Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Czesław Warsewicz - prezes spółek PKP
Autor Wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 19-07-2008, 14:38    Odpowiedz z cytatem

Ćwierć miliona euro na przydrożne kapliczki
Olsztyńskie starostwo przeznaczy na renowację warmińskich kapliczek 250 tysięcy euro.
Warmińskie kapliczki przez lata popadły w zapomnienie, a ich stan cały czas się pogarszał. Powiat olsztyński rozpoczął w 2003 r. realizację projektu "Ratujmy kapliczki warmińskie";.

W przeciwieństwie do otaczających ją Prus Książęcych, Warmia nie została objęta reformacją, lecz pozostała katolicka. Zawdzięcza temu dużą liczbę zachowanych do dziś kapliczek - około 1600. Najstarsza kapliczka pochodzi z 1601 r. i znajduje sie w Dobrągu koło Barczewa, 50 kapliczek wybudowano w 18-tym wieku. Przeważająca większość jednak powstała w drugiej połowie 19-go i na początku 20-go wieku.

Kapliczki były budowane na znak wdzięczności, w związku z końcem wojny lub przetrwania epidemii. Były też formą wyrażania prośby o uchronienie przed nieszczęściem. Częściowo spełniały funkcje brakujących w okolicy kościołów. Fundatorami były najczęściej gminy wiejskie lub osoby prywatne.(IAR)
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 18-12-2008, 08:53    Odpowiedz z cytatem

W notce biograficznej na stronie "Rynku Kolejowego" czytamy m.in.:
http://www.rynek-kolejowy.pl/sylwetki/24

Członek Rady "Fundacji Laboratorium Reportażu" oraz współtwórca inicjatywy "kapliczka-polska".

Warsewicz był członkiem rady nadzorczej "Fundacji Laboratorium Reportażu" zaledwie niecały rok, tj. w okresie od 09.03.2006 do 31.01.2007.

Uczestnik kilku prywatyzacji przedsiębiorstw oraz współautor wielu koncepcji rozwoju firm.

Totalne bzdury wyssane z palca! Bo:

Był przedsiębiorcą oraz dyrektorem finansowym spółki Rolimpex-Nasiona sp. z o.o.

Warsewicz był dyrektorem finansowym w spółce Rolimpex-Nasiona co najmniej od 11.09.2001 do 10.02.2003.

A co do tego, że Warsewicz był przedsiębiorcą to rzeczywiście... handlował drewnianymi kapliczkami! Oto bowiem po odejściu z Rolimpex-Nasiona, dnia 25.04.2003 Warsewicz wraz ze swoim kolegą Jarosławem Wielopolskim zarejestrował spółkę z o.o. "Stable Finance" i do dnia 31.07.2006 był jej głównym udziałowcem i zarazem prezesem. Spółka "Stable Finance" handlowała drewnianymi kapliczkami! Dziś w internecie nie ma o tym ani słowa, bo strona internetowa "Kapliczki Polskiej" już nie istnieje, ale zachowały się ślady na forum:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=38648#38648

Pytanie za 100 punktów: kiedy trzydziestoparolatek pierdzący w dyrektorski stołek w państwowej spółce uczestniczył w prywatyzacji kilku przedsiębiorstw? A tych wiele koncepcji rozwoju firm? Jest to kłamliwa propaganda nie poparta żadnymi faktami!

A teraz najciekawsze... Wspólnik Warsewicza od kapliczek ("Stable Finance"), niejaki Jarosław Wielopolski dziwnym zbiegiem okoliczności pracuje dziś w centrali PKP Intercity gdzie jest dyrektorem biura w Pionie Prezesa Zarządu! Jak na to mówimy? Kumoterstwo czy nepotyzm?

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

prezes11 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Kraków / Wrocław

PostWysłany: 09-01-2009, 13:17   Wiewiórki szepczą, ze Chestera wlaśnie skrócono . Odpowiedz z cytatem

Śmiech Wiewiórki szepczą, ze Chestera W. właśnie skrócono! Very Happy
Razz W uznaniu dotychczasowych zasług, ma być do czasu przejścia na zasłużoną emeryturę kierownikiem pociągu..... SILESIA! Język

Znalezione w Rynku Kolejowym:
"Gorące informacje o zmianach w grupie PKP
Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy w kierownictwie spółek grupy PKP nastąpią zmiany na stanowiskach kierowniczych. Rezygnację z pełnionego stanowiska złożył prezes PKP PLK Krzysztof Celiński. Najprawdopodobniej obowiązki prezesa pełnił będzie dotychczasowy przewodniczący Rady Nadzorczej Zbigniew Szafrański.
Zmiany mają mieć szerszy zasięg i dotyczyć prezesów oraz członków zarządu także innych spółek".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 12-01-2009, 10:33    Odpowiedz z cytatem

Czesław Warsewicz żegna się z PKP Intercity

Intercity SA jako spółka jest praktycznie przygotowana do debiutu na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych - pisze w liście pożegnalnym Czesław Warsewicz.

List pożegnalny Czesława Warsewicza:

Warszawa 9 stycznia 2009

Szanowni Państwo;

Dzisiaj zostałem odwołany ze stanowiska prezesa zarządu PKP Intercity SA. W ciągu tych dwóch i pół roku miałem okazję z Państwem budować sukces tej firmy jako wyjątkowej spółki w Grupie PKP SA. W tym czasie Intercity SA jako jedyna spółka w Grupie wykazywała się rosnącym zyskiem netto. Jednocześnie zachodnie europejskie instytucje finansowe uznały kierowaną przeze mnie firmę za najbardziej profitową spółkę kolejową w Europie. Istotnym elementem tego sukcesu były też ogromne nakłady inwestycyjne na unowocześnienie taboru w tym rozstrzygnięty i realizowany kontrakt na lokomotywy „Husarz”.

Zwieńczeniem tej ścieżki rozwoju firmy będzie zakończenie z sukcesem i sfinansowanie w roku 2011 zakupu 20 najnowocześniejszych składów zespolonych.

Prawdziwym zaszczytem było dla mnie wraz z Państwem uczestniczenie w stałym podnoszeniu jakości usług i poziomu zadowolenia pasażerów Intercity i Warsu. Najlepszym dowodem na to jest wzrost o 30% przewozów pasażerskich w ciągu ostatnich trzech lat. Bardzo dobrze zostało też przyjęte wybudowanie nowoczesnych Centrów Obsługi Klienta oraz przejęcie przewozów międzywojewódzkich. Intercity SA jako spółka jest też praktycznie przygotowana do debiutu na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

Wszystkie te sukcesy nie byłyby możliwe bez ciężkiej pracy i zaangażowania wszystkich pracowników PKP Intercity, zrozumienia i dojrzałości związków zawodowych oraz dobrej współpracy z przedstawicielami mediów. Za to wszystko bardzo Państwu dziękuję!

Swojemu następcy życzę sukcesów w dalszym budowaniu wartości PKP Intercity.

Z wyrazami szacunku

Czesław Warsewicz



źródło: Cz. Warsewicz / RK

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 18-01-2009, 18:04    Odpowiedz z cytatem

"Sukces, jaki odniosła PKP Intercity, jest dowodem na to, że wyniki przedsiębiorstwa (...) zależą od zarządzania. Dzisiaj jesteśmy najbardziej rentowną firmą pasażerską w Europie, a może nawet i na świecie. Poczynione przez nas inwestycje (...), znalazły uznanie w oczach podróżnych" - powiedział następnego dnia po odwołaniu Czesław Warsewicz na gali wręczenia "Wektorów" Konfederacji Polskich Pracodawców w Hotelu Hilton w Warszawie. Otrzymał "Wektora" za:

Za skuteczne zainicjowanie przekształceń własnościowych w PKP Intercity i ambicję wprowadzenia firmy na giełdę. Za udowodnienie, że Polskie Koleje Państwowe nie muszą wyłącznie przynosić strat oraz za realizację imponującego programu inwestycyjnego. Za nadzieję, jaką daje milionom pasażerów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

gumis Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Sty 2008

PostWysłany: 31-01-2009, 15:16    Odpowiedz z cytatem

http://img144.imageshack.us/img144/6268/ickompetencjesj0.th.jpg
Zastanawiające dlaczego tak późno doszli to takiej konkluzji i decyzji?
Pewnie lepiej poźno niź wcale!
Rodzi to pytanie czy umowy i dokumenty sygnowane przez poszczególne zakłady i ich przedstawicieli miały moc prawną ale nie mi to roztrzygać.
Obcięte środki finansowe zostaną może w końcu uruchomione i Dyrektorzy już nie będą mieli wymówki, że Centrala im nie pozwala.
Pożyjemy - zobaczymy.

_________________
"Płynie się zawsze do źródeł pod prąd, z prądem płyną śmiecie"
Zbigniew Herbert
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Grad Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 15 Lis 2005

PostWysłany: 31-01-2009, 18:47    Odpowiedz z cytatem

Wobec powyższego nasuwa się pytanie, po co tylu ludzi jest zatrudnionych w kadrach w centrali ? Jeśli sprawy będą załatwiane "na dole" w Zakładach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 12-05-2009, 16:20    Odpowiedz z cytatem

Warsewicz: PKP potrzebuje menedżerów

- Dziś PKP SA potrzebują strategii rozwoju nakierowanej na zbudowanie silnej kompetencji (core business) w obszarze przewozowym oraz stworzenie z PKP SA nowoczesnego mocno odchudzonego holdingu, który zajmowałby się wyłącznie koordynowaniem funkcjonowania Grupy PKP, a nie prowadzeniem, jak dziś, działalności operacyjnej - mówi Czesław Warsewicz, były prezes PKP Intercity.

Paweł Pietkun, Gazeta Bankowa: Czy PKP powinny być wprowadzone na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie, co oznaczałoby ich dokapitalizowanie, ale mogłoby skończyć się próbą np. wrogiego przejęcia spółki? Czy taka operacja może pomóc spółce, która mimo coraz większej troski o wizerunek wciąż jeszcze ma z wizerunkiem kłopoty?

Czesław Warsewicz, były prezes PKP Intercity: Aby odpowiedzieć w sposób pełny, należy wyjść od sytuacji rynkowej. I tak - po pierwsze musimy pamiętać, że od przyszłego roku następuje częściowa liberalizacja przewozów pasażerskich z tzw. prawem do kabotażu: czyli w relacji międzynarodowej jadąc np. z Berlina do Warszawy będzie istniała możliwość zabierania podróżnych w relacji krajowej np. z Poznania. Z drugiej strony zapowiedzi PKP Przewozy Regionalne, których właścicielem są już samorządy i uruchomienia połączeń dalekobieżnych spowodują w najbliższych miesiącach znaczne zwiększenie konkurencji wewnątrzgałęziowej. Taka sytuacja będzie wymuszała na obecnych przewoźnikach znaczną poprawę oferty oraz zwiększanie efektywności działania, między innymi poprzez stosowanie nowoczesnych technologii. Dodatkowo fakt, że średni wiek wagonów PKP IC to ponad 22 lata powoduje, że inwestycje taborowe zadecydują o bycie spółki. Ponadto, aby utrzymać pozycję na rynku i podnieść wartość dla właścicieli, należy inwestować w rozwój. I teraz dochodzimy do pytania - czy GPW jest najlepszym źródłem finansowania? Skoro wiemy, że inwestycje są konieczne, aby utrzymać pozycję na rynku i móc rozwijać się przynosząc coraz większe zyski właścicielowi. GPW jest jednym ze źródeł pozyskania środków na rozwój, ale również spełnia jeszcze parę innych, nie mniej ważnych funkcji, takich jak efekt marketingowy, czyli większą identyfikację spółki i jej produktów, lepsze docieranie do docelowych klientów, podniesienie wizerunku spółki oraz większą wiarygodność wśród partnerów biznesowych i instytucji finansowych. A to wszystko, oczywiście, przekłada się na wymierne korzyści finansowe. Z drugiej strony, spółki o silnych fundamentach, do których również należy zaliczyć PKP IC, są mniej narażone na dekoniunkturę giełdową niż inne. Analizując dla przykładu notowania TP SA czy nawet banku PKO BP w ostatnim roku widzimy, że te spadki były stosunkowo małe.
Finansowanie poprzez giełdę jest zasadne, jeśli spółka posiada czytelną strategię korporacyjną, zrozumiały program inwestycyjny nakierowany na podniesienie wartości oraz efektywną strukturę organizacyjną. W przypadku PKP IC wydaje się, że tak jest. Po to aby wypełnić wszystkie procedury wymagane prawem przez KNF i KPW trzeba co najmniej 9-12 miesięcy. Czyli żeby za rok o tej porze spółka była notowana na giełdzie to dzisiaj trzeba rozpocząć formalne działania zmierzające do upublicznienia akcji. A dzisiaj mamy nie najlepszą koniunkturę na giełdzie, chociaż jeśli sięgniemy pamięcią rok wstecz, to właśnie o tej porze mieliśmy hossę. Być może zatem za rok o tej porze nastroje będą lepsze niż obecnie, a wiele sygnałów gospodarczych i makroekonomicznych na to właśnie wskazuje.

A może kolej nie jest gotowa do przygody z giełdą?

Uważam, że na przykład spółka PKP IC, o której wiem najwięcej, posiada know-how, strategię korporacyjną, czytelny program inwestycyjny oraz efektywną strukturę. Dlatego nie potrzebuje inwestora strategicznego, a wprowadzenie na GPW w Warszawie jest optymalną formą pozyskania środków na rozwój w perspektywie długookresowej. Należy też dodać, że dzięki temu uniknie się możliwości ryzyka ewentualnego wrogiego przejęcia.

Jaka jest przyszłość narodowego przewoźnika i jaka może być przy założeniu, że spełni się najlepszy dla PKP scenariusz - i jaki to może być scenariusz?

Rynek przewozów pasażerskich liberalizuje się, a rynek przewozów towarowych już się zliberalizował. Taka sytuacja wymusza intensyfikację działań wewnątrz spółek jak i Grupy PKP SA oraz rodzi potrzebę zarządzania koleją jak typowym przedsiębiorstwem rynkowym. Spółkami więc powinni zarządzać prawdziwi menedżerowie umiejący poruszać się na konkurencyjnym rynku. Dziś PKP SA potrzebują strategii rozwoju nakierowanej na zbudowanie silnej kompetencji (core business) w obszarze przewozowym oraz stworzenie z PKP SA nowoczesnego mocno odchudzonego holdingu, który zajmowałby się wyłącznie koordynowaniem funkcjonowania Grupy PKP, a nie prowadzeniem, jak dziś, działalności operacyjnej. Ponadto, w mojej ocenie, PKP mają ogromny niewykorzystany potencjał w postaci nieruchomości. Uważam więc, że jeśli zbudowaniu nowoczesnej strategii rozwoju uwzględniającej procesy zachodzące w całej gospodarce będzie towarzyszyło uwolnienie potencjału posiadanego przez PKP, to spółka stanie się ważnym i liczącym się graczem na krajowym i europejskim rynku kolejowym.

źródło: Gazeta Bankowa / RK

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Naczelnik Płeć:Mężczyzna
Administrator


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Polska

PostWysłany: 13-05-2009, 11:14    Odpowiedz z cytatem

Warto przytoczyć kilka cytatów z forum Rynku Kolejowego:

Jaki wynik finansowy osiągnęła PKP IC za rok 2008? Spółka już jest po audycie, choć przed konsolidacją grupy PKP. Prasa donosiła o stracie. Nikt temu nie zaprzeczył ani nie potwierdził.

Do czego to ma służyć ,to PKP.SA? Do pobierania haraczu od pozostałych spółek.Kiedy skończy się to pasożytnicwo Wachów i pozostałej świty ,czyli nikomu niepotrzebnego zarządu i rady nadzorczej? Spółki córki mają swoje zarządy i rady nadzorcze,więc może już nie potrzeba nadzoru do nadzoru. Jestem pewien że spółki te samodzielnie znakomicie sobie poradzą, pozostawanie w grupie niczego tym firmom nie daje ,nie przynosi żadnego pożytku . Dalsze trwanie w tym skostniałym organiżmie jest dla mnie całkowicie niezrozumiałe, bełkot pana Warsewicza również.

Cóż za przenikliwość umysłu i światłe rady. Tak Panie Warsewicz, potrzeba ludzi wykształconych i zdolnych na kolei, ale jakoś podczas swojej prezesury zapomniał Pan o tym i np. stanowisko prezesa WARS obsadził Pan swoim młodziutkim kolegą Zbigniewem Terkiem, który jeszcze dłuuuuuugo musi się uczyć. Dlaczego wtedy nie wykazał się Pan przenikliwością umysłu i nie zatrudnił fachowca z branży? Dzisiaj szasta Pan dobrymi radami ubranymi w ekonomiczny bełkot. A ja mówię, że nie ma możliwości naprawy tego "państwa w państwie". Nomenklaturowe nadania stanowisk, dzielenie stołków i powyborcze przechowalnie dla tysięcy ludzi, którzy nigdzie indziej nie mogą znaleźć pracy (bo przecież dawno by poszli!), a do tego wszechwładne związki zawodowe blokujące każdą inicjatywę... Powiem Panu co będzie... Pojawi się wreszcie konkurencja na torach, niewydolne PKP zacznie się dusić, kolejarze wyjdą na ulice palić opony, a Pana opcja (PiS) zacznie na tym zbijać kapitał polityczny plując na UE, która nie będzie chciała dać kolejnych pieniędzy na ratowanie narodowego przewoźnika (patrz. dzisiaj stoczniowcy). Dzisiejsza kolej to wielki durszlak; można weń lać pieniądze strumieniami i wszystko zniknie w formie analiz, projektów, ekspertyz, etc. Zbyt duża armia ludzi żyje z żerowania na kolei i nie pozwolą na szybkie zmiany. Ale pomędrkować w gazecie zawsze można.

Pomyłeczka w Tunelu, Warsewicz i Terek zostali zesłani na PKP przez PiS, ale to Prześluga zrobił Terka prezesem Wars. Pewno miał g... do gadania? Warsewicz w tym czasie robił za członka zarządu u J.P. Obaj nie są tacy smarkaci, bo Czechu ma już 40 a Zbychu 37. Fakt, trzy lata temu byli o trzy lata młodsi. Kolej nam nawiedzili po kilkumiesięcznej (dosłownie: 3 i 4) praktyce w Centrum Wyposażenia Wnętrz w Zielonej Górze, gdzie Zbychu robił za prezesa a Czechu za członka. Tak to ze zdobytym menadżerskim doświadczeniem przybyli, by kolej uzdrawiać i uzdrowili. Bo, jak mówi Czechu: "...spółka PKP IC, o której wiem najwięcej, posiada know-how, strategię korporacyjną, czytelny program inwestycyjny oraz efektywną strukturę".

Zwrotnica ,wydaje się że jest jeszcze gorzej.Niektórzy nasi decydenci uważają że wystarczy wbić sobie do głowy kilka wyświechtanych frazesów i powtarzać jak mantre ,a sytuacja w pekapie odrazu zacznie sie poprawić.Przecież tej blablaniny nie da się już dłużej słuchać.Pan prezes wyskoczył jak Filip z konopi ,głosząc "swoje prawdy objawione".Takie mądrości wie każdy myślący pracownik pekapu, może przekaże nam Pan jakieś własne przemyślenia Panie Prezesie.

Panie Prezesie ,proponuję żeby Pan sobie spokojnie usiadł i na spokojnie przeczytał ten wywiad którego Pan udzielił ,myślę że brzuch Pana rozboli ze śmiechu .Mnie boli ,chyba że ma Pan inne poczucie humoru ,a to by już była całkowicie beznadzieja.

Panie Warsewicz, choćbyś zatrudnił najlepszych mendżerów z Niemiec, USA i jeszcze skądś to i tak bedzie klapa jeśli na stanowiska kierownicze ustawia sie ludzi ze średnim wykształceniem, a tylko dlatego że są mocno ustawieni w strukturze związkowej. Ot cała prawda!

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 27-07-2012, 10:51    Odpowiedz z cytatem

Jest rok 2012. Były prezes PKP Intercity, z nadania PiS, Czesław Warsewicz, ocenia kolej z innej perspektywy:
Cytat:
Dziś koleją rządzą ludzie z nadania politycznego. Upolitycznienie kolei to prawie sto procent. A więc są to osoby, które bardziej pilnują realizacji interesów swego mocodawcy niż kolei i pasażerów. Żeby jakiś projekt zrealizować trzeba się znać choć trochę na taborze, automatyce, energetyce, korytarzach komunikacyjnych. Jeżeli zaś grupy interesów pilnują swoich spraw, to to budzi niechęć i obawy mocodawców. Bo można się narazić. Wystarczy porozmawiać z pracownikami kolei - to jest obraz nędzy i rozpaczy.

http://www.nakolei.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=727%3Aupartyjnienie-kolei&catid=61%3Akomentarze&Itemid=87&lang=pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

gumis Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Sty 2008

PostWysłany: 27-07-2012, 12:40    Odpowiedz z cytatem

Zauważyć należy "ścisłą współpracę" Wolnej Drogi z portalem nakolei. Artykuł sponsorowany? Dziwna symbioza.
Nie będę jednak zaglądał na ten portal bo zostałem zniechęcony takim oto zaproszeniem - "Wolna Droga publikuje wybrane teksty z kolejowego portalu dla profesjonalistów -nakolei.pl" - nie jestem profesjonalistą. Wolna Droga - również. Crying or Very sad

_________________
"Płynie się zawsze do źródeł pod prąd, z prądem płyną śmiecie"
Zbigniew Herbert
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 27-07-2012, 14:41    Odpowiedz z cytatem

fury, Warsewicz był prezesem PKP Intercity też z nadania politycznego, PiS-u konkretnie. Zapomniał już o tym? Gdy przyszedł do PKP to wcześniej z koleją nie miał nic wspólnego. Teraz kreuje się na kolejowego eksperta.

gumis, źle robisz, bo informacje należy czerpać z różnych źródeł. Tak zwany mainstream to prorządowa propaganda, gdzie niewygodnej dla establishmentu prawdy nie uświadczysz. Dlatego bardzo dobrze, że obok prorządowego Rynku Kolejowego i pekapistowskiego Kuriera Kolejowego są media "opozycyjne", które odkłamują mainstreamową propagandę.

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 27-07-2012, 15:50    Odpowiedz z cytatem

Każda polityczna koteria ma swoich "ekspertów". Efekt na kolei widoczny. Nie to jednak mnie śmieszy, lecz to, że jedni drugim zarzucają upolitycznienie i nepotyzm. Pieprzył Tusk w swoim expose w 2007 roku o odpolitycznieniu spółek Skarbu Państwa, ba, nawet w PLK S.A. wprowadzono rok temu ustawowy obowiązek organizowania konkursów na członków zarządu. Konkurs widzieliśmy. Kiedyś tylko bezpartyjni oskarżali PZPR, teraz wszyscy nawzajem się oskarżają - partyjni, gdy w opozycji siedzią, czyli z dala od koryta, a bezpartyjni zawsze. A to przecież normalna rzecz. Po to się walczy o władzę i ją zdobywa, by konfitury spożywać. Inaczej nie miałoby to sensu, szanowna publiczności.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Grad Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 15 Lis 2005

PostWysłany: 20-05-2013, 19:29    Odpowiedz z cytatem

Czesław Warsewicz stał się jednym ze współzałożycieli stowarzyszenia "Program dla Polski". Stowarzyszenie powołał prof. Piotr Gliński.
"Program dla Polski"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

socjalista Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2013

PostWysłany: 28-04-2014, 12:41    Odpowiedz z cytatem

Nie wiedzie się Czesławowi Warsewiczowi, prezesowi spółki „Blue Ocean” Business Consulting sp. z o.o., na swoim. "Rynek Kolejowy" donosi:

Łódzki urząd marszałkowski rozwiązał umowę z dotychczasowym wykonawcą planu transportowego, warszawskim Blue Ocean Business Consulting. Województwo musi znaleźć więc nowego autora dokumentu. Plan powstanie z co najmniej kilkumiesięcznym opóźnieniem. Stwarza to problemy dla samorządów niższego szczebla.

http://www.rynek-kolejowy.pl/52021/lodzkie_bedzie_nowy_wykonawca_planu_transportowego.html

W przetargu brało udział 6 podmiotów gospodarczych. Rok temu, 25.04.2013 r. komisja przetargowa tak je oceniła:

1. „BLUE OCEAN” Business Consulting Sp. z o.o. ul. Kopernika 30 lok. 536, 00-950 Warszawa - 100 pkt

2. KONSORCJUM “TRAKO” WIERZBICKI I WSPÓLNICY S.J. ul. Krasinskiego 15A/5, 50-449 Wrocław + TRAKO MAREK WIERZBICKI ul. SOSNOWA 29, 51-361 Wilczyce - 58,37 pkt

3. STOWARZYSZENIE INYNIERÓW I TECHNIKÓW KOMUNIKACJI RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ ODDZIAŁ W KRAKOWIE ul. Siostrzana 11, 30-804 Kraków - 53,91 pkt

4. Konsorcjum Collect Consulting S.A. ul. Rolna 14, 40-555 Katowice + INVEST & CONSULTING GROUP Sp. z o.o. Ul. Jana III Sobieskiego 11 lok. 6E 40-082 Katowice - 39,43 pkt

5. Ośrodek Badawczy Ekonomiki Transportu Sp. z o.o. ul.Hoża 86, 00-682 Warszawa - 34,68 pkt

6. WYG INTERNATIONAL Sp. z o.o. ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa - 25,91 pkt

http://www.bip.lodzkie.pl/2013/item/download/3332_d400ee0eb504d98968256e90f28820f4

Warsewicz pokonał wszystkich ceną. Teraz zapewne zapłaci karę umowną. Do d... taki interes, choć prezes sam o sobie tak pisze:

Uznany na rynku specjalista od zarządzania, restrukturyzacji, prywatyzacji i finansów. Były prezes Zarządu PKP Intercity (2006-2009). Laureat nagrody Konfederacji Pracodawców Polskich przyznanej za skuteczne zainicjowanie przekształceń własnościowych w PKP Intercity.

http://bobc.pl/pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 8 z 9 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl