Będąc dzisiaj na dworcu głównym we Wrocławiu między 15 a 16 widziałem sa135 KD który to przetoczył się dwa razy przez drugi peron. Na wyswietlaczu widniała "Jazda próbna" a wewnątrz maszyny kilku pracowników KD.
Dziś jest jazda "zapoznawcza" - w projekcie: Psie Pole 16.07 - Trzebnica 16.41 / 18.20 - P.P. 18.51
Krzysztof21 -Usunięty- Gość
Wysłany: 18-09-2009, 23:55
Modliszka, trafna diagnoza. Mnie osobiście przeraża, ile w tym wszystkim jest zwykłej "POlityki". I przypomina mi się pewna szumna reaktywacja u nas. Była wielka feta, baloniki, media. I co? No i generalnie cienko to teraz wygląda (o linię Katowice-Tychy Miasto mi chodzi). Dla tych co nie wiedzą: członek zarządu województwa śląskiego - Piotr Spyra- mieszka w Tychach. Ale to taki wątek poboczny. I bynajmniej nie twierdzę, że to było przyczyną uruchomienia kolejki do Tychów.
Generalnie fajnie. To znaczy od grudnia będzie fajnie (bo 8 par to już coś!). Wkurza mnie jednak takie zwyczajne robienie kampanii przez polityków. Ale: ja tam prosty chłop z gór. Chyba nigdy tego nie pojmę (to znaczy polityki nie pojmę).
ładne foteczki, zapraszam wszystkich na jutrzejsze otwarcie, będzie warto!!!
[ Dodano: 19-09-2009, 13:57 ]
Robikon napisał/a:
Od stacji Wrocław-Zakrzów pociągi nie będą się zatrzymywać.Nie wiem dla kogo będą te pociągi.Panie w BOK KD mają mnóstwo telefonów w tej sprawie.Dla mnie jest to reaktywacja robiona na siłę.Bez sensu jest to żeby pociąg nie zatrzymywał się na stacjach pośrednich.
władze gmin muszą zrobić perony to w tedy pociąg będzie się zatrzymywał
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Pana Marszałka My olejemy w przyszły roku jak będą wybory, niech pamięta, że nic nie dane jest na zawsze i że pokorne ciele dwie matki ssieha ha Na tych przejazdach istnieje zobowiązanie PLK S.A., że zainstalują sygnalizaję z półrogatkami więc od grudnia do Trzebnicy pojedzie się szybciej a tak wogóle to byłem mile zaskoczony, że szynobus nie wlecze się tylko naprawdę jedzie no gdyby nie te przejazdy to byłoby extra
2009-09-20 0422222222222222222222222222.jpg w Trzebnicy :):)
Mega gratulacje!!! Ta linia za 3-4 miesiące będzie hitem - pewniakiem w kategorii dojazdówek aglo.
Jaka prędkość szlakowa na odcinku Zakrzów - Trzebnica (powinny być jakie stabliczki). Oczywiście poza przejazdami czy zwolnieniami.
Strzelam: 70 km/h?
Właśnie w Faktach jest o reaktywacji!
_________________ Pozdrawiam
Robert Wyszyński
koordynator Obywatelskiego Komitetu Obrony Kolei na Opolszczyźnie
http://okoko.cal.pl/
Krzysztof21 -Usunięty- Gość
Wysłany: 20-09-2009, 18:05
Pasażerom gratuluję. Fajnie i cieszę się. Oby to wszystko jakoś funkcjonowało.
A Pan Marszałek widzę, że sobie strzelił niezłą kampanię. Na fakt: wybory niedługo. Nie wiem dlaczego, ale czuję pewien niesmak, gdy patrzę na te zdjęcia. Czyżby Pan Marszałek nagle uwierzył w siłę i znaczenie "czynnika społecznego"? Wow... to i może przed wyborami na forum Pan Marszałek wpadnie i odpowie wreszcie na nasze pytania, które od tylu miesięcy nie mogą odpowiedzi się doczekać.
Ale poza tym to luzik. Wybiorę się za jakiś czas na małą przejażdżkę!
Ja na to patrzę inaczej. Niech KAŻDY Marszałek dba o rozwój kolei w taki sposób - niech się promuje, promując jednocześnie KOLEJ! (relacja w Faktach Wrocław była sympatyczna, a tłum w podwójnym pociągu wielki, na peronach Zakrzowa i Trzebnicy też).
U nas wice marszałek Kasiura "od kolei" jest z Krapkowic, ale tam już kolei niet. Za to jest reinkarnowanana Brzeg - Nysa (tu żaden marszałek i znany polityk nie mieszka ) i wzmacnianie kursów na innych lokalkach. Na DŚ robi się Szklarska - Harrahov, reaktywowano Wałbrzych - Kłodzko, wzmocniono kursy na Legnica - Kamieniec i Bolesławiec - Lwówek - Jelenia Góra. W ciągu 1,5 roku powinno dojść do reinkarnacji Wrocław - Świdnica (po koniecznej rewitalizacji).
Niewypałem były reaktywacje Legnica - Jerzmanice i Legnica - Lubin, ale tylko dlatego, że prędkość wynosi 20-40 km/h. Oraz Zgorzelec - Lubań, bo dwie pary to nonsens. Po to się popełnia błędy, aby z nich wyciągać wnioski. Stąd nie wystartowano z Wrocław - Świdnica na obecnej 40 km/h - bo nonsens.
Podoba mi się działanie władz DŚ, tym bardziej że inwestują w SWOJĄ kolej - niezależną od PKP. Jeśli więc jest to także autopromocja polityków - a przede wszystkim promocja KOLEI - to ja poprosze więcej takiej!
_________________ Pozdrawiam
Robert Wyszyński
koordynator Obywatelskiego Komitetu Obrony Kolei na Opolszczyźnie
http://okoko.cal.pl/
Myślałem że Legnica będzie miec bezpośrednie połączenie z Trzebnicą dopiero w grudniu wraz z wejściem nowego RJ ale patrząc na ten bilet widze że ma je już teraz .Czyli KD obsługuje już połączenia Legnica-Wrocław Miło
Pozdrawiam
Krzysztof21 -Usunięty- Gość
Wysłany: 20-09-2009, 18:39
Gurdol1, każdy ma swoje spojrzenie. Chciałbym wierzyć w czystość intencji naszych polityków... ale jakoś mi to nie wychodzi. Ale ja nie do tego zresztą piłem, to znaczy nie do samej reaktywacji jako takiej. Ale, nieistotne.
Poza tym po pierwszym dniu chyba trochę za wcześnie na zachwyty, nie sądzicie?
Krzysztof21, nie patrzyłbym tak krytycznym okiem na marszałka Łapińskiego. W końcu to Dolny Śląsk jako pierwszy samorząd w Polsce przejął od PKP zapuszczone linie kolejowe (Wrocław - Trzebnica, Szklarska Poręba - Jakuszyce), remontuje je i wznawia na nich ruch pasażerski. Że o własnej spółce (Koleje Dolnośląskie) nie wspomnę.
Inne regiony nie dorastają nam pod tym względem do pięt! A że przy okazji marszałek i jego świta zbija na tym kapitał polityczny przed przyszłorocznymi wyborami, to co z tego? Na ich miejscu każdy z nas pękałby z dumy.
_________________
Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum