W tym wywiadzie prezes Moraczewski mówi, dlaczego muszą jeździć na kiblach. Bynajmniej nie dlatego, że chcą.
Nie wszystko mi się w PR-ach podoba, wiele gorzkich słów pod ich adresem wylałem i jeszcze nie raz wyleję, jestem na konkurencją i przetargami... ale z InterREGIO to im się udało!
Abraxas, powtórzę: nikt Ci nie karze jeździć tymi dalekobieżnymi kiblami. Masz przecież wybór - tanie IR, albo drogie Ex i IC. Jaka cena taki komfort. Czy to tak trudno zrozumieć?
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Abraxas, powtórzę: nikt Ci nie karze jeździć tymi dalekobieżnymi kiblami. Masz przecież wybór - tanie IR, albo drogie Ex i IC. Jaka cena taki komfort. Czy to tak trudno zrozumieć?
Zacznijmy od tego, że u nas w Jeleniej Górze nie ma żadnego IR, a najbliższe IR są we Wrocławiu, jeśli się nie mylę. Do tego dochodzi to, że PKP IC sięga do naszych kieszeni podnosząc ceny biletów, bo muszą przecież załatać swoją dziurę zakupem nowych elektrowozów... Jaki to ma sens? A no taki, że gdyby PKP PR nie wypuściło na torowiska składów IR to naprawdę byłoby kiepsko w niektórych regionach polski, które nie mają ani jednego pośpiecha... Nie pozostaje mi nic innego jak czekać na ruch ze strony PKP PR dotyczące puszczenia składów IR do i z Jeleniej Góry...
KochaS8307, po co IR do Jeleniej Góry skoro na linii przez Wałbrzych wszystkie pociągi jeżdżą tak samo długo? Jeśli IR będzie się tłukł tak samo długo jak osobowy i pospieszny to nie widzę żadnego sensu.
_________________ Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Jelenia nie potrzebuje IR tylko pośpiesznego i nic więcej , osobowych już nam starczy.. I nie zabraniam nikomu jazdy IR po prostu mam inne zdanie na ich temat
Można byłoby wtedy puścić IR na trasie Jelenia Góra - Legnica - Wrocław Główny i później dowolną trasą do danej miejscowości, jeśli trasa przejazdu Jelenia Góra - Marciszów - Wałbrzych Główny - Wrocław jest w fatalnym stanie. Jak dla mnie nawet jeden IR rozwiązałby problem braku pośpiechów z Jeleniej Góry. Nikt nie każe puszczać składów IR przez Wałbrzych, ponieważ jak wiemy tą trasą będzie się skład wlókł do Wrocławia Głównego prawie cztery godziny. Zaproponowałem puszczenie IR z Jeleniej Góry do Legnicy, bo w Jeleniej Górze jest troszkę studentów, którzy studiują w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Legnicy, gdzie tylko w Jeleniej Górze jest Filia WSM z nie wszystkimi kierunkami, a nawet niekiedy jest tak, że studenci WSM w Legnicy są zmuszeni dojeżdżać do Fili WSM w Jeleniej Górze. Jak sprawdzałem do do Legnicy jest poranny i wieczorny pociąg osobowy, a jeśli byłby popołudniowy przyśpieszony puszczony na składzie IR to byłoby dobrze nie tylko dla studentów...
Ten Pan maszynista to mnie rozbawił nieźle. Widać jaka zawiść przemawia. Dlatego z jeszcze większym impetem należy rozszerzać ofertę InterREGIO. Ja osobiście widziałbym jakieś IR z(JG) Legnicy do Przemyśla. Poza tym nie wszędzie trza IR np. relacje Międzylesie - Wrocław popchnąłbym z Pionierem lub Karmazynem dalej. Cytująć panów z IRIPK "Psy szczekają a karawana jedzie dalej" ;]]
I bardzo dobrze... popieram IR, tępie PKP IC ...to co oni robią to się w głowie normalnego podróżnego nie mieści... mam nadzieje ze IR załata tą "dziure" po idiotycznych wrześniowych cięciach IC...
_________________ "WIKING"... Czyli jak IC likwiduje połączenia po 9 miesiącach od ich uruchomienia...
Ten Pan maszynista to mnie rozbawił nieźle. Widać jaka zawiść przemawia. Dlatego z jeszcze większym impetem należy rozszerzać ofertę InterREGIO. Ja osobiście widziałbym jakieś IR z(JG) Legnicy do Przemyśla. Poza tym nie wszędzie trza IR np. relacje Międzylesie - Wrocław popchnąłbym z Pionierem lub Karmazynem dalej. Cytująć panów z IRIPK "Psy szczekają a karawana jedzie dalej" ;]]
Dokładnie to samo miałem na myśli. W Jeleniej Górze przydałby się jakiś pociąg IR na przykład do Przemyśla w zamian za ten, który zlikwidowało PKP IC 1 września br., kiedy to zaczął obowiązywać nowy rozkład jazdy PKP. Jak widać IR osiągnęło sukces w tak krótkim czasie i rozwija ten sukces dalej. Ofertę IR trzeba rozszerzać i pewnie z tym się zgodzi niejedna osoba. Fakt niestety jest taki, że PKP IC sięga do naszych kieszeni, a IR tego nie robi, bo bilety IR są tańsze w porównaniu z biletami na pośpiechy w PKP IC.
mariusz88 napisał/a:
I bardzo dobrze... popieram IR, tępie PKP IC ...to co oni robią to się w głowie normalnego podróżnego nie mieści... mam nadzieje ze IR załata tą "dziure" po idiotycznych wrześniowych cięciach IC...
Również popieram IR w tym i tak samo tępię PKP IC, bo to, co oni robią to jest najnormalniejsze odwalanie chamówy kosztem pasażerów. Jak PKP PR miało pośpiechy to było bardzo dobrze, ale odkąd pośpieszne przejęło PKP IC decyzją MI wszystko zaczęło się sypać. Również mam nadzieję, że IR załata "dziurę" i z najszczerszego swojego serca im tego życzę, żeby wygryźli PKP IC i ich te pośpiechy, które masowo likwidowali... Jak dobrze pójdzie to niedługo PKP IC przestanie istnieć, bo to, co oni odwalają to mówi samo za siebie... Jeszcze gadanie w banie, że połączenia są nierentowne... Tak to właśnie jest jak się zakupuje nowe elektrowozy i robi się cięcia kosztem podróżnych...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum