało się korupcyjne synekury od władz które miały nóż na gardle, to nie było żadnych protestów. Cały statek idzie na dno i teraz liczy się na frajerów z dołu. Żegnajcie.

Zgadzam się z przedmówcami kto będzie strajkował?Chyba związkowcy bo my szarzy pracownicy widzimy co się dzieje Cargo obrosło biurokracją kto ma znajomości to upychał rodzinę na stołki początkowo jako zwykłego robotnika a po kilku miesiącach nagle taki delikwent ląduje na stołeczku w administracji.Dlatego zwykli pracownicy którzy mają olej w głowie nie będą strajkować ,jedynie związkowcy którzy bronią swoich stołków.Dlatego strajkowi należy powiedzieć NIEEE!!

Ciesze sie ze pracownicy bezposrednio zwiazani z ruchem kolejowym nie chca strajkowac. Super! Dzieki temu byc moze uda sie uniknac zablokowania polskich torow, po ktorych obecnie nie jezdza wylacznie pociagi PKP Cargo ale rowniez innych operatorow.
Powod niecheci wsrod zwiazkowcow jest oczywisty ale dlaczego pracownicy administracji nie zgadzaja sie na restrukturyzacje? przeciez w innych firmach takze sa potrzebni wykwalifikowani kadrowcy, finansisci itp. Moze najwyzsza pora nauczyc sie czegos nowego a nie codziennie powtarzac ta sama sciezke od pokoju do pokoju, od kawy do kawy?

Strajkujcie,strajkujcie. Dzisiaj na Grójeckiej odbył się kolejny targ niewolników. Tylko że tym razem nie był to targ ale TARGOWICA.To czego nie zdziałała konkurencja przez te lata to zrobili związkowcy.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

many Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Paź 2008

PostWysłany: 16-10-2008, 19:40    Odpowiedz z cytatem

Z dużej chmury mały deszcz!!!!
Posiedzieli pogadali i rozeszli się z niczym...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

leo1407 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2007
Skąd: z PKP

PostWysłany: 17-10-2008, 06:57    Odpowiedz z cytatem

Co to znaczy " z niczym" ? Związkowy beton nie przestraszył Prezesa ? Za słabo tupali nózkami ? Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ilona1061 Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 24 Mar 2008

PostWysłany: 17-10-2008, 11:41    Odpowiedz z cytatem

Strajk to tylko marzenie związkowców. Ludzie maja dość związków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sielawa Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Sty 2008

PostWysłany: 17-10-2008, 19:25    Odpowiedz z cytatem

ale bardziej boją się zwolnień niż mają dość związków
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fisch Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 16 Mar 2008

PostWysłany: 17-10-2008, 19:26    Odpowiedz z cytatem

Jest piątek. 19.26. I co ? D... . Strachy na lachy !!!
Żenada.
A pro pos. Gdzie jest senator S.K. ???
Cargo ginie. I co? I nic !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 17-10-2008, 22:24    Odpowiedz z cytatem

Balczun: Strategia PKP Cargo już wkrótce

- PKP Cargo już teraz realizuje program naprawczy, który ma przynieść obniżenie kosztów o ok. 200 - 250 mln zł do końca 2008 roku. Ograniczamy koszty funkcjonowania spółki tak, aby niezbędne cięcia nie osłabiły jej pozycji rynkowej - mówi Wojciech Balczun, prezes PKP Cargo.


Waldemar Sosnowski, Dziennik: Kiedy można spodziewać się przyjęcia przez PKP Cargo nowej strategii? Jakie są jej główne elementy?

Wojciech Balczun, prezes PKP Cargo: Strategia PKP Cargo zostanie przyjęta już wkrótce. Główne jej punkty to zwiększenie i dywersyfikacja przychodów, modernizacja istniejącego oraz zakup specjalistycznego taboru, przystosowanego do zmiany struktury przewozów, a także inwestycje informatyczne. Planujemy też inwestycje kapitałowe, skierowane na rozwój bazy logistycznej, oraz akwizycje spółek logistycznych, nie tylko w kraju, ale także na rynku europejskim. Myślimy także o współpracy z portami, przejmowaniu rynku kontenerowego i związanych z nim przewozów również z Azji, zwłaszcza z Chin. Rozmawiamy już o tym z największymi portami w Europie, m.in. z Hamburgiem i Rotterdamem, nie zapominając o portach w Polsce. Spółka ma się przekształcić w operatora logistycznego. Zamierzamy w tym celu rozbudowywać sieć centrów logistycznych i terminali. Niebawem zamkniemy listę takich przedsięwzięć i wybierzemy te do szybkiej realizacji.

W.S.: Nowa strategia już wkrótce wprowadzi wiele zmian, a póki co sytuacja jest trudna. Czy PKP Cargo ma jakiś plan uzdrowienia spółki do czasu zatwierdzenia strategii?

W.B.: PKP Cargo już teraz realizuje program naprawczy, który ma przynieść obniżenie kosztów o ok. 200 - 250 mln zł do końca 2008 roku. Ograniczamy koszty funkcjonowania spółki tak, aby niezbędne cięcia nie osłabiły jej pozycji rynkowej. Rozpoczęto prace nad upraszczaniem struktur organizacyjnych firmy, poprawą współpracy pionów eksploatacyjnych i handlu oraz przyspieszeniem informatyzacji spółki. Przeprowadzono realokację części majątku do spółek pasażerskich, a dobiegający końca proces przejść pracowników związanych z obsługą trakcyjną do tych spółek przyniesie bezkosztowe zmniejszenie zatrudnienia w PKP Cargo o prawie 6 tysięcy osób! Trwają także intensywne prace nad zmniejszeniem rezerw i likwidacji zbędnych zapasów, dotyczących głównie nie nadającego się do eksploatacji taboru. Pewne oszczędności powinno przynieść scentralizowanie zakupów. Mam nadzieję, że w wyniku tych działań 2009 rok spółka zakończy już dodatnim wynikiem finansowym.

W.S.: Jak wygląda stan finansowy spółki na chwilę obecną?

W.B.: W 2008 roku cała branża kolejowych przewozów towarowych przeżywa okres stagnacji. Spółka PKP Cargo te trudności odbiera dotkliwiej, bowiem z całą ostrością ujawniają się konsekwencje zaniechań w zakresie restrukturyzacji i dostosowywania firmy do warunków rynkowych, a także wieloletnich niedoborów inwestycyjnych. W efekcie spółka odnotowała po I półroczu br. ujemny wynik finansowy. Strata finansowa w tym roku jest także związana ze znacznym wzrostem kosztów m.in. opłat dostępu do infrastruktury kolejowej, paliwa, prądu trakcyjnego i innych materiałów. Nie bez znaczenie na wyniki naszej spółki jest fakt spadku przewozów kruszyw, który spowodowany jest mniejszym niż oczekiwano zaawansowaniem inwestycji drogowych.

W.S.: Od jakiegoś czasu mówi się o planowanym debiucie PKP Cargo. Kiedy on nastąpi?

W.B.: Na razie jest za wcześnie, aby mówić o tym, jaka będzie wielkość oferty i czy oprócz emisji podwyższeniowej dojdzie też do sprzedaży istniejących akcji przez PKP SA. Najbardziej prawdopodobną datą debiutu jest 2011 rok, choć nie jest to przesądzone.

źródło: Dziennik / RK

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

szut Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Kwi 2008

PostWysłany: 18-10-2008, 22:51   Strategia wg Balczuna - komentarze Odpowiedz z cytatem

Przedruk z Dziennika ukazal sie na stronach Rynku Kolejowego
link

Pozwolę sobie skopiować co ciekawsze komentarze umieszczone» pod tym wywiadem:
(Przepraszam za kopiowanie i wklejanie, ale wkrotce tresc na RK bedzie niedostepny dla niezalogowanych czytelnikow)

14:19 Autor: niedoszły prac.PKP IP: ---.sistbg.net
Panie Prezesie a czy zaczął pan oszczędzanie od siebie? Czy pan zlikwidował biurokrację,a czy sam pan sobie obciął wynagrodzenie i premię? A co pan wspólnego z Cargo jesteś z nadania.Dawniej przywozili wojewodow w teczce a teraz prezesów z nadania Wacha i PO.Usiądż na lokomotywę która ma więcej lat od Ciebie i siedz na niej 16godz.Po 28 latach spotkajmy się.Gdyby nie nasza ciężka praca byłbys bezrobotny, a tak bierzesz miesięcznie co ja zarobie przez10lat.Pomyśl troszeczkę człowieku o swoich pracownikach nie tylko o sobie,a ja się nie nadajesz to spadaj.Nikt tylko chyba solidarnosć i kogut bedaza toba płakać.Idz uzdrawiać Banki przecierz z tamtądcię wyrzucili.Spadaj

Data: 17/10/2008 14:32 Autor: araski IP: ---.netia.com.pl
Panie Prezesie,z ilu osób składa się obecny zarząd spółki,a ilu członków miał poprzedni zarząd? Co Pan zamierza z tym fantem zrobić,przy malejącej załodze?

Data: 17/10/2008 15:05 Autor: emeryt IP: ---.sistbg.net
Pan prezes wydzierżawia wagony spółce CTL sam widziałem ja prywatna spółka przewoziła węgiel w wagonach z napisem Cargo.PL.Za to prezesa powinni zwolnić bez odprawy, i z wlasnych dochodów powinien zaplacic karę,albo zlicytować mu dom.To jest działanie na szkode własnej :naszej firmy:To jest banda i hamstwo.Prezesie spadaj bez odprawy dla mnie jesteś GŁĄB.Uderz sie w piersi ty katolik innych naciagasz,spadaj

Data: 17/10/2008 15:42 Autor: gabriel IP: ---.eranet.pl
Na gałęzi siedzą dwie wrony. Jedna z napisem CARGO,druga z napisem PRYWATNI. Zawiał wiatr i ta z napisem CARGO spadła. Dlaczego? Odpowiedz jest prosta. Tej z napisem CARGO związkowcy podcieli skrzydła.Związkowcy idą do tej z napisem PRYWATNI i mówią weż nas a będziemy ci słuzyć wiernie.Ta im odpowiada:nie wierzę wam podcieliście skrzydła mojej konkurentce to podetniecie i mi. Morał z tego taki DLA PREZESA BALCZUNAżeby nie bylo napisu PKP CARGO SA W LIKWIDACJI trzeba wygonic ZWIĄZKOWCÓW, DLA ZWIĄZKOWCÓW zeby nie podcinali gałęzi na której siedzą, DLA PRACOWNIKÓW nie strajkujcie bo zanim związkowcom spadną brzuchy wam żołądek przyrosnie do kręgoslupa

Data: 17/10/2008 18:18 Autor: nikt IP: ---.ski.vectranet.pl
dobre... moze zwroce uwage na inny aspekt wywiadu. prosze porownac odpowiedz p. Balczuna na drugie pytania tj. "Nowa strategia(...)" z trescia drugiego akapitu listu p. Balczuna do Rzeczpospolitej z dnia 2.10.2008 r ( zamieszczony na stronie PKP CARGO S.A.pod adresem: http://www.pkp-cargo.pl/site/index.php?id=501&tx_ttnews[tt_news]=3345&tx_tt news[backPid]=2&cHash=3c2cf3b944. czyzby wystepowaly trudnosci z artykulacja mysli, ze na bezczelnego pracownicy p. Balczuna przeklejaja wypowiedz? Czy moze Pan Prezes nie moze nic nowego wymyslic? gratuluje zgrabnego kopiowania. tyle ze czytajac wypowiedzi wladz PKP CARGO S.A. odczuwam glupie deja vu.

Data: 17/10/2008 18:54 Autor: stary kolejarz IP: ---.239.63.43
A ja powiem Wam wszystkim tylko tyle - że nigdy od początku istnienia dziejów CARGO - nie było Prezesa w tej firmie, który oddałby duszę tej firmie i znał ją od podszewki. Polityka na okrągło !!! Balczun - bankowiec, w Zarządzie jeszcze jakiś bankowiec, a Bawor podzielił w strategii całe CARGO na nowe zakłady - tylko, że mapkę rysował sam szef Solidarności - p. Grymel. A granice są dlatego dziwne przyszłych zakładów, bo akurat podczas "rysowania" mapek wraz z Baworem - nie zmienił sobie odpowiednich okularów na inne, które miałyby być prawdziwym - ekonomicznym uzasadnieniem.
Najważniejsze, że w strategii CARGO są takie zakłady, jak: CT Nowy Sącz - czyli Kogutowo, CT Wrocław - czyli Podskalniak, a w Katowicach już się zastanawiają (jak po wojnie był Stalinogród) - czy teraz nie zmienić nazwy miasta na ... - Grymelowo. Piękna nazwa prawda ?
PIS i Solidarność dmuchają do jednej trąbki - tylko nikt z nich nie wie, które przyciski naciskać, aby wydały właściwy dzwięk - oni dopiero się uczą !!!

Data: 17/10/2008 18:55 Autor: jeszcze wierzący w CARGO IP: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Widzi pan prezes z powyższych wypowiedzi, że pracownicy nie wierzą w skuteczność proponowanych przez pana reform. Być może ja bym uwierzył gdyby pan,mając przecież dane o setkach urlopowanych związkowców zarabiających znacznie więcej od pozostałych pracowników zmusił przynajmniej połowę do pracy i zmniejszył ich ogromne premie do 15 procent.Po drugie, żeby pan sprawdził ile ton papieru na biurokrację zużywa nasze CARGO i kto tę biurokrację stale rozszerza? - przecież nie sami pracownicy. Przeanalizować te dwa tematy i mamy 1000 etatów oszczędności i mamy dodatni wynik finansowy a pana wiarygodność by wzrosła przynajmniej w moich oczach.

Data: 17/10/2008 19:43 Autor: radca IP: ---.aster.pl
"Jeszcze wierzący" - masz rację.Biurokracja CENTRALI sama pączkuje, wymyśla zestawienia "na krzyż" , "w poprzek" . "z dołu" "do góry". CM które mają lok. spalinowe muszą przewidzieć ile głowic lub tulei w 2009 roku wymienią w rozbiciu na kwartały. Przecież jak czyta się takie bradnie (polecenia) to ze śmiechu można umrzeć.Centrala myslała do tej pory, że jak trzyma wszystkie sznurki w reku to o wszystkim decyduje. Uczą się powoli - w dalszym ciągu jest centralne zaopatrzenie. Życzę zdrowia - muszę wracać do pracy - zamawiam gwoździe, deski, śruby itp. na 2009r. w rozbiciu na kwartały.

Data: 17/10/2008 19:56 Autor: obserwator IP: ---.236.0.201
Panie Prezesie, niech Pan zacznie oszczędzanie od siebie. Jaki pożytek ma spółka PKP CARGO S.A. z Pańskiej asystentki?, której zdjęcia z gołą pupą można zobaczyć pod adresem: http//www.katero.za.pl


Data: 17/10/2008 23:14 Autor: antyall IP: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
ciekawe czy pokemony zaplanowały już swoje zagraniczne wojaże w 2009 r. w rozbiciu na kwartały
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

prezes11 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Kraków / Wrocław

PostWysłany: 19-10-2008, 10:05    Odpowiedz z cytatem

Proszę zobaczyć jak ciężko pracuje asystentka prezesa PKP Cargo: http://www.katero.za.pl .
Czy biedaczysko ( przezes Bałczun ) ma w ogóle czas zajmować się innymi, zupełnie przyziemnymi sprawami...?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Markus Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lip 2007
Skąd: Nysa

PostWysłany: 20-10-2008, 15:40    Odpowiedz z cytatem

Następne związkowe gwiazdy pienią się na hasło likwidacji ZPT Cargo. Tym razem Opole:

Za NTO:


Chcą zlikwidować opolski zakład kolejowy
Dyrekcja w Warszawie chce zlikwidować Zakład Przewozów Towarowych w Opolu. Opolscy kolejarze boją się, że stracą pracę.
Likwidacja opolskiego zakładu to zwykły kolejowy rozbiór naszego województwa
- twierdzi Marek Szurgot, szef zawiązku zawodowego dyżurnych ruchu w PKP Opole.
- Jeśli Warszawa nie cofnie tej decyzji, będziemy strajkować - zapowiada Czesław Kud, przewodniczący Międzyzakładowego Związku Kolejarzy Śląskich w Opolu.
- Protest może być ogłoszony już w środę.

Opolski Zakład Przewozów Towarowych wchodzi w skład spółki Cargo. Zajmuje się ona m.in. kolejowym przewozem towarów i konserwacją taboru. W całym kraju Cargo ma ponad 40 zakładów. W ramach przygotowywanej restrukturyzacji spółka zamierza utworzyć 1 stycznia 2009 roku 16 jednostek w całym kraju.

Opolski zakład ma być zlikwidowany i podzielony na trzy części, które zostaną przyłączone do regionalnych central we Wrocławiu, Rybniku i Tarnowskich Górach.
- Zachodnia część pójdzie pod zarząd Wrocławia, a wschodnia będzie miała kierownictwo na Górnym Śląsku. To pokrywa się z mapą, jaką przed laty przygotowywano, planując likwidację województwa opolskiego - dodaje Szurgot.
Opolscy kolejarze boją się, że stracą pracę. - Zarząd Cargo zapewnia, że nie planuje zwolnień, ale ludzie zostaną zmuszeni do składania wymówień - uważa Czesław Kud. - Wielu z nich nie będzie miało jak dojechać do pracy w Rybniku czy Wrocławiu.

Według związkowców likwidacja opolskiego zakładu nie ma uzasadnienia ekonomicznego.

W tym roku zapewnimy transport ponad 40 milionom ton towarów. To więcej, niż "przerabiają" wszystkie zakłady w województwie małopolskim i podkarpackim - wylicza przewodniczący Kud. - Ale tam powstaną trzy nowe zakłady, a u nas likwiduje się jedyny, i to dobrze prosperujący.

Według naszych kolejarzy byłoby lepiej, gdyby na Opolszczyźnie pozostawiono silny zakład, do którego włączono by także rejon Kędzierzyna-Koźla i Zawadzkie (od lat podlegają kierownictwu w województwie śląskim).

Jacek Wnukowski, rzecznik Cargo, nie chciał telefonicznie rozmawiać na ten temat z dziennikarzem nto. Informacje przysłał nam mailem.

Wynika z nich, że o likwidacji opolskiego zakładu przesądziła mała w skali kraju liczba pracowników i niewielka ilość tzw. klientów strategicznych. Zaznaczył, że proponowane zmiany są właśnie negocjowane ze związkami.

W sprawie protestu kolejarzy rzecznik nie chciał zajmować stanowiska nawet na piśmie.

Plany zarządu Cargo skrytykowały związki w całym kraju. - Wspólnie zdecydujemy, jaką przyjąć formę protestu - mówi Czesław Kud.
- Chcemy zorganizować głodówkę - dodaje Marek Szurgot. - Kilkunastu naszych kolejarzy już się do niej zgłosiło.

źródło: Nowa Trybuna Opolska


He he ...
I co wy na to?
Moim zdaniem likwidacja stołków w Opolu i przyłączenie do sąsiednich Zakładów to dobry pomysł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Naczelnik Płeć:Mężczyzna
Administrator


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Polska

PostWysłany: 20-10-2008, 15:45    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Likwidacja opolskiego zakładu to zwykły kolejowy rozbiór naszego województwa
- twierdzi Marek Szurgot, szef zawiązku zawodowego dyżurnych ruchu w PKP Opole.

A ten co się odzywa skoro jest z PLK?! Może przypomnimy jak fałszował badania okresowe:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=4325

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

leo1407 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2007
Skąd: z PKP

PostWysłany: 20-10-2008, 18:37    Odpowiedz z cytatem

Sprawa jest aż nadto wyrazista - ludzie nie maja wstydu !! Coś takiego wśród "działaczy" po prostu nie istnieje. Idąc tokiem rozumowania ludzi z CZ Opole - takich samych argumentów o rzekomym rozbiorze województwa mogliby używać prawie wszyscy "cargowcy" z każdego województwa. Nie oni pierwsi i nie ostatni będą się żalić na plany centrali. A ja odnoszę wrażenie, że to naprawdę ostatni dzwonek. Albo coś w końcu się zmieni albo....aż się boję pisać... Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 13 z 77 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 75, 76, 77  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl