Mam złą wiadomość. Beton PR Wrocław dopiął swego i od 18 maja br. likwiduje postoje pociągów posp. Wrocław - Drezno - Wrocław na stacjach Chojnów i Pieńsk, pod absurdalnym pretekstem: modernizacja linii Legnica - Wrocław.
Stosowne ogłoszenia wiszą już na dworcu w Legnicy.
_________________
Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
AHAHA
Głupota ludzka nie zna granic... Uzasadnienie o modernizacji, to podają pewnie tylko ludziom, którzy nie są w temacie i wierzą w te pierdoły. Brak słów.
Ja już nawet tego nie potrafię skomentować ! To czyste draństwo, świństwo, hamstwo ze strony DZPR ! Specjalinie w ostatniej chwili informują o tym ludzi żeby postawić ich przed faktem dokonanym i żeby niemieli czasu zorganizować akcji protestacyjnej !
O likwidacji postojów poć. posp. Wrocław - Drezno - Wrocław na stacjach Chojnów, Pieńsk (modernizacja) zdecydowała spółka PLK!!!, a nie DZPR we Wrocławiu.
Wszelkie utrudnienia na liniach związane z ruchem pociągów, do poszczególnych przewoźników występują IZ w celu powiadomienia podróżnych o utrudnieniach. W końcu może Zed w tym przypadku pretensje nie kieruj na PR, tylko trzeba czasami zrozumieć utrudnienia w ruchu pociągów.
Dolnoślązak, wytłumacz nam jeszcze co wspólnego ma linia Legnica - Wrocław z Chojnowem i Pieńskiem. Beton PKP PR od początku był przeciwny postojom na tych stacjach (pamiętna wojna w ub. roku o postoje pociągów przyspieszonych do/z Gorlitz), a teraz pod kretyńskim pretekstem kasuje się z trudem wywalczone postoje na tych stacjach!
Ciekawe, że PLK nie uwzięła się na pociągi pospieszne spółki PKP IC (Ślązak i Sudety), które też zatrzymują się w Chojnowie i Pieńsku. Dziwne, co nie? Dlaczego problemy są zawsze tylko z PKP PR?!
Rzeczywiście dziwna to sytuacja i w tym momencie muszę Ci przyznać rację
W takim razie należałoby wystąpić do PR i PLK o wyjaśnienie szczegółowe, czym dokładnie jest spowodowane brak zatrzymania tych pociągów.
Ale, czy taka informacja zostanie udzielona?
Beton PR Wrocław dopiął swego i od 18 maja br. likwiduje postoje pociągów posp. Wrocław - Drezno - Wrocław na stacjach Chojnów i Pieńsk, pod absurdalnym pretekstem: modernizacja linii Legnica - Wrocław.
Powiadomiłam już władze samorządowe Chojnowa i Pieńska oraz lokalną TV.
No cóż, pociągi robią furorę, więc beton musi przy nich namieszać, żeby pozbyć się części pasażerów, którzy mają czelność korzystać z tych pociągów, zamiast jeździć busami.
_________________ "Demokracja to rządy hien nad osłami."
Dla mnie jest to ewidentnie spowodowane dużą frekwencją w tych pociągach, zmiejszając postoje, redukujemy liczbę podróżnych i spada zapełnienie. A jakie postoje zlikwidować? A no te , których miało w ogóle nie być i pojawiły się rzutem na taśmę. A prawda jest taka, że w Chojnowie wsiada dużo więcej ludzi niż choćby w Węglińcu, co jest oczywiste, bo np. wieczorny pociąg nie jest skomunikowany w Węglińcu ani ze składem z Zielonej góry, ani ze składem z Jeleniej Góry. Argumentacja, iż podyktowały tak PLK jest absurdalna i nie merytoryczna.
_________________ Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Beton PKP (nie wnikajmy w to czy PLK czy PR, po prostu beton PKP) robi świetny prezent prywatnym busiarzom. Busiarstwo jeździ na trasie Legnica - Chojnów a także Zgorzelec - Pieńsk - Węgliniec. Była już o tym mowa na forum:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=49395#49395
Może w Małopolsce jest normą, że beton PKP pracuje dla busiarzy, ale na Dolnym Śląsku to nie przejdzie!
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Dolnoślązak, nie zwalaj na PLK! Od kiedy to PLK dyktuje przewoźnikom (w trakcie obowiązywania RJ), na jakich stacjach mają zatrzymywać się pociągi pasażerskie? Poza tym, remont odcinka Legnica - Wrocław ma się tak do Pieńska i Chojnowa jak dzień do nocy.
Znając beton PKP PR, z którym nieustannie użeramy się od kilku lat (m.in. o postoje w Chojnowie i Pieńsku!), jestem przekonany, że to ich spisek. Zresztą, jak widzę, jesteś osobą dobrze poinformowaną i szkoda, że nie dałeś nam wcześniej znać. Mielibyśmy więcej czasu na przeciwdziałanie! Gdybym dziś przypadkiem nie przyuważył jak babka z legnickiej sekcji pasażerskiej wywiesza ogłoszenia w gablotach na peronach to nadal żylibyśmy w nieświadomości i 18 maja wszyscy byliby bardzo zdziwieni.
Moja znajoma ma wykupiony bilet miesięczny na pociągi pospieszne PKP PR na trasę Chojnów - Bolesławiec (idealnie pasują jej na powroty z pracy). Niech beton PKP PR robi tak dalej, a na własne życzenie pozbędzie się kolejnych pasażerów!
_________________
Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
Krzysztof21 -Usunięty- Gość
Wysłany: 13-05-2009, 12:58
Noema napisał/a:
Może w Małopolsce jest normą, że beton PKP pracuje dla busiarzy, ale na Dolnym Śląsku to nie przejdzie!
A jednak Noema. Województwo śląskie też dzielnie pomaga busiarzom uwalając kolejne połączenia.
Krzysztof21, a u nas beton PR Wrocław co jakiś czas robi tylko znienacka nieśmiałe podrygi, mając świadomość tego, że nieustannie patrzymy im na ręce i każdy ich fałszywy ruch natychmiast zostanie nagłośniony i zduszony w zarodku!
_________________
Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
Krzysztof21 -Usunięty- Gość
Wysłany: 13-05-2009, 14:59
Zed: z busiarstwem trzeba walczyć. I dobrze, że to robicie. Nie mam nic przeciwko busiarzom, jeśli działają oni w cywilizowany sposób. Ale mafii busiarskiej, powiązanej z PKP i UM-ami mówię nie, bo to rodzi całkowitą destrukcję szeroko pojętego systemu komunikacji zbiorowej.
Bardzo długo myślałem, że w woj. śląskim tego problemu nie ma. To znaczy: że PKP PR nie odda tak łatwo pola busom. Całkiem niedawno przejrzałem na oczy. Nie chce mi się już tego szukać w komputerze, ale na jakieś moje pismo odpowiedziano mi, że nie ma sensu puszczać tam pociągów, bo w weekendy jest tyle a tyle busów w danym kierunków, a w dni robocze tyle a tyle. Byłem pod wrażeniem znajomości przez ŚZPR rozkładu busów.
Z moich obserwacji PKP PR tylko zaoszczedzi na tym iz te pociagi nie beda sie w Piensku i Chojnowie zatrzymywaly. Jezdze tymi pociagami bardzo czesto o roznych porach i wiem ze na tych stacjach wsiada lub wysiada bardzo malo ludzi imateuszpiszcz, nie opowiadaj mi glupot ze wiecej ludzi z Chojnowa niz z Weglinca korzysta z tego pociagu bo Twoj tekst rozbawil mnie do lez hehe
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum