Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 59, 60, 61  Następny
Pociągi Wrocław - Drezno
Autor Wiadomość

grzesieksz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Wrz 2009

PostWysłany: 22-09-2009, 17:24    Odpowiedz z cytatem

to co mam osobowym jechac do boleslawca a potem czekac na szynobus do drezna?

[ Dodano: 22-09-2009, 18:04 ]
a mi pani powiedziala ze ten bilet do drezna kosztuje z lcy 134 zł !!!!!! w jedna strone!!!!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rev Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Gru 2007

PostWysłany: 22-09-2009, 18:27    Odpowiedz z cytatem

Jeśli chcesz jechać bez przesiadek, wówczas podróż będzie droższa o ponad 8 zł w jedną stronę.
W kasie krajowej w Legnicy kupujesz ulgowe bilety na szynobus pośp. spółki Przewozy Regionalne do Zgorzelca oraz na następny dzień na powrót ze Zgorzelca (2*12,60 zł).
W kasie międzynarodowej w Legnicy kupujesz bilet powrotny w ofercie "Regio Specjal Niemcy" Zgorzelec-Dresden-Zgorzelec za równowartość 24 euro (101,04 zł).
W sumie koszt podróży w obie strony to 126,24 zł.

Możesz ewentualnie kupić tylko bilet w kasie międzynarodowej w ofercie "Regio Specjal Niemcy" Legnica-Dresden-Legnica za równowartość 31,60 euro (133,04 zł).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

grzesieksz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Wrz 2009

PostWysłany: 22-09-2009, 19:50    Odpowiedz z cytatem

z legnicy kosztuje 134 zł w obie strony wazny na 4 dni. Rev po kalkulacji twojego planu to wychodzi ( 2x 5,7zl + 2x 20zl + 2 x7 Euro) 107,4 zl. Czy ja wiem czy to tak tanio Smile ale w dwie strony
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 18-10-2009, 13:09    Odpowiedz z cytatem

Z planów obiegu i zestawienia składów oraz obsługi trakcyjnej i drużynami konduktorskimi pociągów regionalnych, międzywojewódzkich i służbowych w rozkładzie jazdy 2009/2010 na terenie województwa dolnośląskiego jest napisane, że Drezna obsługuje PR Wrocław Razz .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tomasi.fi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Sty 2009
Skąd: Wrocław/Kłodzko

PostWysłany: 18-10-2009, 15:15    Odpowiedz z cytatem

Czyli ta Praga bedzie teraz do Pardubic pod sztandarem PKP iC?

_________________
Moje tematy, dolnośląska kolej:
http://tnij.com/Linia_Klodzko_Nowe_Stronie_Slaskie
http://tnij.com/Linia_Na_Lotnisko_Wroclaw_Strachowice
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Zed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lis 2005
Skąd: UK

PostWysłany: 18-10-2009, 16:00    Odpowiedz z cytatem

Dolnoślązak napisał/a:
Z planów obiegu i zestawienia składów oraz obsługi trakcyjnej i drużynami konduktorskimi pociągów regionalnych, międzywojewódzkich i służbowych w rozkładzie jazdy 2009/2010 na terenie województwa dolnośląskiego jest napisane, że Drezna obsługuje PR Wrocław

A teraz kto obsługuje te pociągi? Krasnoludki?

Powodów do radości nie widzę, bo to beton PR Wrocław uwalił w maju postoje w Chojnowie i Pieńsku! Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Nie chcą PR to zarobią KD. Tylko potem związkowcy z PR Wrocław nie ujadajcie do marszałka na KD, że wam pracę odbierają!

_________________

Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzysztoff Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Mar 2008
Skąd: Chojnów/Legnica

PostWysłany: 18-10-2009, 17:10    Odpowiedz z cytatem

Ciekawe przez ile będą się tłumaczyć modernizacją E30.. ;> Postoje te nie są jakieś niezbędne, ale nie widzę problemu by się pojawiły. No tak, ale "niedasie" Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 18-10-2009, 18:57    Odpowiedz z cytatem

Postoje w Pieńsku i Chojnowie były wywalczone przez forumowiczy z linii zgorzeleckiej. Wcześniej wywalczyliśmy postoje w Pieńsku dla pociągów przyspieszonych Wrocław - Gorlitz.

Beton PR Wrocław nienawidzi tego forum i staje nam okoniem, w dupie mając pasażerów, wychodząc z założenia, że nikt im nie będzie podskakiwać. Głównym hamulcowym jest dyr. Piech, który pod absurdalnym pretekstem (tj. modernizacja linii Wrocław - Legnica) w maju br. zlikwidował postoje w Pieńsku i Chojnowie dla pociągów Wrocław - Drezno.

Więcej oleju w głowie mają ludzie z PKP IC, bo ich pociągi pospieszne zatrzymują się i w Chojnowie i w Pieńsku. Beton PR Wrocław nie widzi takiej potrzeby!

Gdzie są związkowcy z PR Wrocław, którzy płaczą, że KD zabierają im pracę i pasażerów? Sami oddają pasażerów! A ich największym zmartwieniem jest przejęcie przez KD jednej pary pociągów Wrocław - Legnica - Wrocław i brak w nich 99% zniżki dla kolejarzy. W tej sprawie nieustannie suszą głowę dyrektorowi Wydziału Transportu UMWD, a ponieważ ów dyrektor Świnder jest także członkiem rady nadzorczej PKP PR, jego największym zmartwieniem jest właśnie brak zniżek dla kolejarzy z PKP w pociągach KD.

Ciekawe co będzie jak KD przejmą w marcu połączenia na linii Węgliniec - Zgorzelec. Kolejarze z pekapowskiej "mekki" jaką jest Węgliniec chyba dostaną szału...

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Freddie Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Cze 2009
Skąd: Legnica

PostWysłany: 18-10-2009, 21:57    Odpowiedz z cytatem

Noema, dobrze napisane, niech płacą jak chcą jeździć taki jest rachunek ekonomiczny, że muszą płacić SmileSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2009
Skąd: Legnica

PostWysłany: 18-10-2009, 22:55    Odpowiedz z cytatem

Każe dziecko się domyśli że brak postojów w Chojnowie i Pieńsku z powodu remontu lini gdześ za Legnicą jest sztuczne bo gdzie Chojnów czy Pieńsk ,a gdzie taka Środa Śląska? Przecież to kawał drogi i nie ma tu co się tumaczyc ze postojów nie ma bo pociąg za dużo traci na przejezdze przez remontowaną trasę ,bo postój po 1min w takim Chojnowie nic by złego nie zrobiło,przeciwnie ludzi więcej by jezdziło tymbardzej że inne pospiechy w tym IC zawsze tam stwały i stają do tej pory...

No cóż BETON Exclamation

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Picolo Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 18-10-2009, 23:29    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:
Więcej oleju w głowie mają ludzie z PKP IC, bo ich pociągi pospieszne zatrzymują się i w Chojnowie i w Pieńsku. Beton PR Wrocław nie widzi takiej potrzeby!

W przeciwieństwie do betonu PR Wrocław, beton PKP IC zwiększa ilość postojów:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=8547

Noema napisał/a:
A ich największym zmartwieniem jest przejęcie przez KD jednej pary pociągów Wrocław - Legnica - Wrocław i brak w nich 99% zniżki dla kolejarzy. W tej sprawie nieustannie suszą głowę dyrektorowi Wydziału Transportu UMWD, a ponieważ ów dyrektor Świnder jest także członkiem rady nadzorczej PKP PR, jego największym zmartwieniem jest właśnie brak zniżek dla kolejarzy z PKP w pociągach KD.

Do jasnej cholery, pociągi są dla kolejarzy czy dla pasażerów? Tego Świndra to chyba trzeba na taczce wywieźć, bo widzę, że to wróg nr 1 Kolei Dolnośląskich:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=7719

A tak swoją drogą to jakim cudem dyrektor Wydziału Transportu UMWD, który doskonale zna sytuację KD jest jednocześnie członkiem rady nadzorczej konkurencyjnej spółki PKP PR? Przecież ten człowiek jawnie i z premedytacją może działać na szkodę KD i paradoksalnie jest za to opłacany przez UMWD, który KD powołał.

_________________
"Demokracja to rządy hien nad osłami."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 19-10-2009, 13:13    Odpowiedz z cytatem

Zed napisał

A teraz kto obsługuje te pociągi? Krasnoludki?


Zed czytaj uważnie posty. We wcześniejszych postach zapytałem Victorię, czy to pewna wiadomość, że UMWD bierze Drezna, od grudnia?

Krasnoludki nie prowadzą tych pociągów, tylko drużyna konduktorska PR Wrocław Razz .
Na dzień dzisiejszy, od grudnia w planach nadal jest, że Drezna od NRJP prowadzi PR Wrocław.

[ Dodano: 19-10-2009, 14:02 ]
Noema napisał/a:


Gdzie są związkowcy z PR Wrocław, którzy płaczą, że KD zabierają im pracę i pasażerów? Sami oddają pasażerów! A ich największym zmartwieniem jest przejęcie przez KD jednej pary pociągów Wrocław - Legnica - Wrocław


Noema, ale od nowego rozkładu jazdy pociągów KD nie tylko przejmują wymienioną przez Ciebie Legnicę.
Odważnie wchodzą już na Sekcję pasażerską w Jeleniej Górze Shocked .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 19-10-2009, 18:06    Odpowiedz z cytatem

Dolnoślązak, też czytaj uważnie posty. Napisałam wyraźnie, że od grudnia pociągi Wrocław - Drezno finansuje UMWD do spółki z niemieckim samorządem, a nie MI. W kwestii obsługi przez PR Wrocław nic się nie zmienia.

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Rafi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Maj 2006
Skąd: Bayern

PostWysłany: 20-10-2009, 11:46    Odpowiedz z cytatem

Według mnie koniecznie trzeba walczyć i lobbować, by pociągi nie kończyły biegu w Zgorzelcu a w Goerlitz, przede wszystkim KD powinna dojeżdżać do Goerlitz, a pociągi dalekobieżne, kończące bieg w Zgorzelcu powinny być skomunikowane z RE, które powinny odjeżdzać także ze Zgorzelca na zasadzie: KD dojeżdza do Goerlitz a niektóre RE dojeżdzają do Zgorzelca. Dzięki temu będzie znacznie więcej skomunikowań do Niemiec i mozliwośc podróżowania w głąb Niemiec ( Berlin, Frankfurt, Muenchen, Stuttgart, Basel).
Wszędzie tak jest na pograniczach, więc 3 pary Dresden- Wrocław to stanowczo za mało!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Robikon Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lis 2008
Skąd: Legnica

PostWysłany: 20-10-2009, 12:23    Odpowiedz z cytatem

Nasze SA nie mają dopuszczenia na DB i dlatego nie wjadą do Goerlitz,a ze 2 pary przydały się.Nikomu z urzędników nie przyszło do głowy żeby coś takiego załatwić.Z tego co wiem dopuszczenie tymczasowe ma tylko lubuska 105.

[ Dodano: 20-10-2009, 12:28 ]
R-252 Wrocław-Pardubice obsługiwać będzie PR i CD,cale szczęście że w ogóle będzie coś jechało do Czech z Wrocławia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 12 z 61 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 59, 60, 61  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl